Στη Mercedes θεωρούν πως τα εντελώς νέα σασί του 2022 θα προκαλέσουν πονοκεφάλους σχετικά με τη βέλτιστη τοποθέτηση του κινητήρα για την εύρεση του τέλειου χρόνου.
Τα νέα μονοθέσια θα είναι αρκετά διαφορετικά από τους προκατόχους τους που αποσύρθηκαν και επίσημα στο τέλος του 2021. Στόχος των αλλαγών αυτών είναι να ενισχυθούν οι μάχες και το στοιχείο του απρόβλεπτου στους αγώνες, ώστε να ενισχύονται οι περισσότερες προσπεράσεις.
Η ύπαρξη νέων σασί σημαίνει πως οι ομάδες έχουν μπροστά τους τον γρίφο του να βρουν τη βέλτιστη τοποθέτηση για τον κινητήρα τους εντός του μονοθέσιου, ώστε να επηρεαστεί ο ρυθμός του μονοθεσίου όσο λιγότερο γίνεται.
Μιλώντας σε βίντεο της Mercedes στο YouTube, ο Hywel Thomas, διαχειριστικός διευθυντής του HPP της Mercedes, δήλωσε: “Κάθε χρόνο κοιτάμε τον τρόπο με τον οποίο η μονάδα ισχύος εδράζεται μέσα στο σασί ώστε να μας δώσει τον βέλτιστο χρόνο”.
“Με το 2022 να φέρνει ένα εντελώς νέο σασί, αυτό σημαίνει ότι έχουμε μπροστά μας την ευκαιρία του να μπορούμε να τα εξετάσουμε όλα αυτά από την αρχή”.
“Υπάρχουν περιοχές στο μονοθέσιο που επηρεάζουν πολύ το γυρολόγιο. Και υπάρχουν άλλοι τομείς που είναι λιγότερο ευαίσθητοι ως προς αυτό. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε με τη μονάδα ισχύος είναι να διασφαλίσουμε πως θα αποφύγουμε όλες τις ευαίσθητες περιοχές ώστε να δώσουμε τη μέγιστη δυνατή ευελιξία στους σχεδιαστές αλλά και να πακετάρουμε τα εξαρτήματα της μονάδας σε μέρη του σασί που δεν επηρεάζονται πολύ απ’ αυτό”.
“Αυτό σημαίνει λοιπόν είναι πως το τμήμα κινητήρων συνεργάζεται στενά με το τμήμα του σασί και όλοι οι μηχανικοί αυτοί προσπαθούν να διασφαλίσουν πως η PU θα εδράζεται όπου ακριβώς πρέπει για να σιγουρευτούμε πως μπορούμε να πετύχουμε το βέλτιστο πακέτο”.
Another busy week complete. 💪 One week closer to revealing our W13. 👀 pic.twitter.com/3o2sbu4vMW
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) February 4, 2022
Το πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων, αρχής γενομένης από το 2022 θα έρθει σε δύο δόσεις, με τον Thomas, να εξηγεί πως τα “ηλεκτρικά συστήματα” θα παγώσουν “μεσούσης της χρονιάς”, με τη μοναδική εξέλιξη που να μπορεί να γίνει έκτοτε να αφορά την αξιοπιστία και μόνο αυτή.
Υπάρχει επίσης και ο παράγοντας “νέο καύσιμο”, με τη Formula 1 να υιοθετεί από φέτος τα καύσιμα Ε10 για τις ΜΕΚ, τα οποία αποτελούνται κατά 10% από αιθανόλη, με το συγκεκριμένο ποσοστό να είναι στο 5.75% μέχρι πρόσφατα.
Έτσι, όλοι αυτοί οι παράγοντες δημιουργούν μια μεγάλη πρόκληση για όλες τις ομάδες ενόψει, τόσο για το τμήμα κινητήρων όσο και για αυτό του σασί.
“Η μονάδα ισχύος έχει πάγωμα όσον αφορά την εξέλιξη στην επίδοση. Τί σημαίνει αυτό; Πως από το ξεκίνημα του 2022 μέχρι τους νέους κινητήρες του 2026, η απόδοση των κινητήρων θα μείνει ίδια”, εξήγησε ο Thomas.
“Μεσούσης της φετινής σεζόν, η απόδοση των ηλεκτρικών συνιστωσών επίσης θα παγώσει από πλευράς επίδοσης. Αυτό σημαίνει πως δεν θα μπορούμε να φέρνουμε βελτιώσεις μέσα στη σεζόν. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο για λόγους αξιοπιστίας”.
“Έτσι, με το νέο καύσιμο, το πάγωμα στην επίδοση των μονάδων και το εντελώς νέο εξωτερικά μονοθέσιο, τα αεροδυναμικά και το νέο σασί, έχουμε μια τεράστια πρόκληση μπροστά μας για όλη την ομάδα και ειδικά το τμήμα κινητήρων.
Η Mercedes, που θα μπει στο 2022 ως εν ενεργεία πρωταθλήτρια κατασκευαστών (για 8η σερί σεζόν) θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο, τη W13, στις 18 Φεβρουαρίου, μέσω διαδικτυακής εκδήλωσης στο Silverstone.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!