Ο Valentino Rossi πιστεύει ότι η Suzuki έκανε τη μεγαλύτερη πρόοδο σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες του grid κατά τη διάρκεια του χειμώνα μετά την εμφάνισή της στον εναρκτήριο αγώνα του MotoGP για το 2019 στο Κατάρ, έναν αγώνα που έθεσε περισσότερους αναβάτες ανάμεσα στον ίδιο και στο βάθρο λόγω των συνεχιζόμενων προβλήματων της Yamaha.
Παρ’ ότι ο Rossi θεωρεί ότι η απόδοση της Yamaha είναι «λίγο πολύ η ίδια με αυτή του 2018», με τα γνωστά θέματα σχετιζόμενα με την πρόσφυση στις στροφές και την πρόσφυση του πίσω ελαστικού κατά την επιτάχυνση να συνεχίζονται, ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξεχώρισε τη Suzuki ως τον κατασκευαστή με την μεγαλύτερη πρόοδο κατά τη χειμερινή περίοδο δοκιμών.
Ο Rossi τερμάτισε το Grand Prix του Qatar στην πέμπτη θέση, πίσω ακριβώς από τον Alex Rins της Suzuki, ενώ ο έτερος αναβάτης της Suzuki και πρωτοεμφανιζόμενος στη μεγάλη κατηγορία Joan Mir μαχόταν στο group των πρωτοπόρων καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα πριν πέσει στην όγδοη θέση προς το τέλος του αγώνα.
Σε έναν αγώνα τακτικής όπου οι αναβάτες επικεντρώθηκαν στη διατήρηση της ζωής των ελαστικών τους για ένα sprint στους τελευταίους γύρους, ο Rossi τερμάτισε πλησιέστερα στον νικητή του αγώνα Andrea Dovizioso της εργοστασιακής Ducati φέτος σε σχέση με την περασμένη σεζόν στο Κατάρ (0.600δ το 2019 και 0.797δ το 2018), αλλά δυο θέσεις πίσω από τον Cal Crutchlow της LCR Honda ο οποίος ανέβηκε στο τελευταίο σκαλί του βάθρου, με τον Alex Rins να βλέπει την καρό σημαία στην τέταρτη θέση.
Ο Rossi ένιωσε ότι ήταν στο ίδιο επίπεδο με τον Crutchlow, αλλά ο ρυθμός των αναβατών της Suzuki τον εμπόδισε να παλέψει για μια θέση στο βάθρο.
«Είμαι χαρούμενος καθώς ήταν ένας καλός αγώνας, αλλά το πρόβλημα είναι ότι τερματίσαμε πίσω από μία Ducati, μία Honda, μία δορυφορική Honda και μία Suzuki,» εξήγησε ο Rossi. «Το θέμα είναι ότι η Suzuki είναι ισχυρή εδώ.»
«Ο Cal ήταν πολύ δυνατός εδώ πέρυσι. Κατάφερα να τον νικήσω και στην μάχη μας έχασα λιγότερο χρόνο οπότε πάνω-κάτω είμαστε στο ίδιο επίπεδο με τον Cal. Αλλά η μεγαλύτερη βελτίωση είναι από την Suzuki.»
Ο 40χρονος, ο οποίος ξεκίνησε από την 14η θέση μετά από ένα κακό αποτέλεσμα στις κατατακτήριες του Σαββάτου όπου αντιμετώπισε πρόβληματα με τα μπροστινά ελαστικά, ενώ παραδέχτηκε πως η εκκίνηση από μία υψηλότερη θέση στο grid θα τον είχε βοηθήσει στον αγώνα του, εν τέλει αισθάνεται ότι τα γνωστά θέματα επιδόσεων της Yamaha ήταν το μειονέκτημα του.
«Δεν είναι απίθανο, αλλά αν εκκινείς από πιο μπροστά είναι πιο εύκολο,» είπε. «Στο τέλος του αγώνα έκανα λίγο πολύ τον ίδιο αγώνα με πέρυσι ενώ ξεκίνησα από πιο πίσω, αλλά ήμουν σε θέση να επιστρέψω. Το πρόβλημα είναι ότι λίγο-πολύ το επίπεδο της επίδοσής μας είναι παρόμοιο με αυτό του 2018 αυτή τη στιγμή.»
«Έχω μείνει θετικά έκπληκτος γιατί στα δοκιμαστικά δεν είχα πολύ καλή αίσθηση, ενώ πέρυσι ήμουν πιο δυνατός στα δοκιμαστικά.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!