Η Toyota Gazoo Racing είναι αισιόδοξη ότι λύθηκαν τα προβλήματα στην πίεση του καυσίμου που ταλαιπωρούσαν και τις δύο Toyota GR010 Hybrids στους τελευταίους δύο γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, συμπεριλαμβάνοντας ότι τα κατάφεραν στην προσπάθεια τους για την νίκη στον 24ωρο αγώνα του Le Mans.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής αντιμετώπισε παρόμοια προβλήματα και στους δύο αγώνες, που θα του κόστιζαν σχεδόν την νίκη στο Le Mans εάν δεν είχαν την έξυπνη τακτική να καθαρίσουν την αντλία καυσίμου ώστε να αποφύγουν ένα δαπανηρό ταξίδι στο γκαράζ όπου θα τους ανάγκαζε να αντικαταστήσουν τις κυψέλες καυσίμου σε κάθε μονοθέσιο.
Ο τεχνικός διευθυντής της TGR-E Pascal Vasselon αρνήθηκε να μπει σε λεπτομέρειες για το τι ακριβώς έγινε για να λυθεί το θέμα αλλά δήλωσε ότι αυτοί τώρα έχουν “καταλάβει αρκετά” ενώ έχουν βρει “όλες τις απαντήσεις” επί τόπου.
“Εμείς έχουμε τελειώσει με ότι χρειαζόταν να κάνουμε για να ελαχιστοποιήσουμε τα προβλήματα που βρήκαμε,” δήλωσε ο Vasselon
“Έχουμε καταλάβει τώρα γιατί η πηγή του προβλήματος στην Monza και στο Le Mans ήταν κάπως διαφορετική. Εμείς είχαμε μία πιο σφαιρική άποψη και μία πειστική προσπάθεια για τις δύο αυτές διαφορετικές περιπτώσεις.
“Για αυτό εμείς έχουμε κατανοήσει το πρόβλημα και έχουμε όλες τις απαντήσεις που χρειάζονται.”
Ο επικεφαλής της ομάδας Rob Leupen δήλωσε ότι “η πίεση ήταν αρκετή” για να λυθούν τα θέματα με τα οποία είχαν μπλέξει στο Le Mans.
“Δεν ήταν αυτό που περιμέναμε μετά την Monza,” δήλωσε ο Leupen. “Πήραμε τα πράγματα πολύ σοβαρά στην ομάδα μας όταν μετά στην συνέχεια προσπαθήσαμε να πάμε όσο πιο χαμηλά γινόταν. Βρήκαμε κάποιες περαιτέρω ανωμαλίες που το προκάλεσαν.
“Στο Le Mans αυτό ήρθε 8 ώρες πριν τον αγώνα όπου έγινε αποφασιστικής σημασίας. Ήταν όμως μία μεγάλη προσπάθεια κάποιων ανθρώπων στην ομάδα που έδωσαν την λύση.
“Αυτό δούλεψε. Πιστεύω ότι ο Sebastien Buemi έχει αρκετά εξελιγμένα χέρια τώρα και το ίδιο ισχύει και για τους άλλους οδηγούς αλλά ο Sebastien ήταν ο μοναδικός που το δοκίμασε.
“Μετά το Le Mans που γυρίσαμε σπίτι ήταν ένα μεγάλο θέμα, όχι μόνο για εμάς αλλά φυσικά για την Toyota, αυτοί θέλουν να μάθουν τι κάναμε στο ενδιάμεσο.
“Η πίεση ήταν μεγάλη για να λύσουμε το πρόβλημα. Ελπίζω ότι τώρα το έχουμε λύσει εδώ. Εμείς έχουμε δύο σημαντικούς αγώνες τόσο για το πρωτάθλημα οδηγών όσο και για των κατασκευαστών.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!