Ο Carlos Sainz δήλωσε πως η Ferrari έχει φέρει στην SF-24 αρκετές καινοτομίες που δεν είναι ορατές με το μάτι, ωστόσο θα φέρουν καλύτερο ρυθμό μέσα στη σεζόν.
Παρά το γεγονός πως ήταν η μοναδική ομάδα που πήρε νίκη μέσα στο 2023 πλην της Red Bull, με τον Carlos Sainz να παίρνει πρώτος την καρό σημαία στη Σιγκαπούρη, η Ferrari τερμάτισε στην 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, πίσω από τη Mercedes και τη Red Bull.
Η ιταλική ομάδα προχώρησε σε ριζικό ανασχεδιασμό του μονοθεσίου της για φέτος, με την SF-24 να φέρει ήδη από την παρουσίασή της χτυπητές διαφορές σε σχέση με τον προκάτοχό της.
Την ώρα που ο Sainz παραδέχτηκε πως μέρος των αλλαγών στο μονοθέσιο οφείλονται και σε έμπνευση από αντίπαλες ομάδες, ο Ισπανός αποκάλυψε πως η ομάδα του έχει αναπτύξει και ορισμένες μοναδικές λύσεις.
“Στο μονοθέσιο αυτό υπάρχουν κάποια στοιχεία εμπνευσμένα από τις Mercedes, Red Bull και Aston Martin. Όπως πάντα συμβαίνει στη F1, επιλέγουμε λύσεις από δω κι από κει που δουλεύουν. Θεωρώ πως έχουμε στα χέρια μας ένα πολύ καλό μονοθέσιο, πολύ διαφορετικό απ’ αυτό του 2023”, σχολίασε στο ισπανικό DAZN ο Sainz.
“Οι μηχανικοί της Ferrari έχουν καινοτομήσει. Υπάρχουν πράγματα πάνω στο μονοθέσιο που δεν είναι ορατά, αλλά αποτελούν πλήρως ιδέες της ομάδας, για τις οποίες και είμαι σίγουρος πως θα μας δώσουν ρυθμό”.
Τα σχόλια του Sainz υπερθεματίστηκαν και από τον Enrico Cardile, τεχνικό διευθυντή της ιταλικής ομάδας. Ο Cardile, μάλιστα, ξεκαθάρισε πως η κατεύθυνση που ακολούθησε η ομάδα κατά την εξέλιξη, βοήθησε στην ανάπτυξη ενός μονοθεσίου πολύ πιο βολικού και ήρεμου από τον απρόβλεπτο προκάτοχό του.
“Ξεκάθαρα, ακολουθήσαμε τη δική μας κατεύθυνση. Πέρυσι δουλέψαμε αρκετά ώστε να καταλάβουμε το τί σημαίνει η καλή οδηγησιμότητα από πλευράς αεροδυναμικού χάρτη στο μονοθέσιο. Έτσι, η κατεύθυνση που πάρθηκε είναι εντελώς δική μας”, δήλωσε στο Motorsport Week ο Cardile.
“Δεν είμαι σε θέση να πω πού βρίσκεται η Red Bull αναφορικά με τους στόχους που έχει θέσει ή που θα βρίσκεται στο μέλλον. Εμείς εξετάσαμε αρκετές επιλογές και βρήκαμε πως αυτή που έχουμε τώρα είναι και ο καλύτερος τρόπος να πετύχουμε τους στόχους μας”.
Those fine details 🔍 pic.twitter.com/BHuWC9XTst
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) February 19, 2024
Τέλος, ο Sainz υπογράμμισε και το γεγονός πως αρκετές ομάδες έχουν αρχίσει και αφαιρούν χρώμα από τα μονοθέσιά τους για να γλιτώσουν βάρος, κάτι που εκθέτει από κάτω τα γυμνά ανθρακονήματα.
Η Ferrari, ωστόσο, φέρεται να έχει πετύχει τους στόχους της για το βάρος του μονοθεσίου, κάτι που σημαίνει πως το άβαφτο ανθρακόνημα στην SF-24 είναι σε πολύ μικρή έκταση.
“Όλοι προσπαθούν να μειώσουν το βάρος όσο περισσότερο γίνεται, όπως φάνηκε και από το γεγονός ότι στο σώμα των μονοθεσίων τα χρώματα είναι πιο σποραδικά”, πρόσθεσε ο Ισπανός.
Τόσο ο ίδιος, όσο και ο Charles Leclerc έκαναν το shakedown του μονοθεσίου στην πίστα της Ferrari, στο Fiorano, ενόψει των χειμερινών δοκιμών στο Bahrain, που ξεκινούν στις 21 Φεβρουαρίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!