Ο Charles Leclerc δήλωσε πως καταλαβαίνει την πολιτική της Ferrari αυτή τη στιγμή, που είναι βέβαια υπέρ του Sebastian Vettel, αλλά όπως ανέφερε ο Μονεγάσκος είναι αποφασισμένος να αλλάξει την ιεραρχία!
Πριν την έναρξη της φετινής σεζόν, το αφεντικό της Ferrari Mattia Binotto ξεκαθάρισε πως οι οδηγοί της ομάδας μπορούσαν να ανταγωνιστούν ο ένας τον άλλον, αλλά σε μια περίπτωση 50-50 η προτεραιότητα θα δινόταν στον Vettel. Η απόφαση αυτή στηρίχθηκε στην βάση ότι ο Γερμανός είναι πιο έμπειρος και έτσι έχει τη μεγαλύτερη πιθανότητα να παλέψει για τον τίτλο…
Από τότε ο Binotto έχει επαναλάβει και εφαρμόσει την πολιτική αυτή, με την ομάδα στρατηγικής της Ferrari να χρησιμοποιεί team orders στους πρώτους 3 αγώνες αλλά και πιο ξεκάθαρα στην Κίνα, όταν ο Leclerc άκουσε από την ομάδα του πως θα έπρεπε να αφήσει τον team mate του να τον προσπεράσει, ώστε να μειωθεί η διαφορά με τους Lewis Hamilton και Valtteri Bottas. Βέβαια, ο Vettel δεν κατάφερε να μειώσει τη διαφορά με τα ασημένια βέλη…
Έτσι μέχρι τώρα οι team orders έχουν υπάρξει αιτία εκνευρισμού για τον Leclerc, ο οποίος έχει βάλει σκοπό να ανατρέψει την τωρινή κατάσταση στο Maranello, όσο το δυνατόν πιο σύντομα.
“Πρέπει να δείξω τι μπορώ να κάνω στην πίστα και έπειτα η κατάσταση ελπίζω πως θα αλλάξει κάποια μέρα,” ανέφερε ο νεαρός Leclerc μιλώντας στο Auto Motor und Sport.
“Όπως κάθε οδηγός εδώ, θέλω να είμαι ο γρηγορότερος. Μέχρι τώρα έχω καταλάβει κάθε απόφαση, αν και είναι δύσκολο κάποιες φορές για έναν οδηγό να τη δεχτεί… Έχω έναν τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή δίπλα μου φέτος στην Ferrari, που διανύει στην ομάδα την 5η του σεζόν. Κατανοώ πως υπάρχει μια ιεραρχία αυτή τη στιγμή, αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ για να την ανατρέψω!”
Όταν ρωτήθηκε εάν θα ήταν πιο δίκαιο ο οδηγός που ωφελήθηκε να δώσει τη θέση που κέρδισε πίσω, εάν αποδειχθεί ότι δεν ήταν γρηγορότερος, ο Leclerc σχολίασε πως θα διαφοροποιούσε ορισμένες οδηγίες μέχρι ένα σημείο…
“Δεν ξέρω, δεν το έχω σκεφτεί ακόμα,” είπε.
“Η ομάδα στο pit wall έχει καλύτερη οπτική του αγώνα. Έτσι, σε κάποιο βαθμό θα κάνω ό,τι απαιτείται από μένα.”
Το εξαιρετικό ταλέντο του Leclerc φαίνεται να εξισορροπείται με μια ώριμη και ισορροπημένη προσέγγιση της δουλειάς του και των απογοητεύσεών της. Με ένα θέμα κινητήρα στο Μπαχρέιν να του στερεί τη νίκη, ενώ απολάμβανε ένα μεγάλο προβάδισμα με δέκα γύρους πριν το τέλος του αγώνα, ο νεαρός οδηγός προφανώς απογοητεύτηκε από την ατυχία του αλλά παρέμεινε ήρεμος ενάντια στις αντιξοότητες.
“Γνωρίζω ότι τέτοια πράγματα συμβαίνουν στο μηχανοκίνητο αθλητισμό,” παραδέχτηκε.
“Μερικές φορές ένα τεχνικό πρόβλημα σου κοστίζει τη νίκη, μερικές φορές το δικό σας λάθος. Εκνευρίζομαι περισσότερο όταν κάνω εγώ το λάθος. Όπως στο Μπακού. Αυτό ήταν απλά ηλίθιο. Πέταξα μια πιθανή pole position στα σκουπίδια! Αυτό μου αφαίρεσε την ευκαιρία να κερδίσω την Κυριακή. Το αυτοκίνητο είχε τη δυνατότητα να κερδίσει. Ήταν δικό μου λάθος ότι δεν λειτούργησε…”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!