Σύμφωνα με τον Gary Anderson, εάν η Ferrari δεν επιστρέψει σε νικητήριες οδούς το 2022 τότε θα αρχίσει να αποδεσμεύει τρόπο κατά τους παλιούς τρόπους.
Η Ferrari είδε τον εαυτό της να κατρακυλά στη δυναμικότητα των ομάδων από το 2019 στο 2020, τερματίζοντας στην 6η θέση στο τέλος της περασμένης χρονιάς.
Κατά το παρελθόν, αποτελέσματα σαν κι αυτά θα ήταν αρκετά ώστε μεγάλο μέρος του προσωπικού να βρεθεί εκτός Maranello, ωστόσο στη Ferrari διατήρησαν τον ίδιο κορμό για το 2021. Η συγκεκριμένη απόφαση φέτος έδειξε να επιβραβεύει τη Scuderia, η οποία παρουσίασε αξιοθαύμαστη βελτίωση σχεδόν σε όλα τα επίπεδα, ανεβαίνοντας 3η στους Κατασκευαστές.
Οι εμφανίσεις των οδηγών της ήταν αρκετά πιο ανταγωνιστικές σε σχέση με το 2020, μιας και ο Charles Leclerc πήρε δύο pole position και μια 2η θέση στο Silverstone, ενώ ο νέος του teammate, Carlos Sainz, του έβαλε δύσκολα για όλη τη χρονιά, προσθέτοντας ακόμα 4 βάθρα, με μια 2η θέση στο Μονακό και τρεις 3ες σε Ουγγαρία, Ρωσία και Abu Dhabi.
Με τους νέους κανονισμούς του 2022 να αλλάζουν αρκετά τα πράγματα, μιας και είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές κανονισμών στην ιστορία του αθλήματος, στη Ferrari έχουν βλέψεις για επάνοδο στην κορυφή ξανά, βλέποντας τις αλλαγές ως μια πρώτης τάξης ευκαιρία.
Ωστόσο, εάν αυτό δεν υλοποιηθεί, με τη Scuderia να χάνει την ευκαιρία που της παρουσιάζει το 2022, ο Gary Anderson, γνωστός σχεδιαστής μονοθεσίων στη F1, περιμένει πως μέρος του προσωπικού της ιταλικής ομάδας θα δει την άγουσα για την έξοδο του Maranello.
“Η Ferrari δείχνει επιφανειακά ως η πιο σταθερή ομάδα τα τελευταία περίπου 20 χρόνια, δεδομένης της ταυτότητας της ομάδας. Αυτό όμως δεν ισχύει”.
“Στην πραγματικότητα, η Ferrari είναι μάλλον η πιο ασταθής, καθώς για πολλά χρόνια είχε στη φιλοσοφία της το είτε να πετύχει είτε να επιρρίψει ευθύνες για την αποτυχία και να περιθωριοποίησει άτομα”.
“Η νέα ανώτερη διοίκηση της Ferrari δείχνει να έχει σταθεροποιηθεί εδώ και λίγο καιρό. Δεν έχουν υπάρξει πολλές απολύσεις, μόνο ελάχιστοι άνθρωποι τέθηκαν στο περιθώριο”.
“Ο Mattia Binotto εξακολουθεί να διοικεί και ως επικεφαλής επιβλέπει και το τεχνικό κομμάτι επίσης. Το να κάνει και τα δύο πράγματα είναι δύσκολο, αλλά η δομή που έχει από πίσω του, η οποία έχει αλλάξει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια, πρέπει να αρχίσει να μετρά. Τώρα είναι η στιγμή για τη Ferrari να ανακτήσει το χαμένο έδαφος”.
Build your dream @ScuderiaFerrari pit crew team ⤵️
Gunner? Front jack? Tag your friends and give them their roles. #essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/dgrg9GL3Xt
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) January 9, 2022
“Μετά τις μεγάλες αλλαγές κανονισμών του 2017, εντυπωσιάστηκα πολύ με τις επιλογές που έκανε η Ferrari. Η Ferrari βρήκε τη λύση για τα στενότερα sidepods πρώτη απ’ όλους. Έτσι, όντως έχει το όραμα εντός του οργανισμού της να βρίσκει καινοτομίες και να ανταποκρίνεται σε αλλαγές”.
“Κάτι το εκτροχίασε αυτό και εγκατέλειψε το 2020 ώστε να ανακάμψει από το ότι πίεσε πάρα πολύ τα όρια στο κομμάτι της ερμηνείας των κανονισμών για τις υβριδικές μονάδες ισχύος. Λίγο-πολύ βρήκε το 2021 ό,τι έχασε, αλλά ο περιορισμός στην εξέλιξη δεν βοήθησε την ομάδα”.
“Η Ferrari πρέπει να σκάψει πιο βαθιά τώρα επειδή όλη η Ιταλία βλέπει τις αλλαγές (στους κανονισμούς) ως μια νέα ευκαιρία για να επανέλθει στις επιτυχίες. Εάν όχι, τότε πολύ γρήγορα τα πράγματα θα επιστρέψουν στους παλιούς τρόπους και θα δούμε να κόβονται κεφάλια”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!