Ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, δήλωσε πως η ομάδα του θέλει να εντάξει το νέο μέλος της, Daniel Ricciardo, σε ένα εντατικό πρόγραμμα ενόψει της νέας σεζόν.
Παραδοσιακά, όταν ένας οδηγός αλλάζει ομάδα στη Formula 1, έχει όλο τον χειμώνα μπροστά του και δύο εβδομάδες δοκιμών ώστε να εξοικειωθεί με το νέο του περιβάλλον.
Ο Ricciardo, ωστόσο, δεν θα έχει μια τέτοια πολυτέλεια το 2021, καθώς οι δοκιμές περιορίστηκαν σε μόλις τρεις ημέρες, κάτι που σημαίνει πως ο Αυστραλός θα έχει μόνο μιάμιση ημέρα με το νέο μονοθέσιο της McLaren.
Έτσι, η ομάδα του Woking έχει καταστρώσει ένα εντατικό πρόγραμμα, πριν τη νέα σεζόν, ώστε να εξασφαλίσει πως ο Ricciardo θα φτάσει στο σημείο να νιώθει πλήρως ενταγμένος στη McLaren σε ελάχιστο χρόνο.
“Το να έχουμε έναν νέο οδηγό ανάμεσά μας πάντα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόκληση”, δήλωσε ο Seidl στο The Race.
“Είναι ένας συνδυασμός πολύ μεθοδικής προσέγγισης και ικανότητας επειδή είμαι σίγουρος πως οι μηχανικοί θα θέλουν να μοιραστούν με τον οδηγό τόνους πληροφοριών και λύσεων, αλλά πρέπει να κάνεις τα σωστά πράγματα. Δεν θα υπάρχει πολύς χρόνος για δοκιμές στην πίστα, λιγότερος από κάθε άλλη φορά, γεγονός που αυξάνει τη δυσκολία”.
“Στόχος αποτελεί να είναι ο Daniel σαν να έχει οδηγήσει τη McLaren και να έχει δουλέψει με τους μηχανικούς του για αρκετό καιρό, αλλά στην ουσία να είναι ο πρώτος αγώνας. Από το σημείο αυτό, δουλεύουμε απλά προς τα πίσω”.
“Έχουμε ένα ξεκάθαρο πλάνο σε ισχύ γύρω από το πώς θα τον εντάξουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η βασική εστίαση είναι στην ενσωμάτωση από τεχνικής πλευράς, από αγωνιστικής πλευράς. Αλλά, παράλληλα σε αυτό, έχουμε σε ισχύ ένα πρόγραμμα ώστε να τον εντάξουμε και ως μέλος της ομάδας από πλευράς επικοινωνιών, από πλευράς marketing και επιχειρηματικής σκοπιάς. Αυτό θα ξεκινήσει να εκτυλίσσεται από τις αρχές Ιανουαρίου”.
“Δεν υπάρχει πολύς χρόνος. Θα περιλαμβάνει πολλές συνεδρίες, τόσο online όσο και με αρκετή παρουσία παράλληλα στο MTC (McLaren Technology Centre)”.
“Στόχος είναι να σιγουρευτούμε πως θα νιώθει σαν στο σπίτι του μαζί μας όσο πιο γρήγορα γίνεται, και μετά θα ανυπομονούμε να αγωνιστούμε μαζί από τον πρώτο αγώνα κι έπειτα”.
Μαζί με τον Ricciardo, η McLaren θα έχει και έναν νέο συνεργάτη φέτος στις μονάδες ισχύος, αλλάζοντας από τη Renault στη Mercedes, για πρώτη φορά μετά το 2014.
Αν και υπάρχουν εικασίες πως η McLaren θα δυσκολευτεί να εντάξει με ευκολία τον νέο κινητήρα στο μονοθέσιό της, δεδομένων και των περιορισμών στην εξέλιξη των μονοθεσίων του 2021, ο Seidl επέμεινε πως αυτή η δουλειά είναι πιο απλή από την προετοιμασία του Ricciardo.
“Εάν έπρεπε να κατατάξω τις επιπτώσεις από τις μικρότερες χειμερινές δοκιμές, η μεγαλύτερη επίπτωση είναι στον οδηγό”, σχολίασε ο Γερμανός.
“Αυτό που θα έχει περισσότερη σημασία από αυτή τη μικρή προετοιμασία είναι ο οδηγός επειδή δεν θα έχει οδηγήσει το μονοθέσιο για αρκετά μεγάλο καιρό. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να μάθει”.
“Η δεύτερη επίπτωση είναι στην αεροδυναμική αντίληψη του μονοθεσίου και μετά το σχετιζόμενο στήσιμο – βελτιστοποίηση – ύψος οδήγησης για παράδειγμα. Η τρίτη επίπτωση είναι η συνολική αξιοπιστία. Δεν θα έλεγα πως η μονάδα ισχύος συγκεκριμένα είναι απαραίτητα στην κορυφή της λίστας, επειδή με τη μονάδα ισχύος, αναφορικά με την βελτιστοποίηση απόδοσης, υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις στις δυναμομετρήσεις ή ακόμα και στις προσομοιώσεις”.
“Και από λειτουργική σκοπιά, μπορείς να τις δοκιμάσεις ακόμα και εάν το μονοθέσιο δεν τρέχει στην πίστα. Ελπίζω πως, από πλευράς μονάδας ισχύος, θα έχουμε μια σχετικά ομαλή διαδικασία, επειδή συνεργαζόμαστε μια ένα αρκετά εδραιωμένο group, όπως αυτό της HPP (το εργοστάσιο της Mercedes στο Brixworth)”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!