Η Toro Rosso ξεκίνησε τον αγώνα έχοντας τους δύο οδηγούς της σε διαφορετικές στρατηγικές, με τον Hartley να επιλέγει την ultrasoft γόμα και τον Gasly την πιο ανθεκτική μέση. Παρ’ όλα αυτά, βρήκαν ακόμα και τους δυο να διαμαρτύρονται στο ίδιο κομμάτι της πίστας, πράγμα που οδήγησε τον Hartley σε πρόωρη αλλαγή ελαστικών. Αυτό αποδείχθηκε μάταιο, καθώς μετά τον πρώτο γύρο των pit-stop o Gasly έπεσε πάνω στον team-mate του. Αυτή τη φορά ο Γάλλος αποφάσισε να πάρει τα πράγματα στα χέρια του, ρίχνοντας την STR13 στην εσωτερική της στροφής πιστεύοντας ότι η ομάδα είχε ενημερώσει τον Hartley ότι έρχεται – αλλά ο Νεοζηλανδός σχεδίαζε να τον αφήσει να περάσει αργότερα στο γύρο. Οι δύο συγκρούστηκαν, με τους αγωνοδίκες να ρίχνουν την ευθύνη στον Gasly και να τον τιμωρούν με ποινή 10 δευτερολέπτων. Ο Hartley, με πολύ πληγωμένο μονοθέσιο, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Pierre Gasly, P18:
«Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για μας συνολικά γιατί δεν βρήκαμε ποτέ ρυθμό από το Σάββατο το πρωί. Ξέραμε ότι ο αγώνας θα ήταν απαιτητικός μετά την απόδοση που είχαμε στις κατατακτήριες και το μονοθέσιο ήταν πολύ δύσκολο.
«Σήμερα τα πράγματα δεν απέδωσαν πραγματικά για εμάς, οπότε έχουμε πολλά να αναλύσουμε μεταξύ των δύο Σαββατοκύριακων και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε γιατί ήμασταν γρήγοροι στο Μπαχρέιν και γιατί δυσκολευτήκαμε στη Σαγκάη.
«Ζητώ συγγνώμη στον Brendon για την επαφή που είχαμε, η ομάδα μού είπε ότι επρόκειτο να αλλάξουμε θέσεις, έτσι πήγα στο εσωτερικό της πίσω ευθείας σκεπτόμενος ότι θα μου δώσουν χώρο. Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι με είδε και μόλις βρισκόμουν στην εσωτερική, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα.
«Χάσαμε πολύ χρόνο μετά από αυτό, έσπασα την εμπρόσθια πτέρυγα και το τιμόνι λύγισε στο τέλος του αγώνα, γι’ αυτό ήταν πολύ δύσκολο να οδηγήσω και δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά από εκεί. Έχουμε κάποια δουλειά να κάνουμε για να ετοιμαστούμε για το Μπακού, είναι μία πίστα που ξέρω και μου αρέσει, οπότε ανυπομονώ να φτάσω εκεί.»
Brendon Hartley, DNF:
«Ήταν μια δύσκολη μέρα για εμάς, στην αρχή του αγώνα δεν είχα πρόσφυση με τα ultrasofts, οπότε αυτό έθεσε σε κίνδυνο την στρατηγική μας.
«Ξεκινώντας από το πίσω μέρος του grid, δοκιμάσαμε εναλλασσόμενες στρατηγικές για να μας δώσουν μια καλύτερη ευκαιρία, αλλά δυστυχώς αυτό δεν λειτούργησε. Νομίζω ότι το ατύχημα με τον Pierre έγινε κάτω από μια κακή επικοινωνία. Η ομάδα μας ζήτησε να ανταλλάξουμε θέσεις, διότι είχαμε τελείως διαφορετικές στρατηγικές, γι’ αυτό θα τον άφηνα στην έξοδο της Στροφής 14 όπως έκανα στην αρχή του αγώνα.
Τη δεύτερη φορά που έπρεπε να αλλάξουμε θέσεις, σχεδίαζα να κάνω το ίδιο, αλλά χτυπήσαμε. Στη συνέχεια, προς το τέλος του αγώνα, έπρεπε να αποσυρθώ επειδή η ομάδα είδε ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Τελικά, ήταν ένα μακρύ απόγευμα.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!