O Kevin Magnussen βρέθηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στη βαθμολογούμενη δεκάδα, με τον οδηγό της Haas να τερματίζει στην ένατη θέση στην πίστα της Jeddah, αν και αντιμετώπιζε πρόβλημα όλο το τριήμερο με τον αυχένα του, λόγω των δυνάμεων G που ασκούν τα μονοθέσια.
Ο Δανός, που επέστρεψε φέτος στο σπορ μετά από έναν χρόνο απουσίας, έχει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο στα χέρια του, με την Haas να αποδεικνύεται ικανή για να παλεύει για καλές θέσεις στη δεκάδα. Κάτι που συνέβη και στη Σαουδική Αραβία, με τον Magnussen να είναι γρήγορος στον αγώνα και να δίνει πολλές μάχες.
Όμως, είχε την ατυχία να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας νωρίς στον αγώνα επηρεάζοντας αρνητικά τη διαφορετική στρατηγική που είχε έναντι των υπολοίπων με τα σκληρά ελαστικά, ενώ ταλαιπωρήθηκε έντονα σωματικά ήδη από την Παρασκευή, τονίζοντας ότι ο λαιμός του δεν μπορούσε να αντέξει τις έντονες δυνάμεις G που ασκούνταν στην πολύ γρήγορη πίστα της Jeddah.
“Το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσε να μας συμβεί, συνέβη”, είπε ο Δανός, μιλώντας για το αυτοκίνητο ασφαλείας μετά το ατύχημα του Latifi.
“Επειδή ξεκινήσαμε με την αντίθετη στρατηγική – έχοντας σκληρά ελαστικά – και σχεδόν όλοι οι άλλοι ήταν με τα μεσαία, το χειρότερο πράγμα που μπορούσε να συμβεί ήταν ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στον 16ο ή στον 17ο γύρο – και όντως είχαμε στον 16ο! Επομένως, είναι καλό που πήραμε δύο βαθμούς από τον αγώνα”.
“Το αυτοκίνητο ήταν και πάλι εκπληκτικό, είναι τόσο ευχάριστο στην οδήγηση. Πήραμε λίγη τύχη πίσω στο τέλος όταν υπήρχε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά αν ήταν ένα κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας αντί για εικονικό – δεν ξέρω πόσο γρήγοροι ήταν οι άλλοι μπροστά, αλλά τότε θα έρχονταν όλοι κοντά και εμείς θα είχαμε νέα ελαστικά και θα παίρναμε ξανά πολλούς βαθμούς”.
“Τέλος πάντων, είμαι χαρούμενος. Η ομάδα έκανε φανταστική δουλειά για να ανακάμψει από μια δύσκολη κατάσταση την Παρασκευή, είμαι πολύ ευχαριστημένος”, συμπλήρωσε ο Δανός, ο οποίος είχε αρκετά προβλήματα στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής που του στέρησαν πολύτιμο χρόνο στην πίστα.
Τέλος, αναφερόμενος στον αυχένα του, ο Δανός παραδέχθηκε ότι αντιμετώπιζε μεγάλο πρόβλημα, τονίζοντας ότι δεν έχει ακόμη προσαρμοστεί πλήρως στις μεγάλες δυνάμεις που ασκούνται από τα μονοθέσια της Formula 1.
“Ο λαιμός είναι στο πουθενά, πραγματικά. Ελπίζω να επιστρέψει σύντομα στην κατάσταση που ήταν”, είπε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!