Ένα Σαββατοκύριακο που θα θέλει αμέσως να το ξεχάσει βίωσε η McLaren στο Σότσι, με τη βρετανική ομάδα να αποχωρεί με μηδέν βαθμούς συγκομιδή, και να βλέπει τη διαφορά της με τις Renault και Racing Point στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών να εξανεμίζεται.
Ο αγώνας έλαβε αμέσως αρνητική τροπή για τη McLaren. Εγκατάλειψη για τον Carlos Sainz, μόλις στην εκκίνηση, με τον Ισπανό να προσκρούει στον τοίχο δίπλα από την οδό διαφυγής της στροφής 2, λόγω κακής του εκτίμησης. Ταυτόχρονα, ο έτερος οδηγός, Lando Norris, κλήθηκε να κόψει ρυθμό για να αποφύγει τη σύγκρουση, κάτι που τον έριξε στο τέρμα του grid, με την ημέρα του να πλήττεται ανεπανόρθωτα.
Ας δούμε όμως τί είχαν να πουν οδηγοί και ομάδα μετά το Ρωσικό GP.
Carlos Sainz, DNF:
“Αρχικά, θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη απ’ όλη την ομάδα. Ήταν δύσκολο να πετύχω μια καλή εκκίνηση, καθώς ξεκινούσα από την ακάθαρτη πλευρά του grid. Μέχρι τη στροφή 2 ήμουν περιτριγυρισμένος από άλλα μονοθέσια. Βούτηξα πολύ στα φρένα και άφησα την πίστα, έτσι αποφάσισα να περάσω από την οδό διαφυγής για να αποφύγω μια ποινή. Ήταν μια πολύ γρήγορη απόφαση, η γωνία με την οποία μπήκα ήταν πολύ μικρή και απλά έκρινα λάθος την ταχύτητα που είχα”.
“Είχα μια αρκετά έντονη πρόσκρουση αλλά είμαι εντάξει, απλά είμαι απογοητευμένος για την ομάδα. Βλέποντας σε επανάληψη την εκκίνηση, και άλλα μονοθέσια βγήκαν εκτός πίστας στη στροφή 2 αλλά συνέχισαν και δεν έλαβαν κάποια ποινή, έτσι θα μπορούσα και εγώ επίσης να είχα κάνει το ίδιο. Τέλος πάντων, τα πράγματα έχουν όπως έχουν. Θα το αφήσουμε αυτό πίσω μας και θα ξαναπροσπαθήσουμε στη Γερμανία”.
Lando Norris, 15ος:
“Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Η εκκίνησή μου ήταν μια χαρά, τίποτα το θεαματικό, αλλά όχι και άσχημη. Ήταν δύσκολο το να βρίσκεσαι στη δεξιά πλευρά της πίστας. Είχα καλή διαδρομή μέχρι τη στροφή 2, αλλά κάποιοι ήταν πιο επιθετικοί και αναγκάστηκα να κόψω ρυθμό. Όσοι ήταν επιθετικοί βγήκαν εκτός πίστας και ήταν δύσκολο να τους αποφύγω. Ύστερα υπήρξε και το περιστατικό μπροστά με τον Carlos που έπρεπε να αποφύγω. Θεωρώ πως πλήγωσε κάποια μέρη του μονοθεσίου και έκανε πολύ πιο δύσκολο τον τερματισμό στον αγώνα”.
“Δεν ήμασταν πολύ μακριά από το να το πετύχουμε, αλλά με τη σκληρή γόμα, την οποία έβαλα στο τέλος του πρώτου γύρου, σχεδόν έφτασα μέχρι το τέλος. Πρέπει να βελτιωθούμε για την επόμενη φορά. Ήταν πολύ δύσκολο οδηγικά το μονοθέσιο σε αυτή την πίστα στον αγώνα. Θα ξαναπροσπαθήσουμε στη Γερμανία”.
Andreas Seidl, επικεφαλής της ομάδας:
“Ήταν μια πολύ απογοητευτική Κυριακή για εμάς, το να φεύγουμε από τη Ρωσία χωρίς βαθμούς. Ο αγώνας μας ήταν ουσιαστικά τελειωμένος μετά τις πρώτες δύο στροφές, με τον Carlos να βγαίνει εκτός πίστας και να πέφτει στον τοίχο και τον Lando στη συνέχεια να πρέπει να τον αποφύγει, πέφτοντας στο τέρμα του grid”.
“Βάλαμε τον Lando για αλλαγή ελαστικών, βάζοντάς του τη σκληρή γόμα, στο τέλος του πρώτου γύρου, με την απόπειρα να φτάσουμε μέχρι το τέλος. Ήταν μια λογική επιλογή, δεδομένης και της μεγάλης διάρκειας ζωής της συγκεκριμένης γόμας. Ο Lando τα έδωσε όλα, αλλά χωρίς ακόμα ένα αυτοκίνητο ασφαλείας ώστε να ανακατευτεί λίγο η τράπουλα, δεν υπήρχαν πολλά που θα μπορούσε να κάνει”.
“Η ομάδα, και εδώ στην πίστα αλλά και στο εργοστάσιο, έκανε πολύ σκληρή δουλειά, έτσι είναι σκληρό το σημερινό, ειδικά με την υπέροχη ατμόσφαιρα εδώ στο Σότσι, με τους φιλάθλους και πάλι πίσω στις εξέδρες. Πρέπει να κάνουμε επανεκκίνηση, να κατανοήσουμε περισσότερο τις αδυναμίες του μονοθεσίου, να δουλέψουμε πάνω στις αναβαθμίσεις και να επανέλθουμε δυνατότεροι σε δύο εβδομάδες από τώρα στο Nurburgring”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!