Ο Max Verstappen της Red Bull Racing, είναι ρεαλιστής για το τερματισμό του στην 4η θέση, λέγοντας ότι δεν θα μπορούσε να πιέσει για να ανέβει στο βάθρο στο τέλος του Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν μετά το Virtual Safety Car .
Ο Verstappen έκανε και πάλι μια πολύ καλή δουλειά για να διαχειριστεί τα ελαστικά του, κάνοντας ένα πολύ μακρύ κομμάτι στα μεσαία ελαστικά με καλό ρυθμό. Ο Ολλανδός κράτησε τον ταχύτερο γύρο για μεγάλο διάστημα πριν ο Charles Leclerc τελικά τον πάρει στο τέλος, αλλά ο Verstappen τερμάτισε πάνω από τον Μονεγάσκο.
Ο 21χρονος έφτανε τον Sebastian Vettel για την P3 στα τελευταία στάδια του αγώνα, αλλά ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφάλειας σήμαινε ότι δεν μπορούσε πλέον να επιτεθεί, εξήγησε ο Verstappen.
“Έχασα λίγο χρόνο πίσω από τον Perez, αλλά δεν θέλεις να το ρισκάρεις στον πρώτο γύρο”, δήλωσε στο Sky Sports F1 για την εκκίνηση του, όπου έχασε προσωρινά την P4 στον Sergio Pérez.
“Στη συνέχεια, ο ρυθμός που δείξαμε στο μεσαίο ελαστικό ήταν καλός, διότι μέχρι το VSC ήμασταν στα επτά ή οκτώ δευτερόλεπτα.
“Αλλά μετά από το VSC απλά δεν είχαμε την πρόσφυση ή τη θερμοκρασία των ελαστικών και αυτό είναι το κλειδί εδώ, δεν θα μπορούσα να πιέσω πια, έτσι αποφάσισα απλά να συνεχίσω προς τον τερματισμό”.
Αυτό θα μπορούσε επίσης να οφείλεται στο γεγονός ότι η RB15 του Pierre Gasly είχε σταματήσει, με αποτυχία κινητήριου άξονα. Είτε έτσι είτε αλλιώς, ένας ακόμα τερματισμός στη 4η θέση για τον Verstappen, ο τρίτος του στη 4η θέση στη σειρά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!