Τις τελευταίες βδομάδες φούντωσε εκ νέου κάτι που από την αρχή της σεζόν φάνηκε να είναι εντελώς λογικό. Ποιο είναι αυτό ;; Μα φυσικά το προδιαγεγραμμένο τέλος της συνεργασίας McLaren Honda.
Μια συνεργασία που το 2015 ξεκίνησε διαφορετικά ξυπνώντας το θυμικό και τις μνήμες του παρελθόντος ωστόσο το φινάλε 3 σεζόν μετά δεν δικαιώνει καμία από τις δύο πλευρές.
Κατά την διάρκεια της 3ετίας λίγες ήταν οι στιγμές χαράς και πολλές στιγμές απόγνωσης του Alonso που πάντως ”κάθισε” πάνω στο ζεστό συμβόλαιο. Όπως και να έχει η ιστορία McLaren Honda (εκτός απρόοπτου) τελειώνει και πλέον μπαίνουμε σε μια νέα εποχή.
Με Ferrari και Mercedes να έχουν κλείσει την πόρτα, ενδεχομένως γιατί θεωρούν ότι δίνοντας μονάδα ισχύος στην McLaren την κάνουν πολύ δυνατή αφού το σασί της τελευταίας μόνο αδύναμο δεν είναι.
Τι έμεινε λοιπόν ; H Renault ! Από το 2014 στην εποχή των V6 ο κινητήρας των Γάλλων υστερεί πολύ των υπολοίπων, ωστόσο κάθε σεζόν κάνει ένα βήμα προς τα εμπρός με τα προβλήματα αξιοπιστίας όμως να υφίστανται. Ωστόσο σε ένα δυνατό μονοθέσιο όπως αυτή της RBR μπορεί να φέρει από βάθρα μέχρι νίκες ενώ σε μονοθέσια της μέσης όπως στο δικό της ή της Toro Rosso μπορεί να δώσει καλούς βαθμούς ειδικά με φορμαρισμένους οδηγούς όπως οι Hulkenberg, Sainz.
Συμπερασματικά ένας πρόχειρος υπολογισμός θα έφερνε την McLaren φέτος τουλάχιστον 4η στο φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών στο υποθετικό σενάριο χρησιμοποίησης κινητήρα της Renault.
Πάμε να δούμε ψύχραιμα τι φέρνει αυτή η συνεργασία McLaren Renault αλλά και αυτή που η FIA έδωσε μάχες για να γίνει ώστε να κρατήσει τους Ιάπωνες στην F1, την Toro Rosso Honda αλλά και την εν δυνάμει ευκαιρία της Red Bull.
Για την McLaren !!!
Η βρετανική ομάδα ξεμπλέκει από την Honda που της χάλασε την εικόνα όλα αυτά τα χρόνια. Δεν θα λυθούν όλα τα προβλήματα αλλά υποθετικά μπορεί να φτάσει σε επίπεδο την Red Bull, ασφαλώς πολύ καλύτερα από ότι έχει κάνει τα χρόνια με τους Ιάπωνες. Παράλληλα κρατά και τον Fernando Alonso που ούτε θέλει να ακούει για την Honda.
Για την Renault !!!
Πέρα του οικονομικού που έχει και αυτό την αξία του έστω και αν η Renault δεν είναι από τις ομάδες σε δύσκολή θέση, η Γαλλική ομάδα φαίνεται να αποκτά τον Carlos Sainz από την STR από το Μαλαισιανό GP όπως αναφέρει το ρεπορτάζ από το εξωτερικό. Ο Ισπανός είναι σε πολύ καλή κατάσταση στην 9η θέση στο πρωτάθλημα έχοντας τους 36 εκ των 40 βαθμών της ομάδας του. Για την Renault ιδανικός για να προλάβει την μάχη της 5αδας μιας και ο Palmer έπεισε τους πάντες ότι δεν μπορεί…
Για την Toro Rosso !!!
Η STR δεν έχει να χάσει κάτι από την Honda, μιας και ο στόχος της δεν είναι ο πρωταθλητισμός αλλά η εξαγωγή ταλέντων. Με τον έτσι και αλλιώς απογοητευμένο Sainz να πηγαίνει στην Renault, θα δοθεί η ευκαιρία στον επίσης ανερχόμενο Gasly πρωταθλητή του τελευταίου GP2. Εκτός αυτού η Honda στην 4η της σεζόν θα θελήσει να πείσει την McLaren για την λάθος της επιλογή…
Για την Red Bull !!!
Κράτησε μια κάπως ουδέτερη στάση. Στέλνοντας την Toro Rosso στην αγκαλιά της Honda πατάει πλέον σε 2 βάρκες και δεν αποκλείεται για το 2019 να επιλέξει μια άλλη επιλογή εάν η Renault δεν βελτιωθεί.
Τέλος η F1 κατάφερε να κρατήσει τους πάντες ευχαριστημένους και αυτό θα της πιστωθεί.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!