Η Toyota “πιθανότατα” θα αντικαταστήσει το monocoque του No. 7 της Toyota GR010 Hybrid μετά το ατύχημα του Jose Maria Lopez κατά την διάρκεια του αγώνα 1000 Miles of Sebring, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή του κατασκευαστή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Ο Pascal Vasselon δήλωσε στο Sportscar365.com ότι η άτρακτος είχε “παραμορφωθεί αρκετά για να ξαναχρησιμοποιηθεί” μετά το ατύχημα του Lopez και το αναποδογύρισμα του μονοθέσιου στην στροφή 14 κατά την διάρκεια του εναρκτήριου αγώνα της Παρασκευής.
Αυτό σηματοδοτεί την πρώτη μεγάλη σύγκρουση για ένα prototype LMH και αυτό θα φέρει την Toyota σε μία θέση όπου θα πραγματοποιήσει την αντικατάσταση για τον 2ο γύρο στο Spa-Francorchamps στις 7 Μάϊου.
Η κατασκευή του GR010 Hybrid κράτησε τον Lopez αλώβητο από την σύγκρουση, ενώ ο κάτοχος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ελέγχθηκε και βγήκε από το ιατρικό κέντρο προτού λάβει μέρος τις επόμενες ημέρες στους αγώνες του Sebring.
“Το μονοθέσιο είναι χτυπημένο: ειδικά, το μπροστινό δεξί ελαστικό και οι τροχοί έχουν χτυπήσει το monocoque ,” αξιολόγησε ο Vasselon.
“Ο Jose δεν ένιωσε μεγάλο πόνο. Αυτό δήλωσε ότι νιώθει το μονοθέσιο πολύ ασφαλές, το οποίο είναι καλό να ακούγεται. Το μονοθέσιο δεν έχει και τόσο μεγάλη ζημιά, αλλά το ελαστικό και οι τροχοί έχουν μπει μέσα στην άτρακτο, και το monocoque έχει παραμορφωθεί αρκετά για να επαναχρησιμοποιηθεί.”
Big OFF for @pechito37 and @TGR_WEC. José is OK and has walked out of the car. #WEC #1000MSebring pic.twitter.com/1wlD0rvf3W
— WEC (@FIAWEC) March 18, 2022
Το μεγάλο ατύχημα ήρθε μετά την πρώτη έξοδο του Lopez στην στροφή 8 ενώ προσπαθούσε να ξεπεράσει το κυκλοφοριακό.
Ο Αργεντίνος οδηγός βγήκε από την στροφή 7 πίσω από τον Julien Andlauer με την Dempsey-Proton Racing με Porsche 911 RSR-19 και κινήθηκε αριστερά για να περάσει τον οδηγό της κατηγορίας GTE-Am.
Ωστόσο, η επαφή έγινε ανάμεσα στο μπροστινό δεξί μέρος της Toyota και το μπροστινό αριστερό μέρος της Porsche, με αποτέλεσμα το πρώτο αυτοκίνητο να εκτοξευτεί προς τα δεξιά. Ο Lopez γλίστρησε προς τα πλάγια στο γρασίδι μέχρι που το μονοθέσιο του χτύπησε στα προστατευτικά ελαστικά, πραγματοποιώντας μία περιστροφή.
Αυτός συνέχισε για λίγες ακόμη στροφές πριν γίνει το δεύτερο ατύχημα, όπου ήταν ο λόγος για την δεύτερη κόκκινη σημαία.
“Ήταν εντυπωσιακό που δεν υπήρχαν περισσότερες ζημιές στο μονοθέσιο,” δήλωσε ο Vasselon, σχετικά με την πρώτη σύγκρουση στην προστατευτική μπαριέρα των ελαστικών.
“Εμείς στοχεύαμε να αλλάξουμε μόνο την μπροστινή αεροτομή. Όταν ο Jose επέστρεψε στην πίστα, πραγματικά το μονοθέσιο ήταν εντάξει.
“Αυτός προσπάθησε να έρθει πίσω όσο μπορούσε – προφανώς πολύ γρήγορα – γιατί όταν έφτασε τα 250 km/h τα splitter έσπασαν και αυτός έχασε τα splitter.
“Αυτός έχασε την μπροστινή κάθετη δύναμη. Για αυτό βγήκε εκτός.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!