Η Renault σχεδιάζει να δοκιμάσει μια αναθεωρημένη MGU-K του 2017 στις δοκιμές αυτής της εβδομάδας στο Μπαχρέιν, με στόχο να την τρέξει την επόμενη φορά στο Grand Prix της Ρωσίας.
Οι ανησυχίες σχετικά με την αξιοπιστία των νέων MGU-Κ στις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν οδήγησαν την Renault στο να υιοθετήσει μια στρατηγική χωρίς ρίσκο στους πρώτους αγώνες με την επιστροφή τις στην MGU-K του περασμένου έτους. Δεν ήταν ιδανικό για την Γαλλική ομάδα και για τους πελάτες της, Red Bull και Toro Rosso, δεδομένου ότι η περσινή MGU-K είναι 5 κιλά βαρύτερη και απαιτεί ένα επιπλέον μπουκάλι αέρα ενός κιλού για την ψύξη, αλλά μετά από έρευνες στον κινητήρα της Renault πίσω στη βάση της ομάδας στο Viry, ο Γάλλος κατασκευαστής έχει φέρει μια αναθεωρημένη έκδοση που θα τρέξει κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο Μπαχρέιν, αρχής γενομένης από την Τρίτη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault F1, Cyril Abiteboul είπε σε ξένα μέσα πως η ομάδα θα την δοκιμάσει στο Μπαχρέιν, αλλά “εναπόκειται στις πελατειακές ομάδες για να αποφασίσουν αν θα το πράξουν και αυτές.” Πρόσθεσε: “Σύμφωνα με όλες τις δοκιμές αυτής της εβδομάδας, η εισήγηση της θα μπορούσε να γίνει στο Sochi και η νέα MGU-K μπορεί να είναι και πάλι στο προσκήνιο αρκετά γρήγορα. Θα βοηθήσει λίγο στο βάρος και σε όλο το πακέτο, έτσι είναι καλό να παίρνουμε πίσω αυτά που μας λείπουν. Θα είναι επίσης καλό να έχουμε ξανά μια πλήρη διαμόρφωσης του 2017. Βοηθά να στο να φέρει εμπιστοσύνη για την ικανότητά μας και φέρνει απόδοση, αναβαθμίσεις για το μονοθέσιο και τον κινητήρα.”
Ο Abiteboul τόνισε ότι το εν λόγω κύριο μέλημα της Renault ήταν η αξιοπιστία και μόνο όταν διορθωθεί θα στρέψει την προσοχή της προς τις επιδόσεις και την εισαγωγή ενός νέου spec κινητήρα. Η χρονική στιγμή της εισαγωγής νέων προδιαγραφών είναι ακόμη πιο ζωτικής σημασίας φέτος, καθώς οι ομάδες περιορίζονται σε μόλις τέσσερις μονάδες ισχύος, χωρίς καμία ποινή για την περίοδο των 20 αγώνων.
“Το σχέδιο για τον κινητήρα είναι δύσκολο λόγω της κατάστασης της αξιοπιστίας, δεν είναι εκεί πού θέλουμε να είναι”, είπε. “Από τη στιγμή που η αξιοπιστία είναι υπό έλεγχο, είμαι σίγουρος ότι μπορεί να φέρει περισσότερα. Υπάρχουν πολλοί τομείς στους οποίους έχουμε πρόοδο για να κάνουμε.”
Όταν ρωτήθηκε αν υπήρχε ένα σχέδιο εισαγωγής ενός νέου spec κινητήρα στη Βαρκελώνη, ο Abiteboul είπε ότι ο στόχος είναι πριν από το καλοκαίρι, στον 7ο ή 8ο αγώνα, οι οποίοι είναι ο Καναδάς και το Αζερμπαϊτζάν.
“Αυτό είναι το είδος των πραγμάτων και εξακολουθούμε να εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση”, είπε. “Σίγουρα μια αναβάθμιση πριν από το καλοκαίρι, στον 7ο ή 8ο αγώνα. Ένα πράγμα που είναι τόσο σημαντικό είναι να βρίσκεσαι σε συγχρονισμό με το σχέδιο κατανομής του κινητήρα. Από τη στιγμή που έχουμε ένα πρόβλημα αξιοπιστίας, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να επισπεύσουμε την εισαγωγή του κινητήρα. Αυτό είναι το είδος των πραγμάτων που πρέπει να τηρούνται και να παρακολουθούνται για να αποδώσει το σχέδιο αυτό.”
Η Renault άνοιξε λογαριασμό στους βαθμούς για αυτή τη σεζόν, όταν ο Nico Hulkenberg τερμάτισε ένατος στο Μπαχρέιν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!