O Charles Leclerc ήταν ξανά ανταγωνιστικός και πάλεψε για ένα πολύ καλό αποτέλεσμα και τελικά πήρε τους βαθμούς της 5ης θέσης. Ο Vettel έκανε διαχείριση στα ελαστικά και ενώ ήταν έτοιμος για δεκάδα το κακό pit της Ferrari τον καταδίκασε.
Charles Leclerc
“Η 5η θέση ήταν αρκετά καλή, νομίζω ότι κάναμε το μέγιστο. Περιμέναμε ένα πολύ δύσκολο πρώτο stint, αλλά στην πραγματικότητα, ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί. Στη συνέχεια, πήγαμε στην σκληρή γόμα και ήμασταν ίσως λίγο πιο γρήγοροι από τον Daniel μπροστά, αλλά όχι αρκετά για να προσπεράσουμε, έτσι είχαμε κολλήσει πίσω του. Στη συνέχεια, στην επανεκκίνηση μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας πιέστηκα περισσότερο από τον Daniil (Kvyat), ο οποίος ανέβαινε πίσω μου με νέα ελαστικά.
«Πιέστηκα πραγματικά από την αρχή έως το τέλος και αισθάνομαι ότι ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί καθ ‘όλη τη διάρκεια του αγώνα. Επίσης, κάναμε καλή δουλειά στη διαχείριση των ελαστικών μας».
Sebastian Vettel
“Ξεκινήσαμε με την μέση, κάτι που ήταν το σωστό να κάνουμε, καθώς δούλεψε πολύ καλά, ακόμα και μετά από αρκετούς γύρους. Ο ρυθμός ήταν καλός στο πρώτο κομμάτι, και τότε χάσαμε χρόνο στο pit stop, το οποίο είναι κρίμα. Προσπαθήσαμε να επιστρέψουμε με το μαλακό ελαστικό στο τέλος, αλλά ήταν πολύ δύσκολο να σημειωθεί πρόοδος σε ένα τρένο αυτοκινήτων. Αυτό σαφώς δεν είναι το αποτέλεσμα που θέλαμε και σίγουρα όχι αυτό που αξίζαμε .
«Ένιωσα άνετα στο αυτοκίνητο ακόμα κι αν φέτος το πρόβλημα είναι πιο σοβαρό στις κατατακτήριες, όπου δυσκολεύομαι να αποκτήσω μια αίσθηση για το αυτοκίνητο. Πρέπει να παραμείνουμε υπομονετικοί και να συνεχίσουμε να σημειώνουμε σταδιακή πρόοδο, όπως έχουμε κάνει, δεδομένου ότι χάσαμε το Q3 μόλις δύο δέκατα χθες. Αν μπορέσουμε να ξεκινήσουμε από λίγο ψηλότερα στο grid, οι επόμενοι αγώνες θα μπορούσαν να μας φέρουν καλύτερα αποτελέσματα. “
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!