Ο Mario Isola, επικεφαλής της Pirelli στη F1, δήλωσε πως οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι θραύσματα ήταν η αιτία των αστοχιών των δύο ελαστικών στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν.
Επίσης, ο Isola τόνισε πως ο Hamilton ήταν αρκετά τυχερός καθώς υπήρχαν ενδείξεις πως θα είχε την ίδια μοίρα με τους Stroll και Verstappen, μιας και βρέθηκε κόψιμο στο πίσω αριστερά ελαστικό του.
Στον 31ο γύρο στο Μπακού, ο Stroll, ακόμα με τη σκληρή γόμα με την οποία τον είχε ξεκινήσει στον αγώνα η Aston Martin, είχε αστοχία στον πίσω αριστερά τροχό στη μεγάλη ευθεία, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της AMR21 του και να πέσει στον τοίχο με μεγάλη ταχύτητα, φέρνοντας στην πίστα του Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Έπειτα, στον 47ο από τους 51 γύρους, ένα σχεδόν πανομοιότυπο συμβάν έγινε με τον Max Verstappen αυτή τη φορά, ο οποίος είδε τη νίκη του τσεπάκι του. Αυτή τη φορά όμως, ο αλυτάρχης του αγώνα, Michael Masi, επέλεξε να ρίξει κόκκινη σημαία στον αγώνα, δίνοντας τη δυνατότητα στα υπόλοιπα μονοθέσια να κάνουν ένα δωρεάν pit stop.
Ανησυχίες υπήρχαν κατά την ώρα της τηλεοπτικής μετάδοσης, σχετικά με το κατά πόσο η δομή των ελαστικών της Pirelli ήταν λόγος αστοχίας στους δύο οδηγούς.
Ωστόσο, αν και θέλει να περιμένει τα πορίσματα της έρευνας που θα γίνει, ο Isola δήλωσε πως οι πρώτες ενδείξεις κάνουν λόγο για θραύσματα στην πίστα ως αιτία για τα δύο κλαταρίσματα, τονίζοντας επίσης πως ο Hamilton θα μπορούσε να είναι ακόμα ένα θύμα.
“Είναι λίγο νωρίς να ξέρουμε τί έγινε με τα ελαστικά”, δήλωσε στο Sky F1, ο Isola. “Περιμένουμε να έρθουν τα ελαστικά σε μας ώστε να τα αναλύσουμε. Πιθανότατα όμως θα χρειαστεί να τα στείλουμε αεροπορικώς στο Μιλάνο ώστε να κάνουμε μια ολοκληρωμένη ανάλυση.
“Οι πρώτες έρευνες δείχνουν ότι πρόκειται για θραύσματα στην πίστα, επειδή το πίσω αριστερά ελαστικό δεν είναι αυτό που καταπονείται περισσότερο στην πίστα αυτή, είναι το πίσω δεξιά. Εάν δούμε τη φθορά, είναι τότε το εμπρός δεξιά το πιο επικίνδυνο. Έτσι, το ελαστικό αυτό βρίσκεται σε μια θέση που δεν υπάρχουν ενδείξεις για κάτι το ιδιαίτερο στο ελαστικό”.
“Το άλλο σημείο προσοχής είναι ότι βρήκαμε ακόμα ένα κόψιμο σε ένα πίσω αριστερά ελαστικό (του Hamilton) το οποίο κατά τύχη δεν έσκισε την κατασκευή του ελαστικού, αυτό ήταν ξεκάθαρα κόψιμο από θραύσματα”.
“Ακόμα ένα σημείο είναι πως προφανώς και οι δύο αστοχίες έγιναν λίγο-πολύ στο ίδιο σημείο της πίστας και προφανώς ο Max βρισκόταν μερικές εκατοντάδες μέτρα μπροστά από τον Lance. Ίσως υπήρχαν κάποια θραύσματα, αλλά δεν θέλω να πω πως ήταν αυτή η αιτία καθώς πρώτα απ’ όλα, θα χρειαστεί να αναλύσουμε τα ελαστικά”.
“Συλλέγουμε πληροφορίες, αναμένουμε τα δεδομένα τηλεμετρίας από τις ομάδες. Ήταν κάτι ξαφνικό, αυτό ήταν ξεκάθαρο, αλλά εάν έχεις κόψιμο στο ελαστικό, αυτό συμβαίνει ξαφνικά”.
“Πιστεύω πως θα έχουμε πίσω στη βάση μας τα ελαστικά εντός ολίγων ημερών επειδή δυστυχώς βρισκόμαστε μακριά από την Ιταλία. Έτσι, χρειάζεται λίγος χρόνος να μεταφέρουμε αεροπορικώς τα ελαστικά. ύστερα, θα ξεκινήσουμε αμέσως την έρευνα. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας, θα ξέρουμε κάτι παραπάνω”.
“Όταν συμβαίνει κάτι σαν αυτό πρέπει να συλλέξουμε πληροφορίες, να κατανοήσουμε τί έγινε”.
“Αυτό που μπορώ να σας πω είναι πως είχαμε αρκετά σετ σκληρής γόμας με περισσότερους από 30 γύρους και τα ελέγχουμε στη βάση μας στην πίστα για τυχόν θέματα”.
“Δεν είναι πως μπορώ να σας πω ότι όλες οι σκληρές γόμες είχαν ένα πιθανό πρόβλημα, είναι εντελώς κάτι άλλο. Έχουμε δύο ελαστικό, πίσω αριστερά, στο ίδιο σημείο της πίστας, τα οποία αστόχησαν. Θα πρέπει να κατανοήσουμε το γιατί”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!