Ο Mattia Binotto θεωρεί ότι ο Sergio Perez έπρεπε να δεχθεί και δεύτερη ποινή στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, έχοντας αποτύχει δύο φορές να διατηρηθεί σε απόσταση 10 μηκών αυτοκινήτου πίσω από το Safety Car.
Ο Perez κέρδισε έναν αγώνα σε ενδιάμεσες και σταδιακά στεγνές συνθήκες στην πίστα Marina Bay, περνώντας τη γραμμή τερματισμού 7.595s μπροστά από τον Charles Leclerc.
Ωστόσο, η νίκη του απειλήθηκε, καθώς ο οδηγός της Red Bull τέθηκε υπό έρευνα από τους αγωνοδίκες για υποτιθέμενη παραβίαση του Άρθρου 55.10 του Αθλητικού Κανονισμού της FIA Formula 1, το οποίο αφορά τη διατήρηση απόστασης μήκους 10 μηκών αυτοκινήτου από το Safety Car.
Ο Binotto λέει ότι υπήρξαν στην πραγματικότητα «δύο παραβάσεις» επειδή και στις δύο περιόδους Safety Car στον αγώνα ο Perez έμεινε πίσω κατά περισσότερα από 10 μήκη αυτοκινήτων.
«Υπήρχαν δύο παραβάσεις πίσω από το Safety Car, οπότε μπορούσε να δεχθεί ποινή και δεύτερη φορά. Αλλά μπορούμε μόνο να εμπιστευτούμε αυτό που αποφάσισαν», είπε το αφεντικό της ομάδας της Ferrari στο Sky Sports.
«Και στις δύο περιόδους Αυτοκινήτου Ασφαλείας έκανε το ίδιο λάθος, καθώς ήταν πολύ μακριά από το αυτοκίνητο.»
«Αν κοιτάξω παρόμοιες περιπτώσεις, όπως ο Giovinazzi το 2019, ο οδηγός τιμωρήθηκε με δέκα δευτερόλεπτα και πιστεύω ότι οι αθλητικοί κανονισμοί επιβάλλουν ποινή πέντε δευτερολέπτων, 10 ή drive-through.»
Στο Grand Prix της Σιγκαπούρης 2019, στον Antonio Giovinazzi επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων επειδή δεν ακολούθησε τις οδηγίες του διευθυντή του αγώνα και προκάλεσε μια ανασφαλή κατάσταση όταν οδήγησε πολύ κοντά σε έναν γερανό που ήταν εντός πίστας, ενόσω πίσω από το Safety Car.
Η υπόθεση του Perez ερευνήθηκε μετά το τέλος του αγώνα, όταν κι οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ποινή πέντε δευτερολέπτων και επίπληξη.
Η ποινή σήμαινε ότι ο Μεξικανός οδηγός διατήρησε τη νίκη, 2.595 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Leclerc. Ωστόσο ο Binotto θα ήθελε οι αγωνοδίκες να είχαν κάνει την έρευνά τους κατά τη διάρκεια του Grand Prix.
«Λυπούμαστε που δεν ελήφθη η απόφαση κατά τη διάρκεια του αγώνα γιατί αυτή η καθυστέρηση επηρέασε όχι μόνο το βάθρο αλλά και τη διαχείριση του ίδιου του αγώνα, επειδή ο Charles, σε μια προσπάθεια να μείνει κοντά στον Perez, έφθειρε αναπόφευκτα τα ελαστικά του», είπε.
«Υποθέτω ότι οι αγωνοδίκες ήθελαν να καταλάβουν από τον οδηγό και την ομάδα τι τον ώθησε να οδηγήσει διαφορετικά. Ίσως δεν ήθελαν να βιάσουν μια απόφαση και ενδεχομένως να κάνουν λάθος. Αυτός είναι ο λόγος που πήραν το χρόνο τους».
Το αφεντικό της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, πιστεύει ότι υπήρξαν ελαφρυντικά όχι μόνο με τον Perez αλλά και με τους υπόλοιπους οδηγούς, που δυσκολεύονταν να βρουν τη σωστή θερμοκρασία στα ελαστικά τους πίσω από το αργό Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
«Πιστεύω ότι υπάρχουν τόσα πολλά περασμένα περιστατικά που έχουμε δει, ακόμη και στο πρόσφατο παρελθόν, όταν τα αυτοκίνητα πήγαιναν πάνω-κάτω στην πίστα, το βλέπουμε», είπε. «Το έχουμε δει ακόμη και σε γύρους σχηματισμού.»
«Νομίζω ότι, και πάλι, οι ελαφρυντικές συνθήκες ήταν ότι το Αυτοκίνητο Ασφαλείας απλώς οδηγούσε τόσο αργά. Και είχαν όλοι 30 γύρους στα ελαστικά inter, πριν περάσουν στο εντελώς διαφορετικό από άποψη διαχείρισης και θερμοκρασίας slick.»
«Μπορούσες να ακούσεις τον Checo να ωρύεται στο SC για να ανεβάσει ρυθμό, επειδή ήταν ο πρώτος που έπιασε. Άρα δεν είχε θερμοκρασία στα ελαστικά του».
Το αποτέλεσμα της Κυριακής σημαίνει ότι ο Perez έκλεισε τη διαφορά από τον Leclerc στη μάχη για το P2 στη βαθμολογία των οδηγών σε μόλις δύο βαθμούς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!