O George Russell βρέθηκε σε έναν αγώνα τον οποίο θα ήθελε σύντομα να ξεχάσει στο Grand Prix της 70ης επετείου, όπως και πολλοί αντίπαλοί του που αντιμετώπισαν προβλήματα με τα ελαστικά. Πολύ καλύτερη αίσθηση άφησε βέβαια ο αγώνας στον team-mate του…
Ο οδηγός της Williams είχε δείξει ενθαρρυντικά σημάδια στα δοκιμαστικά των προηγούμενων ημερών, αλλά στον αγώνα δεν κατάφερε να πάρει ένα σημαντικό αποτέλεσμα. Έτσι, ο Βρετανός οδηγός πήρε την 18η θέση στην πατρίδα του με τον team-mate του να είναι ο μόνος που έμεινε πίσω του!
Η στρατηγική που είχε οργανώσει η ομάδα τελικά δεν αξιοποιήθηκε λόγω των δυσμενών συνθηκών που δημιουργηθήκαν για τα ελαστικά, τα οποία ήταν μαλακά και επιβαρύνθηκαν ιδιαίτερα από τις υψηλές θερμοκρασίες. Επίσης, μια κακή εκκίνηση του Russell δεν βοήθησε τις πιθανότητες για ένα καλό αποτέλεσμα.
“Σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα ήταν πολύ χειρότερα,” δήλωσε ο Russell, ο οποίος είχε καταφέρει να “ξεζουμίσει” το μονοθέσιο και να πάρει την 15η θέση στις κατατακτήριες.
“Έκανα μια πραγματικά κακή εκκίνηση και έχασα κάποιες θέσεις. Από εκεί και έπειτα τα ελαστικά ήταν απλά απαίσια, νομίζω για όλους.”
“Ακολουθήσαμε μια στρατηγική 3ων pit-stop. Νομίζω πως στοχεύαμε να κάνουμε μια αλλαγή στην αρχή, κάτι το οποίο δείχνει πόσο δύσκολη ήταν η κατάσταση. Στο τέλος ήταν απλά ζήτημα να φέρουμε το μονοθέσιο “σώο” πίσω, καθώς νομίζω πως τα πίσω ελαστικά ήταν έτοιμα να εκραγούν. Ήταν πολύ περίπλοκη κατάσταση!”
“Μετά τη δεύτερη αλλαγή μου έκανα 4 ή 5 γύρους και το πίσω αριστερό ελαστικό μου είχε σημαντικό blistering. Στους επόμενους 2-3 γύρους το blistering έγινε χειρότερο και χειρότερο, οι δονήσεις έγιναν πραγματικά κακές και αναγκάστηκα να πάρω την απόφαση να κάνω αλλαγή ελαστικών καθώς το συγκεκριμένο ελαστικό θα διαλυόταν.”
“Οπότε δεν ήταν υπέροχα και έχουμε πολλά να εξετάσουμε,” ανέφερε ο Russell…
O έτερος οδηγός της Williams Latifi είχε περισσότερα θετικά να κρατήσει από τον αγώνα αν και τερμάτισε 19ος από τους 19 που τελικά τερμάτισαν, με τον Kevin Magnussen της Haas να είναι ο μόνος που τελικά δεν ολοκλήρωσε τον αγώνα.
“Ήταν σίγουρα ένας αγώνας που έπρεπε συνεχώς να προσαρμόζεις την στρατηγική σου,” ανέφερε ο Καναδός.
“Τα ελαστικά ήταν απρόβλεπτα αλλά το μονοθέσιο είχε εξαιρετική αίσθηση, καλύτερη από οποιονδήποτε από τους 4 προηγούμενους αγώνες! Ήταν ο αγώνας με την περισσότερη αυτοπεποίθηση που έχω κάνει οδηγώντας και ένιωθα άνετος να πιέσω.”
“Νομίζω πως νωρίτερα στον αγώνα, εάν είχα καταφέρει να προσπεράσω κάποια μονοθέσια ή εάν είχα μια καλύτερη θέση στην πίστα, θα είχα μπορέσει να φέρω πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. Αυτό είναι κάτι από το οποίο πρέπει να μάθουμε σίγουρα, αλλά υπάρχουν ακόμη θετικά που μπορούμε να κρατήσουμε παρά το αποτέλεσμα!”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!