Ένα τρακάρισμα στις κατατακτήριες ήταν το πρώτο σημαντικό λάθος του Robert Kubica από την επιστροφή του στη Formula 1 και ο ίδιος παραδέχεται πως είχε ένα άβολο Σαββατοκύριακο στο Μπακού.
Ο Kubica έστριψε πολύ νωρίς στη στροφή 8, όπου ξεκινάει το στενό κομμάτι της πίστας που περνά μέσα από την παλιά πόλη, κατά το Q1 το Σάββατο και έτσι χτύπησε στο εσωτερικό τοίχο, με τη σύγκρουση να τον εκτοξεύει στον εξωτερικό τοίχο και στα προστατευτικά. Η ζημιά στο μονοθέσιό του ήταν σημαντική και αν και η Williams την επιδιόρθωσε μέσα στη νύχτα, επέλεξε να ξεκινήσει ο Πολωνός από το pit-lane για να γίνουν περισσότερες αλλαγές στο set-up.
Εκτός από αυτό, ο Kubica λέει πως του πήρε μόνο μια στροφή για να συνειδητοποιήσει πόσο δύσκολος θα είναι αυτός ο αγώνας και παραδέχεται πως δεν ήταν μια ιδιαίτερα διασκεδαστική κούρσα προς την καρό σημαία καθώς τερμάτισε 16ος και τελευταίος, 2 ολόκληρους γύρους πίσω από τον νικητή.
“Δεν ήταν εύκολος αγώνας. Τον έκανα πιο περίπλοκο όταν χτύπησα το μονοθέσιο στον τοίχο. Ευχαριστώ τα παιδιά, έκανα μια πολύ καλή δουλειά, ήμουν σε θέση να ξεκινήσω τον αγώνα. Διαλέξαμε να ξεκινήσουμε από το pit-lane για τεχνικούς λόγους, αυτή ήταν μια επιλογή. Ήμουν ήδη σχεδόν στον τοίχο στο πρώτο σημείο φρεναρίσματος, ήταν μια καλή προειδοποίηση. Δυστυχώς υπέφερα όλο το Σαββατοκύριακο από κάποια θέματα στο φρενάρισμα, το πεντάλ του μονοθεσίου πήγαινε προς μια μεριά, έτσι πήρα αυτή την προειδοποίηση η οποία ήταν ένα είδος ξυπνήματος και προσπάθησα να τερματίσω σώος”.
Πρόσθεσε επίσης: “Δεν ήταν εύκολο καθώς ακολουθούσα κάποια μονοθέσια στους πρώτους γύρους, το μονοθέσιο δε σου έδινε καμία αυτοπεποίθηση και με τους τοίχους δίπλα σου και με την κακή πρόσφυση που έχουμε είναι πολύ άβολο να οδηγήσεις. Παρέμεινα θετικός στο τέλος και καταφέραμε να τερματίσουμε τον αγώνα. Ήταν ένας μεγάλος αγώνας αλλά ευχαριστώ όλη την ομάδα που ήμασταν ικανοί να το κάνουμε”.
Ερωτώμενος για το λάθος του κατά τις κατατακτήριες, ο Kubica δήλωσε πως προσπαθούσε να πάρει υπερβολικά πολλά ρίσκα όταν θα έπρεπε να είναι πολύ περισσότερο προσεκτικός με ένα δύσκολο μονοθέσιο αλλά είπε πως τα κύρια προβλήματα που χρήζουν επίλυσης έχουν να κάνουν με την FW42 και όχι με την οδήγησή του.
“Φυσικά σε αυτή τη γωνία (στον αγώνα) ήμουν λίγο πιο προσεκτικός! Πιθανώς να ξέχασα κάποια θέματα και προσπάθησα να οδηγήσω όπως πρέπει αλλά πλήρωσα μεγάλο αντίτιμο. Δεν ξέρω καν πως είναι δυνατό να έστριψα τόσο νωρίς, λοιπόν ξέρω, αλλά δε μπορούσα να το εξηγήσω στον εαυτό μου όταν είδα το αυτοκίνητο να στρίβει τόσο νωρίς. Έτσι έχουν τα πράγματα. Πρέπει τουλάχιστον να σιγουρευτούμε πως θα φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που θα είναι λίγο πιο εύκολο να οδηγηθεί και θα έχει λιγότερα προβλήματα, κάτι που είναι ουσιαστικό, ειδικά σε τέτοιες πίστες”, ολοκλήρωσε ο Πολωνός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!