Η Toyota Gazoo Racing παρουσίασε την ανανεωμένη GR010 Hybrid ενόψει της υπεράσπισης του τίτλου για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA το οποίο θα ξεκινήσει στο Sebring το επόμενο σαββατοκύριακο.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα βρεθεί στην 2η χρονιά συμμετέχοντας με το υβριδικό prototype LMH αλλά έχει πραγματοποιήσει μερικές διορθώσεις βασισμένες στην επιλογή των νέων τροχών και το μέγεθος ελαστικών της Michelin.
Η Toyota τώρα θα χρησιμοποιήσει 12.5 ίντσες RAYS ζάντες στο μπροστινό μέρος και 14 ίντσες στο πίσω μέρος, αντικαθιστώντας τις ζάντες 13 ιντσών όπου χρησιμοποιήθηκαν και στα δύο μέρη του μονοθέσιου πέρυσι στο τέλος της σεζόν.
Αυτή η αλλαγή έχει ως αποτέλεσμα “μερικές τροποποιήσεις” στο αμάξωμα συμπεριλαμβάνοντας μία μεγαλύτερη επιφάνεια και ένα μεγαλύτερο κάλυμμα στον κινητήρα για να διατηρηθεί η αεροδυναμική απόδοση του μονοθέσιου.
H Toyota επίσης έχει προσαρμόσει τις επιλογές του κινητήρα εσωτερικής καύσης 3.5 λίτρων για την GR010 Hybrid ως απάντηση στην εισαγωγή ενός νέου καυσίμου από ανανεώσιμες πηγές στο WEC.
Οι κατασκευαστές των LMH επιτρέπεται να κάνουν τεχνικές ρυθμίσεις στα μονοθέσια τους χρησιμοποιώντας πάνω από πέντε Evo jokers κατά την διάρκεια της περιόδου homologation του μονοθέσιου, αν και η Toyota δεν έχει περιγράψει για το πως χρησιμοποίησε τα jokers στις πρώτες αναβαθμίσεις εκτός σεζόν.
“Όλη η ομάδα είναι ενθουσιασμένη που θα αγωνιστεί ξανά και νιώθουμε ότι βρισκόμαστε σε καλή φόρμα ακολουθώντας ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα pre-season δοκιμών,” δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing στο WEC Pascal Vasselon.
“Η εξέλιξη στην κατηγορία Hypercar ελέγχεται αυστηρά από τους κανονισμούς του homologation. Εν συνεχεία, υπάρχουν σχετικά αρκετές αλλαγές για το μονοθέσιο μας, την GR010 Hybrid, για το 2022.
“Οι κατασκευαστές της Hypercar μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των ελαστικών 31-31 ή 29-34 και φέτος πήγαμε στην επιλογή των 29-34, δίνοντας το έναυσμα για μερικές αλλαγές στο αμάξωμα για ψύξη και διατήρηση της αεροδυναμικής απόδοσης με την έγκριση του homologation.
“Περιμένουμε ότι αυτές οι αλλαγές θα αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που είχαμε την περσινή σεζόν με την διαχείριση των ελαστικών στο πίσω μέρος.
“Επιπλέον, η είσοδος καυσίμων από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σημαίνει ότι οι ρυθμίσεις του κινητήρα πρέπει να διορθωθούν λαμβάνοντας υπόψη μερικά διαφορετικά χαρακτηριστικά.
“Αυτά τα νέα καύσιμα είναι ένα σημαντικό βήμα στον προορισμό προς τις μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για την Toyota Gazoo Racing και το WEC, επομένως είμαστε υποστηρικτές μία τέτοιας καινοτομίας.
“Εμείς έχουμε επικυρώσει όλες τις αλλαγές κατά την διάρκεια των χειμερινών δοκιμών και θα κάνουμε τα τελευταία βήματα προετοιμασίας αυτό το σαββατοκύριακο με το Prologue στο Sebring προτού ξεκινήσουν οι αγώνες: ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε.”
Η Toyota θα αγωνιστεί και πάλι με δύο μονοθέσια στο WEC με το No. 7 και οδηγούς τους παγκόσμιους πρωταθλητές Mike Conway, Jose Maria Lopez και τον νέο υπεύθυνο της ομάδας Kamui Kobayashi.
Στο No. 8 θα βρεθεί ο νεοφερμένος Ryo Hirakawa, ο οποίος αντικατέστησε τον Kazuki Nakajima, ενώ θα αγωνιστεί μαζί με τους Brendon Hartley και Sebastien Buemi.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!