Ο Yuki Tsunoda καλωσορίζει την πίεση που αναμένεται να δεχτεί στη Red Bull, θέτοντας ο ίδιος έναν φιλόδοξο στόχο: να τερματίσει στο βάθρο του Ιαπωνικού GP, το προσεχές Σαββατοκύριακο!
Όπως άρχισε να διαφαίνεται αμέσως μόλις τελείωσε το Κινεζικό GP το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, το μέλλον του Liam Lawson στους Κόκκινους Ταύρους δεν έδειχνε ευοίωνο, μετά από δύο GP με κακά αποτελέσματα σε κατατακτήριες και κυρίως αγώνα.
Έτσι, η Red Bull πήρε την απόφαση την περασμένη Πέμπτη να κάνει τράμπα του Lawson και Tsunoda, με τον μεν πρώτο να επιστρέφει στην αδερφή ομάδα Racing Bulls και τον δε δεύτερο να κερδίζει την προαγωγή στην πρώτη ομάδα που τόσο ήθελε και διατυμπάνιζε σε κάθε ευκαιρία.
Οι εξαιρετικές εμφανίσεις σε Μελβούρνη και Σανγκάη, καθώς και τα 4 γεμάτα χρόνια εμπειρίας από F1, ήταν τελικά ο παράγοντας που έκανε τη διαφορά, και εν τέλει στο Milton Keynes αποφάσισαν να βασιστούν στις υπηρεσίες του Ιάπωνα, ήδη από τη Suzuka.
Μιλώντας στο κοινό για πρώτη φορά απ’ τη στιγμή της ανακοίνωσης της νέας του ομάδας, ο Tsunoda δήλωσε πως η αλλαγή αυτή του φαντάζει “σαν ψέμα”, όμως εξακολουθεί να θέτει ψηλά τον πήχη για το ντεμπούτο του.
“Για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν περίμενα πως θα φτάσω τελικά να τρέξω για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix”, ξεκίνησε το σχόλιό του ο Tsunoda.
“Είμαστε στον τελευταίο χρόνο της συνεργασίας Red Bull και Honda, έτσι, το να τρέχω στη Suzuka ως οδηγός της Red Bull είναι σαν να εκπληρώθηκε η μοίρα μου. Όλα μπήκαν στη θέση τους στη σωστή στιγμή για να βρίσκομαι εδώ σήμερα”.
“Φυσικά και είμαι χαρούμενος που έγινα μέλος της Red Bull, αλλά όταν το αναλογίστηκα λίγο πιο προσεκτικά, η προοπτική του να τρέξω στο Ιαπωνικό GP για τη Red Bull, μου φάνταζε σαν ψέμα. Δεν θέλω να εξυψώσω υπερβολικά τις προσδοκίες, αλλά για αυτό το GP στην Ιαπωνία, θέλω να τερματίσω στο βάθρο. Λεχθέντος αυτού, ξέρω πως πρόκειται για κάτι που δεν θα είναι εύκολο απ’ την αρχή”.
“Προτεραιότητά μου είναι να κατανοήσω αρχικά το μονοθέσιο, και το πώς συμπεριφέρεται εν συγκρίσει με τη VCARB. Εάν μπορώ να απολαύσω φυσιολογικά την οδήγησή του, στις δοκιμές του FP1, τότε τα αποτελέσματα θα έρθουν πιο εύκολα. Εάν αυτό με οδηγήσει σε τερματισμό στο βάθρο, θα ήταν κάτι απίστευτο”.
Coming soon 🇯🇵 pic.twitter.com/MTzxd1rogs
— Oracle Red Bull Racing | オラクル・レッドブルレーシング (@redbullracing) March 30, 2025
Ο Tsunoda δεν έχει ποτέ βρεθεί φυσικά πίσω από το τιμόνι της RB21, έτσι το να κάνει το ντεμπούτο του στη Suzuka είναι ένα δώρο με αρκετά όμως αγκάθια. Ο 24χρονος, ωστόσο, δήλωσε πως αποδέχεται την πρόκληση και την τεράστια πίεση που έρχεται με τη θέση αυτή, παρά το ιστορικό που έχει δημιουργηθεί πως αυτή η θέση ουσιαστικά κατατρώει τους οδηγούς που ανά καιρούς την έχουν αναλάβει.
“Όταν έλαβε την κλήση, αρχικά σκέφτηκα: ‘Ουάου, ενδιαφέρον θα είναι αυτό. Περισσότερο από καθετί άλλο, είμαι ενθουσιασμένος για την πρόκληση ενόψει”.
“Δεν υπάρχουν πολλές στιγμές στη ζωή σου που να αντιμετωπίζεις τέτοιου είδους πίεση αλλά και τόσο μεγάλη ευκαιρία σαν αυτή. Μπορώ μονάχα να φανταστώ πως θα είναι ένας απίστευτα φοβερός αγώνας”.
“Αρχικά, είχα τόση δουλειά να κάνω που δεν βρήκα καν τον χρόνο να εκτιμήσω πλήρως τον ενθουσιασμό μου (από τη μετακίνηση στη Red Bull). Έπρεπε κατευθείαν να ξεκινήσω δουλειά στον προσομοιωτή, να φτιάξω το κάθισμά μου και να φροντίσω για πολλές ακόμα προετοιμασίες”.
“Φυσικά, η προαγωγή στη Red Bull είναι μια εκπληκτική ευκαιρία, πριν από καθετί άλλο, όμως, ήθελα να μιλήσω στους μηχανικούς μου και τον κόσμο που με υποστήριξε. Έτσι, παρά τα όσα συναισθήματα, ένιωσα στην πράξη πολύ ήρεμος”.
“Μιας και ήμουν εφεδρικός οδηγός της Red Bull για φέτος, ήδη είχα κάνει προετοιμασία καθίσματος με την ομάδα πριν. Τότε, όμως, θυμάμαι να σκέφτομαι: ‘Γιατί κάνω καν κάτι τέτοιο; Δεν πρόκειται ούτως ή άλλως να τρέξω γι’ αυτούς'”.
Από τον χρόνο του στον προσομοιωτή, ο Tsunoda σχολίασε πως δεν βρήκε ιδιαίτερα δύσκολη στην οδήγηση την RB21, αν και παραδέχτηκε πως τα σχόλιά του για το περσινό μονοθέσιο, το οποίο και δοκίμασε στο Abu Dhabi, ότι του ταίριαζε στην οδήγηση ήταν απλά λόγια για να πείσει τη Red Bull να συμφωνήσει μαζί του.
“Πέρασα περίπου δύο ημέρες στον προσομοιωτή. Από την εμπειρία αυτή, δεν βρήκα το μονοθέσιο τόσο δύσκολο στην οδήγηση”, πρόσθεσε ο Ιάπωνας.
“Ξεκάθαρα πήρα την αίσθηση πως το εμπρός μέρος είναι πολύ υψηλά αποκριτικό, όπως συχνά αναφέρει ο κόσμος. Αλλά εάν με ρωτάτε για το εάν το βρήκα δύσκολο στη διαχείριση, δεν θα έλεγα πως έλαβα ιδιαίτερα περίεργο συναίσθημα, τουλάχιστον στον προσομοιωτή”.
“Φυσικά, το πώς θέλω να στήσω το μονοθέσιό μου θα διαφέρει από το στήσιμο που κάνει ο Max. Θέλω να αναπτύξω το δικό μου στήσιμο, να κατανοήσω βαθιά το μονοθέσιο και σταδιακά να ανεβάσω ρυθμούς από το FP1”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!