Η Toyota Gazoo Racing ήταν στην “κόψη του ξυραφιού” με την φθορά των ελαστικών στον αγώνα 6 ωρών του Bahrain σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Pascal Vasselon.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής κατέκτησε τον τίτλο της κατηγορίας Hypercar του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής με τον τρίτο τερματισμό στο 1-2 της σεζόν το Σάββατο στον πιο ζεστό αγώνα της σεζόν.
Οι θερμοκρασίες στον αέρα άγγιξαν τους 34 °C, οδηγώντας σε έναν από τους πιο δύσκολους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής για τα ελαστικά όπου έφεραν τα πάνω κάτω στα paddock.
“Ο συνολικός ρυθμός του αγώνα ελεγχόταν από την φθορά των ελαστικών,” εξήγησε ο Vasselon. “Ήταν κάπως σαν την κόψη του ξυραφιού. Μεταξύ των δύο μονοθέσιων μας, προφανώς υπήρχε διαφορά στην φθορά των ελαστικών.
“Δύο φορές στον αγώνα το μονοθέσιο No. 8 είχε πολύ μεγάλη φθορά και έχασε έδαφος από το No. 7.
“Πρέπει να κατανοήσουμε πλήρως τι προκάλεσε την πολύ μεγάλη φθορά σε συγκεκριμένες στιγμές.
“Συγκριτικά με την Alpine, αυτή ξεκίνησε πολύ, πολύ κοντά και μετά δεν φαινόταν ξεκάθαρα γιατί εμείς καταφέραμε να διαχειριστούμε τα ελαστικά μας καλύτερα από αυτούς επειδή ουσιαστικά αυτοί ήταν σε καλύτερη κατάσταση.
“Εμείς είχαμε διαφορετική στρατηγική ελαστικών, όπου προφανώς μας βοήθησε να επιβιώσουμε καλύτερα.”
Ο Vasselon δεν ανέφερε σε πιο συνδυασμό της Michelin βρισκόταν οι Toyotas αλλά υπέδειξε ότι δεν χρησιμοποίησαν και τις δύο επιλογές ελαστικών ‘Soft Hot Weather’ και ‘Medium Hot Weather’ στον αγώνα.
Ο Vasselon επίσης ανέφερε ότι η επιλογή έγινε από το κάθε πλήρωμα ξεχωριστά.
“Ήταν μία επιλογή μεταξύ των οδηγών και των μηχανικών,” είπε αυτός. “Δεν υπήρχε κάποια απόφαση της ομάδας.
“Αλλά δεν νομίζω ότι αυτό ήταν ένας παράγοντας. Ο πραγματικός παράγοντας ήταν το setup του μονοθέσιου και η φθορά των ελαστικών.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!