Η Toyota Gazoo Racing πραγματοποίησε “ακόμη μεγαλύτερη πρόοδο” στην εξέλιξη του νέου Le Mans Hypercar κατά την διάρκεια των δοκιμών στην πίστα του Portimao την προηγούμενη εβδομάδα, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή Pascal Vasselon.
Η Toyota έφερε το αυτοκίνητο LMH χωρίς ονομασία στο Portimao σε ένα πρόγραμμα τριών ημερών από την Τετάρτη έως την Παρασκευή, χτίζοντας πάνω στην αρχική παρουσίαση στο Paul Ricard τον Οκτώβριο.
Ο Vasselon είπε ότι ενώ ο καιρός στην Πορτογαλία “δεν ήταν ιδανικός” για την ομάδα μετά τις υγρές συνθήκες στην Γαλλία, κατάφεραν να ολοκληρώσουν ένα ποικίλω πρόγραμμα για το υβριδικό prototype.
Η Toyota πραγματοποίησε δοκιμές από τις 9:00πμ έως τις 7:00μμ κάθε μέρα, που σημαίνει ότι δεν έλαβαν μέρος κατά την διάρκεια της νύχτας, αν και το ηλιοβασίλεμα είναι λίγο μετά τις 5:00μμ πραγματοποίησαν κάποιους γύρους στο σκοτάδι.
“Είχαμε μερικές ακόμα αποτελεσματικές δοκιμές για το νέο hypercar,” σχολίασε ο Vasselon.
“Ο καιρός εδώ στην Πορτογαλία δεν ήταν ιδανικός για εμάς την Τετάρτη αλλά ευτυχώς είδαμε ήλιο και ικανοποιητικές θερμοκρασίες για τις εναπομείναντες δύο ημέρες.
“Έχουμε κάνει ακόμη μεγαλύτερη πρόοδο στο ποικίλω πρόγραμμα δοκιμών, κατανοώντας το νέο αυτοκίνητο και τα χαρακτηριστικά αυξάνονται κάθε μέρα που τρέχει στην πίστα, χάρη σε αρκετά δεδομένα και παρατηρήσεις από τους οδηγούς.
“Βρισκόμαστε ακόμη σε αρχικό στάδιο στο κομμάτι των δοκιμών οπότε υπάρχει πολύ δουλειά να κάνουμε πριν [ξεκινήσει η χρονιά] στο Sebring αλλά μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με την δουλειά που κάναμε αυτή την εβδομάδα.”
Η Toyota δοκίμασε και τον αναπληρωματικό οδηγό Nyck de Vries που εμπλέκεται στην δουλειά στο Portimao με τον Ολλανδό να κάνει τους πρώτους του γύρους πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου LMH.
Ο κατασκευαστής επίσης έφερε και τους οδηγούς της LMP1 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA στις δοκιμές, αν και οι Kamui Kobayashi και Kazuki Nakajima δεν ήταν διαθέσιμοι λόγο της συμμετοχής τους το σαββατοκύριακο στον τελευταίο γύρο της Super Formula στην πίστα Fuji Speedway.
Οι δύο Ιάπωνες οδηγοί αντίστοιχα έλειπαν και από την έναρξη των δοκιμών στο Paul Ricard για τον ίδιο λόγο.
Ο Jose Maria Lopez, όπου ήταν μέλος του γκρουπ δοκιμών στο Portimao, δήλωσε ότι η Toyota είναι αισιόδοξη για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου LMH παρά το μικρό παράθυρο εξέλιξης από τώρα έως την προγραμματισμένη έναρξη του WEC το 2021 στο Sebring τον Μάρτιο.
“Βρισκόμαστε στα αρχικά στάδια της εξέλιξης,” δήλωσε ο Lopez.
“Μέχρι στιγμής προσαρμοζόμαστε σε αρκετά νέα πράγματα και τα κάνουμε ακόμα καλύτερα. Δεν έχουμε πολύ χρόνο μέχρι τον επόμενο αγώνα.
“Δεν μπορούμε να δώσουμε πολλές πληροφορίες για αυτό, αλλά είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Οι πρώτες δοκιμές ήταν ήδη αρκετά καλές για εμάς και καταφέραμε να κάνουμε αρκετά μίλια.
“Με ένα περίπλοκο αυτοκίνητο σαν αυτό, είναι αρκετά εντυπωσιακή η πρώτη εντύπωση. Αυτό είναι η ομάδα: έχουν εργαστεί με αυτή την τεχνολογία για μεγάλο χρονικό διάστημα και έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά.”
Η Toyota μέχρι στιγμής δεν έχει μιλήσει για τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου της, η οποία όμως πρόκειται να κάνει τα αποκαλυπτήρια στις 11 Ιανουαρίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!