Ο υπεύθυνος της Alpine Endurance Team Philippe Sinault βλέπει την κατηγορίας LMP2 ως “μονόδρομο” για την ομάδα καθώς είναι η γέφυρα μεταξύ των προγραμμάτων LMP1 και LMDh για την επόμενη χρονιά.
Το πρόγραμμα το οποίο διαχειρίζεται η Signatech για 2η συνεχόμενη χρονιά συμμετέχοντας με το μονοθέσιο LMP1 την Alpine A480 Gibson, δεν αναμένεται να εμπλακεί με την κατηγορία Hypercar το 2023.
Ο Sinault δήλωσε ότι είναι “πολύ νωρίς” για να επιβεβαιωθεί το πρόγραμμα του 2023 αλλά μία κίνηση προς τα πίσω στην κατηγορία LMP2 για μία χρονιά παραμένει μία εφικτή και επιθυμητή επιλογή.
Η ομάδα συμμετείχε σταθερά από το 2015 στην LMP2 έως την σεζόν 2019-20, κατακτώντας τρεις νίκες στην κατηγορία της στο Le Mans και του τίτλους στο WEC το 2016 και το 2018-19.
Παρά την κίνηση να μεταπηδήσει στην κατηγορία Hypercar πέρυσι, η Signatech διατήρησε την συνεργασία της με την ομάδα της LMP2 Richard Mille Racing την οποία διαχειρίζεται επίσης.
“Ο βασικός δρόμος που εξετάζουμε είναι η κατηγορία LMP2 σίγουρα,” δήλωσε ο Sinault στο Sportscar365. “Μετά, αυτό εξαρτάται από πάρα πολλά πράγματα.
“Ειδικά για την εξέλιξη του LMDh με την Alpine. Εμείς είμαστε πλήρως δεσμευμένοι με αυτό. Θα δούμε.”
Ο Sinault δήλωσε ότι η ομάδα του και η Alpine θα μπορούσαν να είχαν ένα πλεονέκτημα με το να μην πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους με το μονοθέσιο LMDh την επόμενη χρονιά με καθυστερήσεις στην προμήθεια εξαρτημάτων που επηρεάζουν την εξέλιξη του μονοθέσιου όπως και με πολλούς άλλους κατασκευαστές που θέλουν να βρεθούν στο grid το 2023.
Το μονοθέσιο της LMDh από την Oreca αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή την επόμενη χρονιά ενόψει του προγραμματισμένου πρώτου αγώνα για το 2024.
FP1 done. FP2 running now.
Let's see what @sebringraceway has in store for us 🌧️🌞#1000MSebring pic.twitter.com/ES7CCcFfhF— Alpine Endurance Team (@SignatechAlpine) March 12, 2022
Δεν θα πραγματοποιηθούν αλλαγές στο μονοθέσιο LMP1 ενόψει της σεζόν 2022
Ο Sinault επιβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρξουν αλλαγές στο μονοθέσιο LMP1 της Oreca το οποίο συμμετέχει για 2η συνεχόμενη χρονιά στην κατηγορία Hypercar.
Οι τεχνικοί κανονισμοί του WEC απαγορεύουν οποιαδήποτε εξέλιξη για τα μονοθέσια της LMP1, αφήνοντας την Alpine το μοναδικό μονοθέσιο στην κατηγορία το οποίο δεν μπορεί να έχει αναβαθμίσεις.
“Ο στόχος μας κατά την διάρκεια αυτών των δύο ημερών στις δοκιμές (Prologue Test) παραμένει η βάση των δεδομένων από το κανονισμό BoP,” εξήγησε ο Sinault.
“Είναι πολύ νωρίς να πούμε για την Glickenhaus και την Toyota. Πρέπει να περιμένουμε τις επόμενες δύο μέρες. Έχουμε πολλές δοκιμές να κάνουμε σύμφωνα με την FIA και την ACO.
“Βρισκόμαστε στο ίδιο πνεύμα. Μπορούμε να παίξουμε κάπως. Εξαρτάται από τον κανονισμό BoP και έχουμε μόνο ένα μονοθέσιο. Αλλά είμαστε σε αυτή την κατηγορία επειδή είμαστε φιλόδοξοι. Θα είμαστε εκεί.”
Ο Sinault σχολίασε την διατήρηση του πληρώματος οδηγών με τους Nico Lapierre, Matthieu Vaxiviere και Andre Negrao να παραμένουν στο πρόγραμμα.
“Εμείς έχουμε μόνο 6 αγώνες ανά σεζόν; Δεν είναι αρκετοί,” δήλωσε ο Sinault. “Κάναμε κάτι δυνατό πέρυσι. Η επιθυμία μου είναι να παραμείνει ίδια η δυναμική με το πλήρωμα των οδηγών και να έχουμε το ίδιο πνεύμα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!