Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, θεωρεί πως η μακροχρόνια διαμάχη πάνω στη νομιμότητα της RP20 θα διευθετηθεί εκτός του Διεθνούς Δικαστηρίου Εφέσεων της FIA.
Η Red Bull παρακολουθεί από τα παρασκήνια καθώς η Racing Point αναμένεται να αντιμετωπίσει τις Renault και Ferrari, με τις δύο πλευρές να κάνουν έφεση επί της απόφασης που εξέδωσε η FIA για ποινή 15 βαθμών στη Racing Point και χρηματικό πρόστιμο 400.000 ευρώ εξαιτίας της χρήσης παράνομων αεραγωγών στα πίσω φρένα.
Οι αεραγωγοί αυτοί παραβαίνουν τους Αγωνιστικούς Κανονισμούς λόγω του τρόπου με τον οποίο έφτασαν στην RP20 από τη σχέση της Racing Point με τη Mercedes. Ωστόσο, τα συγκεκριμένα φρένα δεν παραβιάζουν τους Τεχνικούς Κανονισμούς, κάτι που σημαίνει πως η Racing Point μπορεί να συνεχίσει να τα χρησιμοποιεί στο μονοθέσιο, με κόστος την επιβολή συστάσεων στο τέλος κάθε αγώνα.
Όμως καμία από τις αντιμαχόμενες πλευρές στην υπόθεση δεν είναι ικανοποιημένη με την απόφαση της FIA. Η Racing Point είναι απόλυτα σίγουρη πως το μονοθέσιό τους είναι νόμιμο και εναρμονισμένο με όλους τους κανονισμούς, ενώ οι Renault και Ferrari θεωρούν πως η ποινή που δόθηκε στη Racing Point δεν είναι αρκετά μεγάλη.
Οι McLaren και Williams επίσης διατύπωσαν την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν στη συγκεκριμένη έφεση, αλλά και οι δύο επακολούθως αποχώρησαν από τη διαδικασία αυτή. Παραμένουν βέβαια ενδιαφερόμενοι παρατηρητές, μαζί με τις υπόλοιπες ομάδες του grid, ειδικά λόγω της ευρύτερης συζήτησης του πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η αντιγραφή ενός μονοθεσίου της Formula 1 από μια άλλη ομάδα.
Το επόμενο βήμα στην υπόθεση RP20 είναι το Διεθνές Δικαστήριο Εφέσεων της FIA, αλλά το χρονικό πλαίσιο για την ακρόαση της υπόθεσης εκτιμάται σε έξι με οχτώ εβδομάδες.
Ο Horner πιστεύει πως, εντός αυτής της περιόδου, οι δύο αντίπαλες πλευρές θα βρεθούν κάπου στη μέση και θα προχωρήσουν από την υπόθεση.
“Είναι σχετικά φυσιολογικό, είναι μέρος της σαπουνόπερας που είναι η Formula 1”, σχολίασε στο Channel 4 ο Horner όταν ρωτήθηκε σχετικά με τη διαμαρτυρία η οποία θα πάει σε ακρόαση.
“Εκτός πίστας προφανώς αυτή η διαδικασία έφεσης έχει προχωρήσει, δεν θεωρώ πως υπάρχει ούτε μια πιθανότητα να καταλήξει στο δικαστήριο εφέσεων”.
“Θεωρώ πως και οι δύο πλευρές τοποθετούνται και διαπραγματεύονται εκτός προσκηνίου, και η έφεση υπάρχει για άσκηση πίεσης, είτε πρόκειται για τις ομάδες ή τη FIA, ώστε να υπάρξει μια κατάληξη και απόφαση σχετικά με το τί επιτρέπεται και τί όχι, ώστε να είναι και οι δύο πλευρές εντάξει”.
“Θεωρώ πως εν τέλει, στο παρά πέντε, θα υπάρχει ως εκ θαύματος συμφωνία που θα προσφέρει σαφήνεια”.
Ενώ η Red Bull δεν έχει εμπλακεί ευθέως στην υπόθεση RP20, ο Horner έχει αμφισβητήσει και στο παρελθόν τον ρόλο της Mercedes στη δημιουργία αυτού του πολυσυζητημένου μονοθεσίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!