Η Toyota δείχνει σε καλό σημείο ώστε να διατηρήσει τα ίδια πληρώματα και για το πρωτάθλημα του 2024, σύμφωνα με τον επικεφαλής της, Jari-Matti Latvala.
Η ιαπωνική φίρμα δεν έχει προβεί ακόμα σε ανακοινώσεις ενόψει της επόμενης σεζόν, κάτι που σημαίνει πως, έστω και τυπικά, δεν έχει επιβεβαιωμένο κανέναν οδηγό για το 2024.
Η διοίκηση της ομάδας εξέφρασε την επιθυμία της να διατηρηθεί απαράλλαχτο το line-up των οδηγών της, δηλαδή οι Kalle Rovanpera, Elfyn Evans, Takamoto Katsuta και σε part-time ρόλο ο Sebastien Ogier.
Αν και ακόμα δεν έχουν πέσει υπογραφές σε συμβόλαια, ο Latvala δήλωσε, ενόψει και του Rally Χιλής, πως τα πράγματα για την ομάδα του δείχνουν καλά στο κομμάτι αυτό, με αρκετά πιθανό το σενάριο να παραμείνουν όλοι και του χρόνου.
“Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να διατηρήσουμε τα ίδια πληρώματα. Αν και ακόμα δεν έχουν υπογραφεί συμβόλαια, εν γένει τα πράγματα πάνε καλά”, δήλωσε ο Latvala.
“Νιώθω καλά και όλοι οι οδηγοί επίσης νιώθουν καλά και επιθυμούν να παραμείνουν. Υπό την έννοια αυτή, δεν περιμένω μεγάλες αλλαγές”.
Η τετράδα των οδηγών αυτών αποτελεί μέρος του roster της Toyota από το 2020. Η μοναδική αλλαγή είναι πως, από το 2022, ο Ogier έχει επιλέξει να συμμετέχει σε μερικούς αγώνες, έχοντας part-time καθήκοντα.
Αυτό σήμαινε πως πέρυσι ο Ogier μοιραζόταν το Yaris του με τον Esapekka Lappi, ο οποίος όμως προτίμησε από φέτος τον full-time ρόλο που του έδωσε η Hyundai.
Τις τελευταίες 4 σεζόν, η Toyota έχει πάρει δύο πρωταθλήματα Κατασκευαστών, καθώς και τρία πρωταθλήματα Οδηγών. Τα πράγματα δείχνουν πως και φέτος η ομάδα με έδρα τη Jyvaskyla θα στεφθεί πρωταθλήτρια σε Οδηγούς και Κατασκευαστές.
Η πρόβλεψη του Latvala για την παραμονή των ίδιων οδηγών και του χρόνου, έρχεται λίγο καιρό μετά τα σχόλια του Ogier περί “κανενός λόγου να αλλάξω το οτιδήποτε” στο πρόγραμμά του στο WRC, όταν και απάντησε σε φήμες που τον ήθελαν να συζητά με τη Hyundai.
Let’s get this rally started!👊#ToyotaGAZOORacing #GRYaris #WRC #RallyChile 🇨🇱 pic.twitter.com/5ILja5dUs8
— TOYOTA GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) September 29, 2023
Ο Rovanpera επίσης φημολογείτο πως μιλούσε με τη Hyundai για μια θέση του χρόνου εκεί, όμως επίσης φαίνεται πως ο πρωταθλητής θα παραμείνει στην Toyota και του χρόνου.
Το ίδιο ισχύει και για τους Evans και Katsuta, οι οποίοι δύσκολα θα επιλέξουν την πρόκληση κάποιας άλλης ομάδας.
Ίδια κατάσταση, λίγο πολύ, ισχύει και για τις Hyundai και M-Sport, με τον μοναδικό οδηγό που βρίσκεται υπό συμβόλαιο αυτή τη στιγμή να είναι ο Thierry Neuville
Όσο για τον Tanak, με την M-Sport να είναι γνωστό πως θέλει να τον κρατήσει και του χρόνου, η ανταγωνιστικότητα του Puma και το συμβόλαιο που μπορεί να πάρει ο οδηγός θα είναι καθοριστικά για το εάν θα συνεχίσει αυτή η από κοινού πορεία και το 2024.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!