Η ομάδα της McLaren φαίνεται ότι θα έχει ένα αρκετά καλό σαβ/κο στο Silverstone, με τις δοκιμές της Παρασκευής να αφήνουν αρκετές ελπίδες στην ομάδα για μια καλή εμφάνιση στον εντός έδρας αγώνα της.
Με τα δύο μονοθέσια να χρησιμοποιούν τον αναβαθμισμένο κινητήρα της Honda, οι χρόνοι τόσο του Alonso όσο και του Vandoorne έδειξαν ότι η βρετανική ομάδα θα είναι στη μάχη της δεκάδας.
Όσον αφορά τον Fernando Alonso, ο Ισπανός θα πρέπει μεν να εκκινήσει τελευταίος λόγω της αλλαγής κινητήρα, δήλωσε όμως χαρούμενος με τις προοπτικές της ομάδας του και την απόδοση της MCL32.
«Είμαι πολύ χαρούμενος με το πώς κύλησε η μέρα. Έχουμε αρκετές επιλογές που πρέπει να δούμε τώρα για να επιλέξουμε το καλύτερο για αύριο (Σάββατο), αλλά έχουμε κυρίως επικεντρωθεί στο ρυθμό αγώνα γιατί ξέρουμε ότι θα εκκινήσω από πίσω”, είπε ο Ισπανός.
«Όπως γνωρίζουμε, οι χρόνοι δεν είναι τόσο σημαντικοί την Παρασκευή. Στους δύο τελευταίους αγώνες ήμασταν μεταξύ της 8ης και της 12ης θέσης, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε τι θα συμβεί αύριο”.
«Το βασικό ζήτημα εδώ είναι η επιλογή κάθετης δύναμης που θα έχουμε. Ανάλογα με το πόση ιπποδύναμη έχεις, μειώνεις λίγο την κλίση στις πτέρυγες για να είσαι σχετικά γρήγορος στις στροφές και να υπερασπιστείς τον εαυτό σου στις ευθείες, ή αν έχεις λίγη ιπποδύναμη και θέλεις να είσαι λογικά εντάξει στις ευθείες θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τη λιγότερη δυνατή κάθετη δύναμη. Είναι δύσκολο να κρίνουμε».
Ευχαριστημένος ήταν από την πλευρά του και ο Stoffel Vandoorne, με τον Βέλγο να προβλέπει ότι η μάχη της δεκάδας θα είναι για άλλη μια φορά πολύ στενή, ενώ συμμερίστηκε και τις ανησυχίες του Alonso για το ποιο επίπεδο κάθετης δύναμης θα έχουν τα μονοθέσια της McLaren.
«Σήμερα στην πραγματικότητα ήταν μια πολύ καλή αρχή για το Σαββατοκύριακο μας. Δεδομένου ότι η πίστα είναι μεγάλη, με πολλές γρήγορες στροφές, νομίζω ότι το μονοθέσιό μας έχει καλή απόδοση – ένιωσα πολύ άνετα”, ανέφερε ο Vandoorne.
«Ως συνήθως, οι χρόνοι στο μέσο της κατάταξης είναι πολύ κοντά, οπότε θα είναι οι πιο μικρές λεπτομέρειες που θα κάνουν τη διαφορά στις κατατακτήριες αύριο. Αυτήν τη στιγμή, ακόμα εξερευνούμε τα όρια του αυτοκινήτου – ιδιαίτερα στο τμήμα με τη στροφή Becketts. Νομίζω ότι τόσο ο Fernando όσο και εγώ είχαμε μια στιγμή εκεί – χάνοντας το πίσω μέρος στην είσοδο του τελευταίου κομματιού”.
«Ο Fernando και εγώ δοκιμάσαμε πολλές διαφορετικές ρυθμίσεις κάθετης δύναμης στο FP1 και το FP2. Τώρα πιστεύω ότι έχουμε μια πολύ καλή ιδέα για το τι θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αύριο – μάθαμε αρκετά πράγματα γι’ αυτό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!