Καυστικός ήταν ο Toto Wolff μιλώντας για τη φήμη που κυκλοφορεί στα paddock περί παράβασης του cost cap από κάποιες ομάδες, αναφέροντας μάλιστα πως πλανάται στην ατμόσφαιρα ότι μια εκ των δέκα ομάδων πέρασε κατά πολύ το όριο των 145 εκατ.$.
Νέο επεισόδιο στον rumor mill των paddock ήρθε να προσθέσει η σημερινή φήμη πως δύο ομάδες του grid βρέθηκαν από τη FIA να έχουν ξεπεράσει το όριο του προϋπολογισμού του 2021 που είχε τεθεί στα 145 εκατ. $. Μάλιστα η μια εξ’ αυτών φέρεται να ξεπέρασε κατά πολύ το όριο αυτό, κινδυνεύοντας, εάν ισχύει, με σοβαρότατες ποινές που κάνουν λόγο μέχρι και για αποκλεισμό από τα πρωταθλήματα.
Με τις φήμες να πλανώνται γύρω από τις Red Bull και Aston Martin, ήταν λογικό το συγκεκριμένο θέμα να συζητηθεί σε όλες τις σημερινές συνεντεύξεις, αφήνοντας ακόμα και τη δράση των FP1 και FP2 στο περιθώριο.
Έτσι, για το θέμα ρωτήθηκε και ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff. Ο Αυστριακός, δεν “μάσησε” τα λόγια του, αναφέροντας χαρακτηριστικά ό,τι εντός των paddock αποτελούσε κοινό μυστικό ό,τι μια ομάδα έχει ξεπεράσει κατά πολύ το όριο που μπορούσε να ξοδέψει το 2021.
“Είναι αστείο που ο Christian (Horner) λέει κάτι τέτοιο (ότι η ομάδα του βρίσκεται εντός cost cap), επειδή τους ερευνούν για εβδομάδες και μήνες. Ίσως να μην συζητά με τον CFO του για το θέμα”, δήλωσε στο Sky F1 ο Wolff.
“Η αλήθεια είναι πως όλοι μας ερευνηθήκαμε ενδελεχώς. Και όσο αντιλαμβανόμαστε την κατάσταση, υπάρχει μια ομάδα που έχει υπερβεί για λίγο το πλαφόν, το οποίο είναι πιο διαδικαστικό ζήτημα και άλλη μια ομάδα που βρίσκεται σημαντικά άνω του ορίου και εξετάζεται ακόμα”.
“Αυτό είναι κοινό μυστικό στα paddock”.
Ο Wolff συνέχισε, σχολιάζοντας πως η υπέρβαση του πλαφόν δεν είναι μικρό ζήτημα που μπορεί να παραβλεφθεί, δεδομένου ότι η ομάδα του έχασε σε επίδοση μονοθεσίου και σε προσωπικό προκειμένου να μπορέσει να βρεθεί εντός cost cap.
Έτσι, ξεκαθάρισε πως θα ήταν μεγάλο φάουλ εάν μια τέτοια περίπτωση χειριζόταν με επιείκεια από τη FIA.
“Είναι βαρύ, πολύ βαρύ (σαν παράβαση)”, δήλωσε για το ζήτημα. “Χρησιμοποιούμε μεταχειρισμένα εξαρτήματα. Δεν τρέχουμε όλες τις δοκιμές που θα θέλαμε, δεν εξελίσσουμε το μονοθέσιο όπως θα θέλαμε”.
“Θέσαμε πάνω από 40 άτομα υπό απόλυση και μας λείπουν αφάνταστα εντός του οργανισμού μας, ήταν τεράστιο το project του να βρεθούμε εντός cost cap”.
“Δεν ξέρω πόσες δεκάδες εκατομμύρια έπρεπε να αναδομήσουμε και να επεξεργαστούμε ώστε να πέσουμε κάτω από το πλαφόν. Και εάν κάποιος δεν το έκανε αυτό, ή πίεζε τα όρια, κάθε εκατομμύριο παραπάνω που δεν ξοδεύεις είναι μεγάλο μειονέκτημα για σένα”.
“Το σημαντικό είναι πως εάν πέρασες το όριο το 2021, τότε το πέρασες και το 2022. Άρα έχεις πλεονέκτημα για το 23”.
“Εάν είναι αλήθεια πως (η Red Bull) πέρασε από homologation το ελαφρύ της σασί φέτος, τότε μπορεί να το χρησιμοποιήσει του χρόνου. Έτσι, πρόκειται για μια σειρά γεγονότων που μπορούν να επηρεάσουν και τις τρεις σεζόν”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!