Ο Max Verstappen δήλωσε πως η Red Bull δυσκολεύεται να ανταγωνιστεί σε ρυθμό τους αντιπάλους της στην προσφορά ενέργειας από το ERS στις ευθείες σε ορισμένες πίστες.
Ο Ολλανδός πήρε την 3η θέση για το Grand Prix της Emila Romagna, κλασσικά πίσω από τις δύο Mercedes. Ωστόσο, ήλπιζε αυτή τη φορά να βρίσκεται πιο κοντά στις Mercedes, παρά να απέχει πάνω από μισό δευτερόλεπτο από τον χρόνο του Bottas.
Ο Verstappen μετά βίας πέρασε στο Q3, με τους εξαιρετικούς μηχανικούς της Red Bull να αλλάζουν ταχύτατα ένα χαλασμένο μπουζί, κάτι που του επέτρεψε να βγει και να κάνει έναν γρήγορο γύρο.
Αλλά το 2020 έχει αποδειχτεί ασταθές για τη Red Bull. Σε μερικούς αγώνες, όπως το Nurburgring και το Portimao, ο Verstappen ήταν σε θέση να ανταγωνιστεί τις Mercedes για την pole ακόμα και εάν εν τέλει ο τελικός poleman ήταν κάποιο από τα δύο ασημί βέλη.
Ωστόσο, στην Imola η αυστριακή ομάδα φάνηκε να έχει κάνει ένα βήμα προς τα πίσω. Ο Verstappen όμως θεωρεί πως η ομάδα υποφέρει από το φαινόμενο του “clipping”, ο οποίος είναι ένας όρος που περιγράφει την εξάντληση του συστήματος ERS από ενέργεια πριν το τέλος μιας ευθείας. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει παντού, παρά μονάχα σε συγκεκριμένες πίστες.
“Όταν για παράδειγμα αντιμετωπίζεις πολύ έντονο clipping, φαίνεται πως είμαστε πιο επιρρεπείς σε αυτό”, δήλωσε στο RaceFans.net ο Ολλανδός χτες.
“Έτσι, φυσικά και χάνεις κάποιο χρόνο στις ευθείες”.
“Ίσως σε σχέση και με πέρυσι επίσης. Φαίνεται πως πέρυσι, από τις κατατακτήριες στον αγώνα θα κερδίζαμε λίγο χρόνο, και φαίνεται πως φέτος οι κατατακτήριες είναι λίγο καλύτερες και ύστερα στον αγώνα, δυσκολευόμαστε λίγο περισσότερο. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει σε κάθε πίστα”.
Όμως, ο Verstappen δεν πιστεύει πως το θέμα αυτό αποτέλεσε τον λόγο που ο ίδιος τερμάτισε 34,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lewis Hamilton στο Πορτογαλικό GP.
Επίσης, ο κακός πρώτος γύρος του Ολλανδού στο Portimao δεν μπορεί να θεωρηθεί ευθύνη του ERS.
“Στον τελευταίο αγώνα, μου είναι πολύ δύσκολο και περίπλοκο να σχολιάσω πάνω σε αυτόν επειδή, πρώτα απ’ όλα, ο πρώτος γύρος αλλά και η άσφαλτος και όλα, βρισκόμουν σε διαφορετική στρατηγική. Έτσι, δεν θεωρώ πως υπάρχει κάποια επαναλαμβανόμενη τάση εδώ (αναφορικά με το ERS), εξήγησε ο Ολλανδός.
“Απλά βλέπω πως όταν είσαι λίγο περιορισμένος με την ενέργεια που μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε έναν γύρο στον αγώνα, φαίνεται πως δεν έχουμε το ίδιο ποσό απελευθερωμένης ενέργειας, τουλάχιστον στις ευθείες. Έτσι, θα πρέπει να δουλέψουμε πιο σκληρά για να το βελτιώσουμε αυτό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!