Παρουσιάστηκαν πριν από λίγο τα νέα μονοθέσια του 2022, με τα νέο σχεδιασμό να είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών για βελτίωση των αγώνων στο άθλημα.
Σε εκδήλωση η οποία ολοκληρώθηκε πριν από λίγο, με τη συμμετοχή και των Νικόλα Τομπάζη, Pat Symonds και Mario Isola, η Formula 1 έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο, κανονικής κλίμακας μονοθέσιο από τη νέα γενιά η οποία αναμένεται στις πίστες από του χρόνου!
Την ώρα που όλες οι ομάδες έχουν ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό τους για το 2022, η ίδια η F1 μετέφρασε τους τεχνικούς κανονισμούς, παράγοντας ένα μονοθέσιο το οποίο θα μοιάζει πολύ με το τελικό αποτέλεσμα των ομάδων.
Στόχος των νέων μονοθεσίων είναι να γίνουν πιο αμφίρροποι και με περισσότερες προσπεράσεις αγώνες. Συγκεκριμένα, επιστρέφει το ground effect στη Formula 1, μετά και τα τέλη των 70’s που πρωτοεμφανίστηκε, ενώ οι πτέρυγες, εμπρός και πίσω, έχουν απλοποιηθεί αρκετά.
Ακόμα, έχει εξαφανιστεί εντελώς η περίπλοκη περιοχή των bargeboards, εξασφαλίζοντας πως το μεγαλύτερο μέρος της κάθετης δύναμης θα προέρχεται από περιοχές του μονοθεσίου που δεν επηρεάζουν το μονοθέσιο που ακολουθεί.
“Θέλαμε να κάνουμε πιο εφικτό για τα μονοθέσια που ακολουθούν να ανταγωνίζονται περισσότερο μεταξύ τους και να έχουμε πιο συναρπαστικές μάχες”, δήλωσε ο επικεφαλής των τεχνικών ζητημάτων μονοθεσίων της FIA, Νικόλας Τομπάζης.
“Θέλουμε να έχουμε ελαστικά που θα επιτρέπουν τις πιο έντονες μάχες χωρίς έντονη φθορά και υποβάθμιση ή μονάχα με ένα μικρό παράθυρο λειτουργίας”.
“Τα νέα μονοθέσια είναι πιο απλά από την τωρινή γενιά επειδή έχουν αφαιρεθεί πολλά μικρά μέρη, ειδικά μπροστά από τα sidepods, ενώ και οι εμπρός πτέρυγες είναι πιο απλές”.
“Υπάρχει διαχύτης ακριβώς κάτω από το μονοθέσιο, ένα κανάλι τύπου σωλήνα Venturi. Υπάρχουν αγωγοί κάτω από τα sidepods από μπροστά ως και πίσω”.
Το νέο σχέδιο αποκαλύφτηκε λίγο πριν το Grand Prix του Silverstone αυτό το Σαββατοκύριακο και είναι παρόμοιο με το πρώτο σχέδιο, μικρής κλίμακας, που είχε δημοσιοποιηθεί σε δοκιμές σε αεροσήραγγα πίσω στο 2019, όταν και οι κανονισμοί ακόμα επεξεργάζονταν.
Είναι πιθανό, ωστόσο, πως τα πραγματικά μονοθέσια του 2022 να έχουν κάποιες διαφορές όταν παρουσιαστούν του χρόνου, με τις ομάδες να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τους κανονισμούς και τις “γκρίζες περιοχές” που θα υπάρχουν σε αυτούς, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη και την απόδοσή τους.
Η F1 είχε αρχικά την πρόθεση να φέρει από το 2021 τη νέα αυτή γενιά μονοθεσίων, ωστόσο η έλευσή του καθυστέρησε για ένα χρόνο ως αποτέλεσμα της πολιτικής μείωσης των εξόδων των ομάδων, στον απόηχο της πανδημίας του COVID-19.
Ακολουθούν περισσότερες εικόνες από το πρότυπο μονοθέσιο του 2022.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!