Η Ferrari αποκάλυψε το όνομα του μονοθεσίου της για το 2021, σχεδιάζοντας να το παρουσιάσει στο κοινό λίγο πριν τις χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης.
Αν και τα σασί θα μείνουν παγωμένα για τις ομάδες, κάτι που σημαίνει πως θα πρέπει να τρέξουν κατ’ ουσίαν με τα φετινά τους μονοθέσια, οι αεροδυναμικές αλλαγές επιτρέπονται και οι ομάδες μπορούν να ξοδέψουν δύο token εξέλιξης ώστε να κάνουν τροποποιήσεις.
Η Ferrari στοχεύει να κάνει μια παρουσίαση της ομάδας της νωρίς μέσα στο 2021, ώστε να γνωρίσει στον κόσμο τη διαχειριστική της ομάδας και το νέο οδηγικό δίδυμο των Charles Leclerc και Carlos Sainz. Ωστόσο, το μονοθέσιό της δεν θα παρουσιαστεί πριν βρεθεί στην πίστα για πρώτη φορά.
Μιλώντας σε συγκεκριμένα media στο Maranello, ο επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, εξήγησε τα σχέδια της Ferrari για τη χειμερινή περίοδο.
“Ήδη αποφασίσαμε το όνομα του μονοθεσίου για του χρόνου. Το μονοθέσιο θα λέγεται SF21”.
“Είναι ένα πολύ απλό όνομα, καθώς πιστεύουμε πως η επόμενη χρονιά είναι μια μετάβαση στο 2022. Έτσι, ας βάλουμε το όνομα SF21 στο μονοθέσιο. Θα είναι σίγουρα εν μέρει ένα ίδιο μονοθέσιο με το ίδιο σασί από το 2020″¨.
“Θα οργανώσουμε διαφορετικά τα αποκαλυπτήρια του μονοθεσίου του χρόνου. Αρχικά, θα οργανώσουμε ένα event όπου θα παρουσιάσουμε την ομάδα και τους οδηγούς μας στους οπαδούς, τους συνεργάτες μας και τους δημοσιογράφους. Αλλά μπορεί να διοργανώσουμε και ένα δεύτερο event, και αυτό θα μπορούσε να γίνει απευθείας στις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης, όπου θα αποκαλύψουμε το μονοθέσιο. Και αυτό θα γίνει κάπως με διαφορετικό τρόπο”.
Μια από τις βασικές ελπίδες της Ferrari για βελτίωση μέσα στο 2021 είναι ο νέος κινητήρας που θα αντιμετωπίσει τις δυσκολίες στην ισχύ που αντιμετώπισε η Scuderia και οι πελατειακές της ομάδες φέτος.
Ο Binotto δήλωσε πως οι μετρήσεις από τα τεστ δυναμικών μετρήσεων στο Maranello ήταν ενθαρρυντικά, ενώ έχει πίστη στο ότι ο κινητήρας της Ferrari δεν θα είναι ο χειρότερος κινητήρας του χρόνου.
“Μπορώ να επιβεβαιώσω πως ο κινητήρας τα πάει καλά στις δυναμομετρήσεις”, σχολίασε ο Ιταλός. “Πιστεύω πως αναφορικά με την απόδοση, έχει βελτιωθεί αρκετά. Σημαντικά θεωρώ σε σχέση με το 2020”.
“Πιστεύω πως θα επιστρέψουμε στην ανταγωνιστικότητα ως μονάδα ισχύος. Δεν θα είμαστε οι χειρότεροι στο grid και αυτή την αίσθηση πήρα από τα νούμερα που έχουμε από τις δυναμομετρήσεις. Αλλά δεν μπορώ να γνωρίζω τι κάνουν οι υπόλοιποι ή πόσο πολύ έχουν εξελιχτεί”.
Ο Binotto δήλωσε επίσης πως η SF21 θα αντιμετωπίζει το θεμελιώδες πρόβλημα της φετινής SF1000 η οποία είχε πολύ μεγάλη οπισθέλκουσα, με τη βελτιωμένη αεροδυναμική αποτελεσματικότητα να είναι το σημείο εστίασης για αλλαγές.
“Προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε ώστε να αντιμετωπίσουμε τουλάχιστον τις αδυναμίες του μονοθεσίου του 2020 για του χρόνου”, πρόσθεσε ο Binotto.
“Αντιμετωπίζοντας τις αδυναμίες, ανέφερα τη μονάδα ισχύος πάνω από μια φορά. Αλλά η οπισθέλκουσα του μονοθεσίου (drag) ήταν πολύ, πολύ υψηλή το 2020. Και πιστεύω πως βλέποντας το μονοθέσιο του 2021, η οπισθέλκουσα έχει σίγουρα αντιμετωπιστεί”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!