Ο Lando Norris έχει παροτρύνει τη McLaren να κάνει την MCL60 του 2023 «καλύτερη στην οδήγηση γενικότερα» σε σύγκριση με την προκάτοχό της και όχι απλά να αναλωθεί στο κυνήγι της απόδοσης.
Ο Norris δήλωσε στο motorsport.com ότι ο πρώην ομόσταβλός του, Daniel Ricciardo, είχε πολύ πιο ομαλό εγκλιματισμό στη νέα γενιά των ground effect μονοθεσίων στις αρχές του 2022.
Ο Βρετανός πρόσθεσε ότι υποχρεώθηκε να αλλάξει σημαντικά τον τρόπο οδήγησής του για να προσαρμοστεί στην MCL36 αλλά και ότι τα προβλήματα με την ψύξη των φρένων που είχε αντιμετωπίσει η McLaren στις δοκιμές του Μπαχρέιν είχαν επίσης περιορίσει πολύ τα χιλιόμετρά του.
Κατέληξε λοιπόν ότι του πήρε το ένα τρίτο του 2022 για να αισθανθεί πραγματικά άνετα με το μονοθέσιο και να αρχίσει να πιέζει και όλη την υπόλοιπη σεζόν για να βελτιστοποιήσει την προσέγγισή του.
Με αυτά υπ’όψιν, ο Norris έχει πιέσει την ομάδα του να κάνει την MCL60 πιο προσιτή στην οδήγηση και με καλύτερη ισορροπία στις στροφές, αντί να κυνηγήσει το απόλυτο στην απόδοση.
Μιλώντας στην παρουσίαση του μονοθεσίου τη Δευτέρα, δήλωσε ότι «οπωσδήποτε υπάρχει λίγη περισσότερη πίεση εκ μέρους μου από την προηγούμενη χρονιά σε αυτήν για να μην προσπαθήσουμε απλά να φτιάξουμε το καλύτερο ή το ταχύτερο μονοθέσιο.
Πιστεύω ότι για να αρχίσουμε να κάνουμε τα μεγαλύτερα βήματα, πρέπει να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε κάποια πιο θεμελιώδη πράγματα – κάποια πράγματα που πιστεύω ότι μας έχουν δυσκολέψει ως ομάδα τα χρόνια που είμαι μέρος της McLaren.»
Η αίσθηση του μονοθεσίου σε διάφορους τομείς είναι αυτό το σταθερά αδύνατο σημείο για τον Norris, που πιστεύει ότι θα μπορούσε να κάνει περισσότερα αν του ήταν ευκολότερο να το κατανοήσει.
«Αυτό είναι κάτι για το οποίο πίεσα πολύ την προηγούμενη σεζόν, το να προσέξουμε αυτά τα μικρά πράγματα που εξακολουθούν να προκύπτουν με κάθε νέο μονοθέσιο. Είτε επρόκειτο για μονοθέσιο παλαιότερης περιόδου είτε για ground effect, υπάρχουν κάποια πράγματα που είναι πολύ όμοια, που δεν μπορέσαμε να καταλάβουμε ή να αλλάξουμε ιδιαίτερα,» εξήγηε ο Norris.
«Από πλευράς μου, απλά θέλω να μπορέσουμε να αντιληφθούμε αυτά τα πράγματα και να τα ξεκλειδώσουμε και να μπορούμε να έχουμε ένα μονοθέσιο που δεν είναι απλά γρήγορο ή κάτι τέτοιο αλλά και να είναι καλύτερο στην οδήγηση γενικότερα και να ξεκλειδώνει μια διαφορετική ισορροπία.»
Παράπονα σχετικά με την ισορροπία του μονοθεσίου και τη συμπεριφορά του στις στροφές είχαν γίνει και πέρυσι από τον Norris, ο οποίος πάντως, μετά τους πρώτους λίγους αγώνες, δε δυσκολεύτηκε να αφήσει πολύ πίσω του τον Daniel Ricciardo, που με τη σειρά του ουδέποτε φάνηκε να καταφέρνει να τιθασεύσει το δύστροπο μονοθέσιο του 2022.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!