Η αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος της Ferrari που αναμένεται να δώσει μια ώθηση “10-15 hp” στην SF21 δεν πρόκειται να έρθει πριν την Τουρκία ή ακόμα και το Austin.
Η Ferrari βρίσκεται σε μειονεκτική θέση όσον αφορά τον κινητήρα της από τα τέλη του 2019 όταν και έγινε γνωστό το σκάνδαλο περί παρανομίας της μονάδας ισχύος.
Οι αντίπαλες ομάδες της Scuderia ισχυρίστηκαν πως η ιταλική ομάδα είτε παρέκαμπτε με παράνομο τρόπο τους αισθητήρες μέτρησης ροής καυσίμου ή έκαιγε λάδι από το intercooler, κάτι που οδήγησε σε αρκετές Τεχνικές Ντιρεκτίβες από το τη FIA καθώς και ολόκληρη έρευνα πάνω στον κινητήρα της ομάδας.
Οι συνέπειες της όλης αυτής υπόθεσης ήταν αισθητές στη Ferrari για όλο το 2020, με τη Scuderia να μην καταφέρνει να κερδίσει σε κάποιον αγώνα και να κατρακυλά στην 6η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
Έχοντας βελτιώσει αρκετά μέρη της μονάδας ισχύος ενόψει του 2021, η Ferrari έχει βελτιωθεί αισθητά, διεκδικώντας από τη McLaren την 3η θέση στους Κατασκευαστές.
Ωστόσο, με αναβαθμίσεις σε μέρη του κινητήρα που ακόμα δεν έχουν αλλάξει από πέρυσι (μιας και κάθε ομάδα μπορεί να φέρει μόνο μια αναβάθμιση σε κάθε εξάρτημα της υβριδικής μηχανής για φέτος), η Ferrari περιμένει πως θα δει μια επιπλέον ιπποδύναμη της τάξης των 10-15 hp.
Το πότε θα έρθουν τα εξαρτήματα αυτά όμως παραμένει μυστήριο. Ο δημοσιογράφος του Auto Motor und Sport, Michael Schmidt, ανέφερε πως “η νέα μονάδα ισχύος της Ferrari θα έρθει πιθανότατα στο Τουρκικό GP”.
“Απαιτείται μεγάλη ανακατασκευή του κινητήρα. Όλο το ηλεκτρικό σύστημα θα πρέπει να μετατραπεί από σύστημα 400 volt σε 800”.
“Μιλάνε για επιπλέον 10-15 hp τα οποία θα μπορούσαν να αποβούν πλεονέκτημα”.
Αλλά ενώ η Ferrari ελπίζει να έχει τον κινητήρα στην SF21 στο Τουρκικό Grand Prix, το ντεμπούτο του ίσως και να καθυστερήσει μέχρι και το Grand Prix των ΗΠΑ.
Εξηγώντας το γιατί αυτό μπορεί να συμβεί, ο Schmidt δήλωσε πως “υπάρχουν προβλήματα με την μεταφορά του όλου συστήματος, επειδή η νέα μονάδα ισχύος θεωρείται ως μεταφορά ‘επικίνδυνων αγαθών’ και όλα θα πρέπει να δηλωθούν ξανά επειδή είναι διαφορετικό το ηλεκτρικό σύστημα”.
Υπήρξαν βέβαια αμφιβολίες σχετικά με το εάν η Ferrari θα κατάφερνε να φέρει τον κινητήρα στη Monza, τον εγχώριο αγώνα της, ωστόσο ο Binotto είχε ξεκαθαρίσει στο Motorsport Italy πως αυτό ήταν ανέφικτο.
“Ο κινητήρας δεν ήταν έτοιμος για τη Monza, εάν είχαμε ελεύθερη εξέλιξη τότε θα τον είχαμε φέρει πιθανότατα”, δήλωσε ο Ιταλός. “Θα τον χρησιμοποιήσουμε μόλις είναι διαθέσιμος”.
Όσον αφορά τος γιατί η Ferrari δεν άλλαξε το πρόγραμμα εξέλιξής της ώστε να τον έχει στην ώρα του για την Ιταλία, ο Binotto απάντησε: “Η απάντηση είναι απλή, επειδή πρόκειται για εξέλιξη που πάει για το 2022 και την οποία προσπαθούμε να φέρουμε όσο πιο σύντομα γίνεται, όχι μόνο για να την εκμεταλλευτούμε εντός πίστας, αλλά επίσης και για να κερδίσουμε εμπειρία για του χρόνου. Ελπίζω να έρθει μέσα στους επόμενους αγώνες”.
Με τη Ferrari να κάνει το 4-6 στη Monza και να μην είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τη McLaren που έκανε το 1-2, ο Binotto είχε ήδη παραδεχτεί ενόψει του Ιταλικού GP πως η Ferrari υστερεί περίπου κατά 20 hp από τον κινητήρα της Mercedes, ο οποίος βρίσκεται επίσης και στην πλάτη της MCL35M.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!