Η McLaren πιστεύει ότι το τελευταίο της πακέτο αναβάθμισης ίσως να προσφέρει περισσότερα από ό,τι είχε αρχικά προβλεφθεί, δεδομένης της εκπληκτικά καλής απόδοσης της κατά το Σαββατοκύριακο του Grand Prix του Μεξικό.
Η McLaren εισήγαγε μια νέα εμπρόσθια πτέρυγα, βασισμένη σε μια ιδέα που θέλει να μεταφέρει στο σχεδιασμό της το 2018, στο αυτοκίνητο του Fernando Alonso από το Αμερικανικό GP. Ο Alonso χαρακτήρισε την αναβάθμιση στο Ώστιν ως “υπέροχη” και οι δυνατότητές της κατέστησαν σαφείς στα προκριματικά στην Πόλη του Μεξικό το περασμένο Σαββατοκύριακο, όταν κατόρθωσε να θέσει τον ταχύτερο χρόνο από όλους στο μεσαίο τμήμα στο Q1. Ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Eric Boullier παραδέχτηκε ότι ο ρυθμός είχε έρθει ως μια μικρή έκπληξη, αλλά πίστευε ότι ήταν απόδειξη ότι η αναβάθμιση έφερε περισσότερη ταχύτητα στο αυτοκίνητο από ό,τι είχε προβλεφθεί.
“Ας πούμε ότι είναι λίγο καλύτερα από ό,τι περιμέναμε”, δήλωσε ο Boullier στo Autosport σχετικά με το ρυθμό που εμφανίστηκε στο Μεξικό.
“Ήταν μια έκπληξη. Δεν περιμέναμε να είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί, αλλά αν βάλεις όλα τα δεδομένα πλάι-πλάι, το νέο πλήρες πακέτο που παρουσιάσαμε στο αυτοκίνητο του Fernando το περασμένο Σαββατοκύριακο μοιάζει να αποδίδει λίγο περισσότερο από το αναμενόμενο – το οποίο είναι καλό νέο.”
“Ας ελπίσουμε ότι ο Stoffel (Vandoorne) θα το έχει στη Βραζιλία.
“Είναι καλό και ως σημείο αναφοράς, επειδή είναι μέρος του αυτοκινήτου του επόμενου έτους και είναι καλό να γνωρίζουμε πού είμαστε και τι μπορούμε να κάνουμε”.
Η ταχύτητα του Alonso στα προκριματικά του Μεξικό τον άφησε να ισχυρίζεται ότι η McLaren είχε το καλύτερο σασί στην F1 αυτή τη στιγμή.
Ο Boullier ήταν απρόθυμος να υποστηρίξει έναν τέτοιο τολμηρό ισχυρισμό, δεδομένου ότι τα διαφορετικά χαρακτηριστικά μεταξύ του μονοθεσίου της McLaren και της Red Bull υποδείκνυαν ότι ήταν αδύνατο να ταξινομηθούν συνολικά.
“Είναι ωραίο να ακούμε κάτι τέτοιο, γιατί αυτό είναι προφανώς η καλύτερη ανταμοιβή που μπορεί να έχει μια ομάδα”, δήλωσε ο Boullier για τον έπαινο του Alonso.
“Όταν είσαι οδηγός του διαμετρήματος του Fernando και επιβραβεύεις αυτό το σασί, τότε αυτό με κάνει υπερήφανο για την ομάδα και προφανώς είμαι υπερήφανος για αυτό που επιτύχαμε.
“Αλλά νομίζω ότι κάθε αγώνας είναι λίγο διαφορετικός. Τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων είναι διαφορετικά μεταξύ του αυτοκινήτου μας και της Red Bull για παράδειγμα, έτσι ξέρουμε ποια είναι η αδυναμία μας έναντι του αυτοκινήτου της Red Bull και είμαι σίγουρος ότι γνωρίζουν το αντίστροφο.
“Αυτό σημαίνει ότι πρέπει ακόμα να δουλέψουμε, αλλά είναι καλό σημάδι.
“Και αφού ξεκινήσαμε από το μηδέν την φιλοσοφία σχέδιασης του αυτοκινήτου τρία χρόνια πριν, το να φτάσουμε τις κορυφαίες ομάδες είναι ένα αρκετά μεγάλο επίτευγμα θα έλεγα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!