Το αφεντικό της Mercedes, ο Toto Wolff επέμεινε πως δεν υπήρξε καμία συνωμοσία πίσω από την απόφαση να ανταλλάξουν πλήρωμα μηχανικών οι Lewis Hamilton και Nico Rosberg στην αρχή της σεζόν.
Ο Hamilton ανέδειξε το θέμα πριν από το Σαββατοκύριακο στο Abu Dhabi όταν είπε ότι η αλήθεια περί ανταλλαγής μηχανικών θα είναι μια «ενδιαφέρουσα ανάγνωση» όταν γράψει για το ό, τι πραγματικά συνέβη αφότου η F1 καριέρα του θα έχει τελειώσει.
Αλλά ο Wolff έχει ανταποκριθεί στις προτάσεις του Hamilton ότι κάτι περίεργο συμβαίνει, και είπε ότι το ανακάτεμα στην ομάδα ήταν μέρος μιας φυσικής διαδικασίας – και υπάρχουν πτυχές όπου κι αυτός θα μπορούσε να αποκαλύψει στο μέλλον.
“Ξέρετε, είναι πάντα επικίνδυνο, διότι υπάρχει μία δήλωση που έχει παρθεί από μια ολόκληρη συνέντευξη τύπου μεταξύ των δύο τους και, όπως είπα και πριν, θεωρώ ότι είναι πολύ αξιοσημείωτο το πώς έχουνε διαχειριστεί τη σχέση μεταξύ των δύο τους για το όφελος της ομάδας, λαμβάνοντας υπόψη ότι πρέπει να είναι πολύ έντονη και πολύ υψηλή πίεση για αυτούς”, είπε ο Wolff, σε απάντηση στις παρατηρήσεις του Hamilton.
“Έτσι αυτό το σχόλιο απομονώθηκε και είναι σαφές ότι αν αλλάξεις ένα πλήρωμα που εμπλέκεται άμεσα με τους οδηγούς, όπως μηχανικοί ή το ένα άτομο, που ο οδηγός κοιτά διαρκώς όταν είναι έτοιμος να βγει από το γκαράζ, μπορεί έχει μια ψυχολογική επίδραση.
“Το γνωστοποιήσαμε αυτό, και αυτό ήταν μέρος της σκέψης μας, όταν τα ανακατέψαμε. Αλλά στην πραγματικότητα είμαστε 1.500 άτομα στο Brixworth και στο Brackley και έχει να κάνει με τη βελτίωση του προσωπικού.
“Κάποιος που δούλευε σε μια γωνία του αυτοκινήτου σήμερα ως μηχανικός θα μπορούσε να είναι νούμερο ένα μηχανικός το επόμενο έτος, θα μπορούσε να είναι αρχιμηχανικός αργότερα και ίσως να έχει ακόμα περισσότερες δυνατότητες μέσα στον οργανισμό.
“Με παρόμοιο τρόπο το έχουμε κάνει σε όλο τον οργανισμό, δεν τον κρατάμε στατικό. Είναι μια δυναμική δομή και το ίδιο συμβαίνει και στο γκαράζ.
“Αυτό είναι ένα γεγονός. Εκτιμώ την επίδραση που έχει σε έναν οδηγό σαν μονάδα, και είχε ληφθεί υπόψη, και ίσως να γράψω και εγώ ένα βιβλίο σε 10 χρόνια και να γράψω κάποια πράγματα εκεί.”
Ο Wolff πρόσθεσε ότι ενώ ήταν σημαντικό να παρέχουν στους οδηγούς τους όλη την υποστήριξη που χρειάζονται, οι προσπάθειες αυτές δεν θα μπορούσε να είναι εις βάρος της ευρύτερης ομάδας.
“Από την άποψη της διατήρησης της απόδοσης στο μέγιστο στην ομάδα, θα πρέπει να εξετάσεις τι χρειάζονται αυτοί που αποδίδουν πολύ, τι είδους περιβάλλον χρειάζονται, τι είδους πλαισίου χρειάζονται προκειμένου να αποδίδουν καλύτερα. Και έτσι κρίναμε αυτό.
“Δεν υπάρχει μόνο μία θέση, όπως του επικεφαλής μηχανικού που είναι σημαντική για την απόδοση της ομάδας και των οδηγών, αλλά πρέπει να λάβουμε αποφάσεις για πολλές, πολλές εκατοντάδες ανθρώπους και να τους βελτιώσουμε.
«Είναι καθήκον και υποχρέωσή μας προς αυτά τα 1500 άτομα και τη μεγάλη μάρκα, το να λάβεις τις σωστές αποφάσεις και όχι ένα μεμονωμένο άτομο – αν και πρέπει να λάβεις υπόψη αυτό που είναι σημαντικό για τον ίδιο τον οδηγό.
«Αυτό που βλέπετε εδώ στην πίστα είναι η κορυφή του παγόβουνου. Και έτσι φύση υπάρχει ένα μεγάλο μέρος από κάτω που φέρνει τις επιδόσεις και έφερε την ομάδα στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα.
“Και μέρος αυτού είναι να έχεις την πιο αποτελεσματική οργάνωση όχι μόνο σήμερα αλλά και αύριο – και αυτό είναι απλά μέρος της κανονικής διαδικασίας.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!