Ο οδηγός της Renault, Daniel Ricciardo, δήλωσε πως θα ρίσκαρε να χάσει την ευκαιρία να αγωνιστεί για τη McLaren το 2021, εάν ανέβαλε την απόφασή του να γίνει μέλος της ομάδας για περισσότερο.
Ο Ricciardo υπέγραψε με τη McLaren τον περασμένο μήνα, ως συνέπεια της ανακοίνωσης της Ferrari περί μη συνέχισης της συνεργασίας της με τον Sebastian Vettel από το 2021, τη θέση του οποίου πήρε ο Carlos Sainz. Αυτή η μεταγραφή άνοιξε κενή θέση στη McLaren, την οποία κατέλαβε αμέσως ο Ricciardo.
Αρκετοί βέβαια απόρησαν αναφορικά με το γιατί ο Ricciardo δεν περίμενε τουλάχιστον να δει την απόδοση της McLaren για το 2020, πριν δεσμευτεί τόσο νωρίς με μια τέτοια κίνηση.
Ωστόσο, ο Αυστραλός δήλωσε πως ακόμα και όταν η φετινή καθυστερημένη σεζόν ξεκινούσε, δεν θα είχε ξεκάθαρες απαντήσεις σχετικά με την παρουσία των ομάδων για τουλάχιστον 1-2 μήνες, και έτσι δεν υπήρχε νόημα να καθυστερήσει την απόφασή του.
“Θεωρώ πως, προφανώς, η ανακοίνωση του Vettel με τη Ferrari ξεκίνησε τα πάντα κατά κάποιο τρόπο”, δήλωσε ο Ricciardo στο F1 podcast. “Και τότε, όλα κινήθηκαν πολύ γρήγορα γύρω από τον Carlos και όλα τα υπόλοιπα πράγματα”.
“Αν και φαινόταν πως θα υπήρχε κάποιος χρόνος, δεν θεωρώ πως πραγματικά υπήρχε ώστε να κάνεις κάποια κίνηση, εάν αυτό ήταν στο οποίο στόχευες”.
“Αυτό είναι που σκέφτομαι συνέχεια, εάν ξεκινήσεις να τρέχεις τον Ιούλιο, το οποίο τότε δεν ήταν και 100% σίγουρο αλλά έδειχνε πως θα πήγαιναν προς τα εκεί τα πράγματα, δεν πρόκειται να ανακαλύψεις τί παίζει από τον πρώτο ή τον δεύτερο αγώνα”.
“Θα πρέπει πιθανότατα να περιμένεις μέχρι τον Αύγουστο ή ίσως και τον Σεπτέμβριο ώστε να ξέρεις πραγματικά που βρίσκονται οι ομάδες, και τότε νομίζω πως ένιωσα πως θα ήταν πολύ αργά ώστε να κερδίσω κάτι για το οποίο αγωνιζόμουν”.
Ο Ricciardo παραδέχτηκε πως δεν ήταν ξεκάθαρη η απόφαση να αφήσει τη Renault για τη McLaren, και έπρεπε να βασιστεί σε έναν συνδυασμό της εμφάνισής τους το 2019 και στις άγνωστες προοπτικές του πακέτου κινητήρα της Mercedes, με το οποίο θα τρέχει η McLaren από το 2020″.
“Προφανώς, η πραγματικότητα είναι πως κάθε ομάδα με την οποία μιλάς σου κάνει προτάσεις, και μέχρι ενός σημείο, ειδικά τώρα χωρίς αγώνες και κάθε είδους απόδειξη παρά μόνο τα περσινά, πρέπει να πορευτείς με την πρόταση που σε ενθουσιάζει περισσότερο από τις άλλες. Προχωράς με αυτό που νιώθεις και σκέφτεσαι τότε. Ποιος ξέρει;”.
“Προφανώς, εάν κοιτάξω τα περσινά, τα οποία αποτελούν και το καλύτερο σημείο αναφοράς τώρα, ήταν (η McLaren) η ομάδα που έκανε τον περισσότερο θόρυβο”.
“Η Mercedes κέρδισε το πρωτάθλημα ξανά, αλλά ήταν αρκετά ξεκάθαρο στους περισσότερους πως η McLaren ήταν η ομάδα που έκανε το μεγαλύτερο βήμα από όλες. Αυτό ήταν πραγματικά ενθαρρυντικό για αυτούς, και σε αυτό πραγματικά βασίστηκα”.
“Και στη συνέχεια, υπήρξε και η πρόταση για το μέλλον. Προφανώς, αλλάζουν μονάδες ισχύος και όλα τα σχετικά. Ακόμα και το να μιλάω τώρα είναι αρκετά δύσκολο, επειδή δεν ήταν καθόλου μια εύκολη απόφαση, και μην έχοντας πολλά να δω από το 2020, ήταν αρκετά δύσκολα τα πράγματα”.
Ερωτώμενος σχετικά με το ποιο ήταν το κλειδί στην επιλογή που πήρε, πρόσθεσε: “Θα είμαι ειλικρινής, δεν υπήρξε ένας παράγοντας επ’ αυτού”.
“Ήταν σίγουρα διαφορετικά τα πράγματα από την κατάσταση με τη Red Bull (το 2018). Νιώθω πως η Red Bull είχε ολοκληρώσει τον δρόμο της για μένα, ήμουν εκεί πολύ καιρό, προσπαθήσαμε ξανά και ξανά, και κερδίσαμε αγώνες αλλά όχι το πρωτάθλημα”.
“Έτσι, τότε τα πράγματα ήταν ‘ΟΚ, απλά χρειάζομαι μια αλλαγή’. Τώρα, δεν θα έλεγα πως ήταν τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα, από την άποψη ότι, ναι δεν πετύχαμε αυτά που θέλαμε πέρυσι, αλλά δεν περίμενα κιόλας να κερδίζουμε από πέρυσι. Ας πούμε πως δεν ήταν σε καμία περίπτωση εύκολη απόφαση, και ο χρόνος θα δείξει”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!