Οι οδηγοί της Toro Rosso θα λάβουν τις αναβαθμίσεις για τις οποίες ανυπομονούσαν στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών του επόμενου μήνα, με την ομάδα να προετοιμάζει μια νέα εμπρόσθια πτέρυγα και πάτωμα.
Η ομάδα που υποστηρίζεται από τη Red Bull δεν είναι τόσο ανταγωνιστική καθώς δεν έχει εισάγει σημαντικές αναβαθμίσεις από το Αυστριακό Grand Prix, όπου η νέα της εμπρόσθια πτέρυγα απέτυχε να αποδώσει όπως αναμενόταν.
Η Toro Rosso, ως αποτέλεσμα, άφησε την πτέρυγα, αλλά προσπεράστηκε στη στενή μάχη του μεσαίου πεδίου της F1 και δεν κατάφερε να σημειώσει βαθμούς στον αγώνα της Σιγκαπούρης, αν και είχε θεωρηθεί ως μία από τις καλύτερες ευκαιρίες της ομάδας.
Ο Hartley παραδέχτηκε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου στη Σιγκαπούρη ότι “λαχταράμε για μια άλλη ενημέρωση”, αν και ούτε αυτός ούτε ο Gasly ήξεραν ακριβώς πότε θα ερχόταν.
Το Motorsport.com έμαθε ότι η Toro Rosso ετοιμάζει ένα νέο πάτωμα καθώς και μία νέα εμπρόσθια πτέρυγα που έχει αναπτυχθεί από τα προβλήματα της προηγούμενης αναβάθμισης.
Θα εισαχθούν στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών στα τέλη Οκτωβρίου, πράγμα που σημαίνει ότι η ομάδα πρέπει να πορευτεί χωρίς ενημερώσεις σε Ρωσία και Ιαπωνία.
«Το επόμενο πακέτο που θα κατασκευάσουμε θα είναι μια ενημέρωση της μπροστινής πτέρυγας και του πατώματος», δήλωσε ο αναπληρωτής τεχνικός διευθυντής της Toro Rosso, Jody Egginton.
«Μερικά από τα κομμάτια που αναπτύξαμε εκεί είναι αποτέλεσμα αυτών που μάθαμε από την ενημέρωση της μπροστινής πτέρυγας που δεν χρησιμοποιήσαμε πραγματικά.
«Η συσχέτιση και οι αλλαγές στον τρόπο που έχουμε αναπτύξει το μονοθέσιο μας έχουν καθοδηγηθεί, από κάποια άποψη, από εκείνη την εμπρόσθια πτέρυγα.
«Είναι ένα επακόλουθο ακόμα κι αν η εμπρόσθια πτέρυγα δεν έγινε προδιαγραφή αγώνα. Είναι εξαιρετικά χρήσιμη όσον αφορά την περαιτέρω ανάπτυξη του μονοθεσίου.»
Ο Egginton εξήγησε ότι η Toro Rosso κατέγραψε ένα πλεονέκτημα με την προηγούμενη αναβάθμιση της εμπρόσθιας πτέρυγας, αλλά το κομμάτι αυτό δεν έκανε αρκετή πρόοδο με την ευαισθησία στην περιστροφή γύρω από κατακόρυφο άξονα (yaw) και την απόσταση μεταξύ πατώματος και οδοστρώματος (ride height).
Καθώς η ομάδα είχε παραγάγει μόνο περιορισμένες ποσότητες για το ντεμπούτο της πτέρυγας, επέλεξε να την αφήσει και να αποφύγει την σπατάλη πόρων σε ενδεχομένως περιορισμένα κομμάτια.
Ωστόσο, ήταν ευχαριστημένος με τη μείωση της αεροδυναμικής ευαισθησίας που καταγράφηκε από άλλα στοιχεία της αναβάθμισης – το πάτωμα, το αμάξωμα, τον εμπρόσθιο και οπίσθιο αγωγό φρένων και τα πτερύγια του πλαισίου – και προχώρησε στη χρήση αυτών των στοιχείων.
Οι αναβαθμίσεις του πλαισίου της Toro Rosso θα πρέπει να συμπέσουν με την ενίσχυση της απόδοσης από τον προμηθευτή κινητήρων Honda, η οποία προετοιμάζεται για το εντός έδρας Grand Prix της Ιαπωνίας μια εβδομάδα μετά τον αγώνα στη Ρωσία.
Ο Gasly έχει σημειώσει τα καλύτερα αποτελέσματα της ομάδας αυτή τη σεζόν με την 4η θέση στο Μπαχρέιν, την 7η στο Μονακό και την 6η στην Ουγγαρία, αλλά δήλωσε ότι η Toro Rosso δεν θα πρέπει να στοχεύει σε επαναλήψεις ακόμα και με νέα τμήματα.
«Δεν πρέπει να έχουμε τις ίδιες προσδοκίες όπως είχαμε στις αρχές του έτους», δήλωσε ο Gasly.
«Πιστεύουμε ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί και δεν είμαστε, και μερικές φορές είμαστε πιο ανταγωνιστικοί απ’ ότι πιστεύαμε.
«Ας ελπίσουμε ότι οι αναβαθμίσεις που θα έρθουν, ο κινητήρας και το μονοθέσιο, θα μας ανεβάσουν λίγο στην κατάταξη γιατί δεν είχαμε αναβάθμιση για μεγάλο χρονικό διάστημα και το έχουμε πληρώσει λίγο.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!