Η United Autosports μπορεί να προσθέσει και μία δεύτερη Oreca 07 Gibson στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA του χρόνου, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή και κάτοχο του τίτλου Richard Dean που δήλωσε ότι η είσοδος δύο αυτοκινήτων για το 2021 “έχει μεγάλο νόημα.”
Η United αγωνίζεται με την συμμετοχή ενός αυτοκινήτου όλη την χρονιά του 2019-2020 στο WEC, όπου το πρωτάθλημα τελειώνει το επόμενο σαββατοκύριακο με τις 8 ώρες του Bahrain.
Η ομάδα κατέκτησε τα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών στην LMP2 μετά την νίκη των Paul di Resta, Filipe Albuquerque και Phil Hanson στον 24ωρο αγώνα του Σεπτεμβρίου στο Le Mans.
Ο Dean είπε ότι τα πλάνα της United είναι να συνεχίσουν και την επόμενη χρονιά στο WEC και στο European Le Mans Series στην LMP2, ενώ θα μπορούσε να προστεθεί και μία δεύτερη Oreca για να κάνει δύο τα αυτοκίνητα σε κάθε πρωτάθλημα.
Τα πληρώματα της United τερμάτισαν στην 1η και 2η θέση της κατάταξης στην LMP2 το 2020 στο ELMS ενώ ο θρίαμβος συνεχίστηκε και στην κατηγορία LMP3 με τους Wayne Boyd, Tom Gamble και Rob Wheldon.
“Θα παραμείνουμε με δύο αυτοκίνητα στην LMP2 του ELMS και θα παραμείνουμε με δύο αυτοκίνητα και στην LMP3,” δήλωσε ο Dean στο sportscar365.com
“Εμείς θέλουμε να πάμε και να υπερασπιστούμε τους τίτλους. Στο WEC, θα είναι σίγουρα ένα αυτοκίνητο. Θα θέλαμε να προσθέσουμε και ένα δεύτερο αυτοκίνητο.
“Έχει αρκετό νόημα να προσθέσουμε ένα αυτοκίνητο για πολλούς λόγους, από θέμα ικανοτήτων, πληροφοριών και δεδομένων.
“Είναι μακρύς δρόμος το να πας σε ένα μέρος όπως το Fuji, γνωρίζοντας ότι θα μπορούσε να υπάρχει ένα ατύχημα στην 1η στροφή και το αυτοκίνητο να βγει εκτός αγώνα. Έχοντας δύο αυτοκίνητα σου δίνει μεγαλύτερη ευκαιρία να μείνεις στην μάχη.
“Με το καινούργιο πρόγραμμα, υπάρχουνε νέες ευκαιρίες και είναι πιο λογικό να αγωνίζονται δύο.
“Θα θέλαμε να προσθέσουμε και ένα δεύτερο αυτοκίνητο, αλλά αυτό είναι μακριά μέχρι να επιβεβαιωθεί. Υπάρχει πολλά δουλειά να κάνουμε, για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο.”
Όταν ρωτήθηκε εάν η United θα μπορούσε να αγωνιστεί στην LMP2 του WEC με οδηγούς κατηγορίας Bronze για πλήρωμα, ο Dean δήλωσε ότι αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει μία επιλογή.
Η United πραγματοποίησε δοκιμές με τις Orecas του ELMS στο Portimao νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ενώ οι οδηγοί που συμμετείχαν ήταν κατηγορίας Bronze όπου αγωνίζονται στην GTE-Am του WEC αυτή την στιγμή.
Στο παρελθόν είχε αγωνιστεί ένα αυτοκίνητο στην παρόμοια υποκατηγορία “LMP2 Am” του Asian Le Mans Series, επιπλέον της προσπάθειας για τίτλο το 2018-19 με τους di Resta και Hanson.
“Δεν μπορείς ποτέ να αποκλείσεις τίποτα,” συστήνει ο Dean. “Αγωνιστήκαμε στην Ασία και δεν το αποκλείω, αλλά πιστεύω ότι θα προτιμούσαμε να έχουμε δύο αυτοκίνητα για να κερδίσουμε συνολικά την κατηγορία.”
Ένα πρόγραμμα δύο αυτοκινήτων στο WEC θα επέτρεπε στην United να αγωνιστεί την επόμενη χρονιά στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans με τέσσερα αυτοκίνητα, συνδυάζοντας τους συμμετέχοντας όλης της χρονιάς με τις αυτόματες συμμετοχές της φετινής χρονιάς.
Ενώ η United κατάφερε να έχει συνολικά τέσσερις παρουσίες και επιτυχίες αντίστοιχα το 2020, οι επιπλέον κανονισμοί του Le Mans δείχνουν ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο δύο αυτοκίνητα.
“Είναι ενδιαφέρον και τρομακτικό την ίδια στιγμή,” είπε ο Dean με την προοπτική να αγωνιστούν τέσσερα αυτοκίνητα στο Le Mans.
“Ο Σεπτέμβριος δεν ήταν πολύ καιρό πριν. Η έλλειψη ύπνου που περάσαμε όλοι και το άγχος στο τέλος μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλους.
“Ίσως μετά το τέλος της χρονιάς θα ξεχάσουμε την οδυνηρή πλευρά του Le Mans και θα αρχίσουμε να κοιτάμε τις ευκαιρίες εκεί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!