Ο πρώην επικεφαλής της Ferrari, Stefano Domenicalli, δεν τάχθηκε υπέρ της κριτικής που υφίσταται ο Mattia Binotto, δηλώνοντας πως χρειάζεται περισσότερο “χώρο και χρόνο” ώστε να επιλύσει τα υπάρχοντα ζητήματα.
Απ’ όταν ανέλαβε την Ferrari, ως διάδοχος του Mauricio Arrivabene, στις αρχές του 2019, ο Binotto έχει υπάρξει επικεφαλής μιας πτώσης ρυθμού της ιταλικής ομάδας. Η Scuderia, από διεκδικήτρια νικών έχει κατρακυλήσει στις πίσω θέσεις του midfield, και πλέον έχει ένα βουνό να ανέβει μέσα στις επόμενες σεζόν.
Με τους νέους κανονισμούς να μην έρχονται πριν το 2022 και πολλά από τα τωρινά μέρη των μονοθεσίων να έχουν παγωμένη την εξέλιξή τους για το 2021, οι δυσκολίες δεν διαφαίνεται να σταματούν για τη Ferrari, καθώς οι οδηγοί της παλεύουν με ένα μονοθέσιο που έχει μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση και αστάθεια. Η SF1000 αρχικά αναπτύχθηκε με βάση τις δυνατότητες του κινητήρα του 2019, ο οποίος βέβαια αποδυναμώθηκε μετά τις Τεχνικές Ντιρεκτίβες της FIA στα τέλη της προηγούμενης σεζόν.
Πολλοί έχουν μιλήσει περί απομάκρυνσης του Binotto από τον ρόλο που έχει αυτή τη στιγμή στη Ferrari, καθώς τον θεωρούν υπεύθυνο για τις δυσκολίες. Ωστόσο, ο Domenicalli δεν βρίσκεται σε αυτό το στρατόπεδο.
“Γνωριζόμαστε πολύ καλά, όπως μπορείτε να φανταστείτε, καθώς ο Mattia δούλεψε μαζί μου”, σχολίασε ο Domenicalli στο ολλανδικό περιοδικό Formule 1.
“Ως σημάδι σεβασμού, δεν παρεμβαίνω καθόλου στις αποφάσεις του ή στην ομάδα. Δεν θα σχολιάσω επ’ αυτού επειδή θεωρώ πως είναι λάθος”.
“Θα πρέπει να του δοθεί χρόνος και χώρος ώστε να υλοποιήσει τα σχέδιά του. Και επειδή έχω βρεθεί στη θέση του, δεν θέλω να παρέμβω με οποιονδήποτε τρόπο. Μόνο οι άνθρωποι που δουλεύουν με την ομάδα σε καθημερινή βάση γνωρίζουν ακριβώς τί συμβαίνει”.
Not the result we wanted, but we will remember our 1000th GP weekend for the milestone achieved ❤️
Here are some of our #TuscanGP highlights ?#essereFerrari ? #SF1000GP ? pic.twitter.com/8zkEiO4gPC
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 14, 2020
Ερωτώμενος εάν ο ρόλος του επικεφαλής της Ferrari είναι η δεύτερη πιο δύσκολη δουλειά στην Ιταλία, πίσω από τον Πρωθυπουργό, ο Domenicalli απάντησε: “Δεν γνωρίζω εάν όντως ισχύει αυτό!”.
“Αλλά επιτρέψτε μου να το θέσω έτσι, μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως ένας επικεφαλής στη Ferrari βρίσκεται υπό τεράστια πίεση. Είναι πολύ έντονα τα πράγματα”.
“Εάν κερδίζεις όλα είναι φυσιολογικά, αλλά εάν τερματίζεις δεύτερος, είναι καταστροφή. Υπάρχει πολύ μικρό περιθώριο. Αλλά αυτό είναι μέρος της δουλειάς και το ξέρετε”.
Η Ferrari αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 6η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, με τις Renault, Racing Point και McLaren να βρίσκονται πάνω από την ομάδα. Εάν θέλει να βρεθεί και πάλι στο top 3, αυτές είναι οι ομάδες που θα πρέπει να ξεπεράσει η Scuderia.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!