Ο Fernando Alonso έβαλε τη FIA στο στόχαστρό του, δηλώνοντας πως “κάτι πάει πολύ λάθος με το σύστημα” αναφερόμενος στην καθυστερημένη ποινή που έλαβε και η οποία του στέρησε τη δυνατότητα να ανέβει στο βάθρο του Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας.
Αν και στην πίστα τερμάτισε 3ος, ο οδηγός της Aston Martin πήρε μετά την τελετή απονομής ακόμα μια ποινή, μαζί με αυτή των 5 δευτερολέπτων. Η νέα αυτή ποινή, ίση με 10 δευτερόλεπτα, τον έριξε εκτός βάθρου, δίνοντας την 3η θέση στον George Russell.
Η συγκεκριμένη απόφαση στέρησε από τον Alonso το 100ο του βάθρο στη Formula 1. Ωστόσο, ο οδηγός δεν αμφισβήτησε το ότι έπρεπε να δοθεί, αλλά το ότι καθυστέρησε υπερβολικά να γνωστοποιηθεί στην ομάδα του και τον ίδιο, αλλοιώνοντας την τελική έκβαση του αποτελέσματος κατά τρόπο που θα μπορούσε να είχε αποτραπεί από τον ίδιο.
“Πιστεύω πως το σημερινό δεν ήταν καλό για τους φιλάθλους, όταν έχεις μπροστά σου 35 γύρους για να εφαρμόσεις μια ποινή και να πληροφορήσεις τον κόσμο σχετικά με αυτή”, δήλωσε σήμερα μετά το τέλος του αγώνα ο Alonso.
“Το να περιμένεις για μετά το βάθρο, δηλώνει πως κάτι είναι πολύ λάθος με το σύστημα. Έτσι όμως έχουν τα πράγματα”.
“Λυπάμαι για τους φιλάθλους. Αλλά πραγματικά απόλαυσα την απονομή στο βάθρο. Είχα το τρόπαιο, μπήκα στις φωτογραφίες, γιόρτασα με τη σαμπάνια. Το να έχω 12 αντί για 15 βαθμούς πλέον δεν αλλάζει πολλά για μένα”.
“Είναι αρκετά λυπηρό όμως για τη FIA”.
Round of applause for @alo_oficial who brought the entertainment and great pace again today. 👏🏼
Thanks for your support again this weekend, team. 💚 pic.twitter.com/Wihhi0NtEy
— Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team (@AstonMartinF1) March 19, 2023
Ο Alonso θεωρεί πως η FIA θα πρέπει να αποφασίζει πιο γρήγορα για τις επιβολές ποινών και όχι να αναθεωρήσει ολόκληρο το σύστημα ποινών, νιώθοντας πως εάν η πληροφόρηση για τα 10 δευτερόλεπτα είχε γίνει σε πιο εύλογο χρονικό διάστημα, θα μπορούσε να χτίσει μια διαφορά ικανή ώστε να μη χάσει στο πέσιμο της καρό σημαίας το βάθρο.
“Πιστεύω ότι το σύστημα πρέπει να επιστρέψει στην κοινή λογική. Δεν χρειαζόμαστε να εφεύρουμε τίποτα”, συνέχισε ο Alonso.
“Το θέμα είναι πως, αρχικά, μου είπαν πως έχω ποινή 5 δευτερολέπτων. Έτσι, πιέζω λίγο πιο πολύ για να την καλύψω. Και ανοίγω 7 δευτερόλεπτα διαφορά και εκτίω την ποινή. Στο δεύτερο stint, δεν υπήρξε διερεύνηση, καμία πληροφόρηση. Τίποτα”.
“Εάν κάποιος μου έλεγε πως είχα 10 δευτερόλεπτα, τότε θα προσπαθούσα να ανοίξω διαφορά 11 δευτερολέπτων”.
Ο Alonso δηλώνει ένοχος για την πρώτη ποινή που του επιβλήθηκε, θέλοντας ωστόσο να ξαναδεί τον αγώνα για να δει έξω από το cockpit τα πλάνα, θέλοντας να αποφύγει κάτι παρόμοιο στο μέλλον.
“Πρέπει να ξαναδώ τον αγώνα. Αλλά, φαίνεται πως ήμουν αρκετά προς τα αριστερά. Ήταν λάθος μου και πρέπει να προσέχω περισσότερο. Είναι περίεργο όμως που συμβαίνει σε δύο αγώνες κάτι αντίστοιχο δύο φορές, σε μένα και τον Esteban. Είχαμε παρόμοιες περιπτώσεις”.
“Είναι ίσως θέμα μονοθεσίων, ή του Halo ή οτιδήποτε παρεμποδίζει την όρασή μας ή το πώς τοποθετούμαστε στο grid. Αλλά όπως και να ‘χει, ήταν λάθος μου”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!