Ο George Russell πιστεύει πως οι απαιτήσεις της πίστας της Suzuka έχουν “εκθέσει” την αδυναμία της Mercedes στις υψηλές τελικές, πέφτοντας στην 8η θέση στις σημερινές κατατακτήριες του Ιαπωνικού Grand Prix.
Η Mercedes, η οποία τράβηξε το ενδιαφέρον στις βρεγμένες δοκιμές της Παρασκευής, δεν ακολούθησε στο ίδιο μοτίβο και το Σάββατο. Στις σημερινές κατατακτήριες, η W13 φάνηκε ευθύς εξ’ αρχής πως υστερούσε σημαντικά έναντι των F1-75 και RB18.
Ως συνέπεια, την ώρα που Red Bull και Ferrari ενεπλάκησαν σε μια μάχη για την pole που κρίθηκε στο χιλιοστό, στη Mercedes το καλύτερο που κατάφεραν ήταν ένα 6-8, με τους Hamilton και Russell να βρίσκονται πιο κοντά στις δύο Alpine (κατετάγησαν στο 5-7) παρά στους πρώτους.
Η ομάδα του Brackley επέλεξε για τον αγώνα στη Suzuka στήσιμο υψηλής κάθετης δύναμης, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο πρώτο χρονομετρημένο με τις τάχιστες καμπές και το τελευταίο chicane του γύρου. Αυτό, σύμφωνα με τον Russell, εξέθεσε την ομάδα στις μεγάλες ευθείες, εκεί όπου υστερούν σημαντικά σε τελική έναντι των υπολοίπων.
“Γνωρίζουμε φέτος πως δεν έχουμε το πιο αποδοτικό μονοθέσιο, έχουμε έντονη αεροδυναμική αντίσταση. Εδώ είναι η πρώτη πίστα υψηλής κάθετης δύναμης όπου υπάρχουν και σημαντικές ευθείες επίσης”, εξήγησε ο Russell.
“Φυσιολογικά, σε μια πίστα υψηλού downforce, οι ευθείες είναι σχετικά μικρές, άρα δεν μπορείς να βρεις ρυθμό στο κομμάτι αυτό”.
“Θεωρώ πως πιθανώς χάνουμε 7 με 8 δέκατα από τη Red Bull στις ευθείες σήμερα, και η πίστα εξέθεσε τις αδυναμίες μας”.
Τα Ασημί Βέλη ήταν σήμερα ουσιαστικά η 4η ομάδα σε ρυθμό, πίσω από την Alpine. Ο Russell παραδέχτηκε πως δεν περίμενε να είναι τόσο πίσω η ομάδα του.
“Ξεκάθαρα δεν περιμέναμε να είμαστε στη μάχη της pole”, δήλωσε ο Βρετανός.
“Θεωρώ πως έχουμε μάθει μέχρι στιγμής, πως θέλουμε συγκεκριμένου τύπου πίστες για να παλέψουμε για την pole. Αλλά σίγουρα, δεν περιμέναμε να είμαστε τόσο πίσω από τους πρώτους αλλά και από τις Alpine”.
“Δεν είναι η πρώτη φορά που αυτό γίνεται φέτος. Είναι σχετικά γνωστό πως τα Σάββατα είναι οι δύσκολες μέρες μας”.
Thoughts on the new helmets ✨👇 pic.twitter.com/FxbfTb5iLw
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 8, 2022
Τα σχόλια του Russell συμπλήρωσε και ο teammate του, Lewis Hamilton, ο οποίος τόνισε πως παρά την υστέρηση, η οδήγηση της W13 ήταν καλή. Ξεκαθάρισε ωστόσο πως η διαφορά των 9 δεκάτων από τον χρόνο του Verstappen οφείλεται κατά 75% στις απώλειες στις ευθείες.
Επίσης, ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής καλοβλέπει μια βροχή στον αυριανό αγώνα (οι προβλέψεις δίνουν αρκετά ψηλά την πιθανότητα βροχόπτωσης), αν και αναγνώρισε πως χωρίς το DRS στο βρεγμένο, τα πράγματα ενδέχεται να είναι δύσκολα για τον ίδιο και την ομάδα του.
“Δεν πρόκειται να είναι καλά τα πράγματα με το μονοθέσιο χωρίς το DRS”, σχολίασε ο Hamilton. “Θεωρώ πως η Red Bull, και χωρίς DRS, είναι ταχύτερη απ’ ότι εμείς με το DRS. Θα είμαστε γρήγοροι όμως στις στροφές”.
“Η βροχή πάντα ανοίγει πολλές ευκαιρίες. Θεωρώ πως εάν δεν βρέξει, ίσως ο αγώνας δεν είναι και τόσο θεαματικός. Τουλάχιστον για εμάς, οι προσπεράσεις δεν θα είναι πολλές”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!