O Oliver Bearman αποκάλυψε πως διατηρεί μέσα του τη φιλοδοξία να τρέξει για τη Ferrari, με την οποία έκανε και εντελώς απρόοπτα το ντεμπούτο του στη Formula 1, το 2024.
Ο 20χρονος φέτος παρουσιάζει αρκετές διακυμάνσεις στην πρώτη του πλήρη σεζόν στο άθλημα, ως οδηγός της Haas.
Αφενός, έχει δείξει αρκετά ψήγματα ενός μεγάλου ταλέντου, κάτι που ώθησε εξ’ αρχής της Haas να τον υπογράψει. Απ’ την άλλη απέχει ελάχιστα από race ban, καθώς το συμβάν του με τον Carlos Sainz στο Ιταλικό GP οδήγησε σε δύο βαθμούς ποινής για τον Βρετανό, ο οποίος πλέον έχει 10 από τους συνολικά 12 που απαιτούνται στη Super Licence για να εφαρμοστεί ο αποκλεισμός σε αγώνα.
Δεν τίθεται αμφιβολία γύρω απ’ τις ικανότητες του Bearman, τις οποίες και έδειξε απ’ την πρώτη στιγμή, όταν κλήθηκε κυριολεκτικά στο παρά ένα να τρέξει για τη Ferrari, στο GP της Σαουδικής Αραβίας το 2024.
Τότε, ως μέλος της ακαδημίας νέων οδηγών της Scuderia, ο Bearman κλήθηκε να τρέξει στη θέση του Carlos Sainz, που νοσηλεύτηκε λόγω σκωληκοειδήτιδας. Ελάχιστα έμεινε εκτός Q3, με ένα μονοθέσιο που ποτέ δεν είχε τρέξει, ενώ στον αγώνα τερμάτισε 7ος, με μια μεστή και σοβαρή εμφάνιση.
Εκείνη τη σεζόν, ο Βρετανός έκανε ακόμα ένα cameo, καθώς έτρεξε στο Μπακού για τη Haas, με την οποία πήρε ακόμα έναν βαθμό. Ωστόσο, ήδη είχε βάλει την υπογραφή του σε συμβόλαιο με την αμερικάνικη ομάδα για να τρέξει για λογαριασμό τους φέτος.
Όταν ρωτήθηκε, ενόψει του Ιταλικού GP, για το εάν θέλει να λογίζεται μακροπρόθεσμα από το Maranello ως ο αντικαταστάτης του Lewis Hamilton, ο Bearman επιβεβαίωσε θετικά, ενώ παραδέχτηκε πως θα πρέπει να αποδείξει για αρκετό καιρό την αξία του, ώστε να μπορέσει να κερδίσει κάτι τέτοιο.
“Φυσικά, αυτός είναι ο στόχος μου στη ζωή. Πήρα μια γεύση αυτής της κατάστασης όταν κλήθηκα πέρσι. Αυτό μου δίνει κίνητρο στη ζωή, πραγματικά, ελπίζω μια μέρα να μπορέσω να το πετύχω”.
“Υπάρχουν, όμως, πολλά βήματα να γίνουν μέχρι τότε. Αυτή τη στιγμή, η καριέρα μου με βρίσκει στη Haas. Θα πρέπει να αποδείξω τί είμαι ικανός να καταφέρω, αρχικά. Για να οδηγήσω σε μια κορυφαία ομάδα, πρέπει πρώτα να δείξω σταθερότητα στις εμφανίσεις μου”.
“Έτσι, φυσικά και αυτός είναι ο στόχος μου, αλλά θα πρέπει να αποδείξω την αξία μου, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα”.
Όταν του ζητήθηκε ένα χρονοδιάγραμμα για το πότε θα ήθελε να βρίσκεται σε ένα απ’ τα δύο μονοθέσια της Scuderia, ο Bearman δεν θέλησε να μπει σε εικασίες.
“Δεν γνωρίζω. Απλά κοιτάω να οδηγήσω γρήγορα και τα υπόλοιπα θα έρθουν φυσικά. Αυτό είναι η άποψή μου”.
Baku memories 🙌🇦🇿
Ollie set the record last season as the first driver to score points for two teams in his first two races 👊#HaasF1 #F1 #AzerbaijanGP pic.twitter.com/WHQxzKtkMY
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) September 17, 2025
Η εμφάνιση του Bearman στη Jeddah πέρυσι, και όσα έχει δείξει σποραδικά φέτος, δείχνουν πως απ’ τον Βρετανό δε λείπει η αυτοπεποίθηση.
Αυτό φάνηκε και απ’ την απάντηση που έδωσε όταν ρωτήθηκε για το εάν μέσα του έχει βάλει κάποιο πλάνο (για να βρεθεί στη Ferrari).
“Όχι. Θέλω να πω, προσηλώνομαι σε όσα κάνω εδώ και δεν μπλέκομαι πολύ σε επικοινωνίες ανάμεσα σε μένα και τη Ferrari”.
“Η δουλειά μου είναι να δείξω τί είμαι ικανός και να μη δώσω επιλογή στις ομάδες (απ’ το να μην τον υπογράψουν). Αυτή είναι η δουλειά μου, να κάνω την καλύτερη δυνατή δουλειά”.
“Αυτό (η Ferrari), απέχει πολύ. Δεν συμβαίνει εν μια νυκτί. Αλλά όχι, δεν έχω χρονικό πλάνο, τίποτα τέτοιο”.
“Απλά εστιάζω στο τί κάνω, προσπαθώντας να βελτιωθώ, επειδή βλέπω μεγάλο περιθώριο για ανάπτυξη εντός της ομάδας. Επίσης, πρέπει να πάρω το μέγιστο απ’ τον εαυτό μου σε πιο σταθερή βάση. Έτσι, βλέπω μια μεγάλη πορεία μέσα μου, το οποίο με γεμίζει ευχάριστα συναισθήματα. Σημαίνει πως, όσο περισσότερο κοιτάω τον εαυτό μου, τόσο καλύτερα θα είναι τα πράγματα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!