Μία από τις πιο κοντινές μάχες στην πρόσφατη ιστορία του Le Mans εξακολουθεί να μαίνεται μετά τις πρωινές ώρες, όπως η Porsche συνεχίζει τις επίμονες προσπάθειες της να αρνηθεί στην Toyota την πολυπόθητη πρώτη της νίκη στη La Sarthe.
Ο Anthony Davidson πήρε το προβάδισμα από τον Marc Lieb λίγο πριν από τις έντεκα το πρωί μετά από μάχες μεταξύ του ζεύγους όπου διασκεδάσε το τεράστιο πλήθος.
Η ροή της μάχης άλλαξε λίγο μετά τις οκτώ, όταν ο Sebastien Buemi, οδηγώντας την #5 Toyota TS 050 Hybrid, έκανε βάλτε μια κίνηση στον Mike Conway με τον #6 αυτοκίνητο, το οποίο είχε οδηγήσει για μεγάλο μέρος του αγώνα.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας / αργή ζώνη μεταξύ 7 και 8 το πρωί είχε κρατήσει το αξιόλογο θέαμα της μάχης των τριών κατευθύνσεων για το προβάδισμα, όπως η #2 Porsche οδηγείται από τον Neel Jani κυνηγούσε το ζεύγος των Toyota.
Ωστόσο, ο Buemi πάτησε γκάζι και ήταν σε θέση να ανοίξει ένα κενό περίπου 20 δευτερόλεπτα, όπως ο αγώνας πήγε στην 20η ώρα του, πριν να παραδώσει στον Davidson.
Η μάχη για τη δεύτερη θέση μεταξύ των #2 και #6 εντάθηκε στις 10 το πρωί καθώς οι Lieb και Conway πάλεψαν στο δρόμο, περνώντας μέσω της κυκλοφορίας σαν να ήταν το τελευταίο stint σε έναν αγώνα έξι ωρών.
Η μάχη στην πίστα σταμάτησε όταν ο Conway πήγε στα pit, αλλά η μάχη ήταν βέβαιο ότι θα συνεχίσει εκ νέου στην τελική ώθηση για την καρό σημαία.
Η Porsche πήρε την τολμηρή, αλλά απαραίτητη απόφαση για να πάει σε τριπλό-stint τα ελαστικά της Michelin για πρώτη φορά στις 10.15 π.μ., με τον Lieb να επανεμφανίζεται έξω για να πάρει το προβάδισμα.
Αυτό τον έβαλε τρία με τέσσερα δευτερόλεπτα μπροστά από τις Toyota των Davidson και Kobayashi, αλλά λίγο πριν από τις έντεκα ο Davidson έπιασε τον Lieb και με slipstream πέρασε την 919 Hybrid στην Mulsanne, διεκδικώντας το προβάδισμα.
Η #8 Audi συνέχισε να πηγαίνει σε ένα μοναχικό δρόμο στην τέταρτη θέση, 1,5 γύρους πίσω. Αλλά η πρόοδος της σταμάτησε λίγο πριν από έντεκα όταν έσπρωξαν το αυτοκίνητο πίσω στο γκαράζ για επισκευές. Η #6 Toyota επέστρεψε στο γκαράζ για επισκευές επίσης, συνεχίζοντας στην τρίτη θέση άνετα μετά από 3 γύρους.
Οι #7 Audi και #1 Porsche συνέχισαν στην πέμπτη και έκτη θέση στην κατηγορία LMP1, καθώς πιέζουν για να πάρουν πολύτιμους βαθμούς για να αναζωογονήσουν τις πιθανότητές τους για τον τίτλο του FIA WEC.
Η κατάταξη με μία ώρα να απομένει:
Pos | N° | State | Cat | Team | Driver | Car | T | Laps | Gap | Last lap | Best lap | Av speed | Pits |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Run | P1 | Toyota Gazoo Racing | NAKAJIMA Kazuki | Toyota TS050 – Hybrid | M | 366 | 3:27.669 | 3:22.495 | 242.3 | 27 | |
2 | 2 | Run | P1 | Porsche Team | JANI Neel | Porsche 919 Hybrid | M | 366 | 28.145 | 3:24.203 | 3:21.756 | 243.2 | 28 |
3 | 6 | Run | P1 | Toyota Gazoo Racing | SARRAZIN Stéphane | Toyota TS050 – Hybrid | M | 363 | 3 Laps | 3:31.046 | 3:21.445 | 243.6 | 26 |
4 | 8 | Run | P1 | Audi Sport Team Joest | DI GRASSI Lucas | Audi R18 | M | 353 | 13 Laps | 3:24.143 | 3:22.274 | 242.6 | 28 |
5 | 7 | Run | P1 | Audi Sport Team Joest | FÄSSLER Marcel | Audi R18 | M | 349 | 17 Laps | 3:28.904 | 3:23.043 | 241.6 | 29 |
15 | 1 | Run | P1 | Porsche Team | BERNHARD Timo | Porsche 919 Hybrid | M | 327 | 39 Laps | 3:26.563 | 3:21.816 | 243.1 | 27 |
31 | 12 | Run | P1 | Rebellion Racing | PIQUET JR Nelson | Rebellion R-One – AER | D | 313 | 53 Laps | 3:37.659 | 3:26.838 | 237.2 | 33 |
49 | 13 | Run | P1 | Rebellion Racing | TUSCHER Mathéo | Rebellion R-One – AER | D | 200 | 166 Laps | 3:37.842 | 3:26.957 | 237.1 | 20 |
54 | 4 | Ret | P1 | Bykolles Racing Team | TRUMMER Simon | CLM P1/01 – AER | D | 206 | 160 Laps | 4:11.392 | 3:36.288 | 226.8 | 24 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!