Η Team WRT συνεχίζει να ελπίζει ακόμη ώστε να αγωνιστεί με ένα πρόγραμμα στην κατηγορία Hypercar στο μέλλον παρά την αναβολή του προγράμματος prototype από την Audi στο οποίο θα δούλευε η Βελγική ομάδα.
Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή Vincent Vosse, η WRT συζητάει με άλλες ομάδες για να δει εάν μπορεί να βρει έναν νέο τρόπο συμμετοχής στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων με prototype.
Η επιτυχημένη ομάδα στους αγώνες GT είχε επιλεγεί από την Audi να δουλέψει με το πρόγραμμα LMDh του Γερμανού κατασκευαστή, το οποίο τέθηκε επίσημα σε μία αόριστη παύση τον Μάρτιο.
Η WRT συμμετέχει στην κατηγορία LMP2 από το 2021 ώστε να προετοιμαστεί για μία πιθανή εμπλοκή της στην κατηγορία Hypercar του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής με έναν κατασκευαστή.
Αυτοί κέρδισαν τους τίτλους στο WEC και στο European Le Mans Series στην κατηγορία LMP2, καθώς και τις 24 ώρες του Le Mans, σε μία άκρως επιτυχημένη σεζόν πριν εστιάσουν πλήρως στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα με τις δύο Oreca 07 Gibsons.
Η ομάδα είχε επίσης τεθεί σε ρόλο “δοκιμαστή” για το πρόγραμμα LMDh της Audi, το οποίο αναμενόταν να πραγματοποιήσει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2023, σύμφωνα με τον Vosse.
“Δεν ανακοινώθηκε ποτέ ότι εμείς θα συμμετείχαμε στην LMDh με την Audi, αλλά είναι γεγονός το που βρισκόμασταν,” δήλωσε αυτός.
“Αυτό αλλάζει τα πλάνα. Ίσως λόγο των αποτελεσμάτων πέρυσι, συν “τα πιστεύω” της ομάδας στους αγώνες αντοχής, είχα μία καλή επαφή με κάποιον τις τελευταίες εβδομάδες. Ας δούμε που θα φτάσουμε.
“Εμείς συνεχίζουμε να έχουμε το ίδιο πλάνο, ίσως το αναβάλουμε για έναν χρόνο. Ίσως πρέπει να τα πάμε όλα έναν χρόνο πίσω.
Ο Vosse επιβεβαίωσε ότι αυτός μιλάει και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων σχετικά με την προοπτική διαχείρισης ενός prototype για την είσοδο στο κορυφαίο επίπεδο.
“Είμαι σε συζητήσεις με ανθρώπους που ενδιαφέρονται να δουλέψουν με εμάς,” δήλωσε αυτός.
“Υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για την κατηγορία Hypercar για το μέλλον. Αν μπορούμε να είμαστε εκεί, θα το κάνουμε. Αν δεν μπορούμε, θα επικεντρωθούμε σε κάτι άλλο.
“Αλλά έχω ένα καλό προαίσθημα ότι το μέλλον μας θα περιστρέφεται γύρω από το WEC.”
Η WRT ήταν έτοιμη να δουλέψει με το πρόγραμμα LMDh της Audi σε εργοστασιακό επίπεδο, αλλά ο Vosse δεν έχει αποκλείσει την συμμετοχή με ιδιωτικά prototypes εάν αυτό προκύψει ως η μόνη βιώσιμη επιλογή.
Αρκετοί κατασκευαστές LMDh και LMH έχουν ήδη ανακοινώσει τις ομάδες με τις οποίες θα συνεργαστούν για τα αγωνιστικά προγράμματα με την Ferrari να συνεργάζεται με την (AF Corse στο WEC), την BMW με την (RLL στο IMSA) και την Cadillac με την (Chip Ganassi Racing στο WEC και στο IMSA με την Action Express Racing).
Ο Vosse δεν ήταν εντελώς αντίθετος ώστε η ομάδα του να αγωνιστεί στην κορυφαία κατηγορία με ιδιωτική συμμετοχής παρά τον στόχο του που ήταν να βρεθεί ως μέρος της εργοστασιακής ομάδας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!