Οι Nicky Catsburg, Alexander Sims και Nick Yelloly πήραν την πρώτη νίκη της BMW για τον αγώνα 24 ωρών του Nürburgring σε μία δεκαετία έπειτα από τις συναρπαστικές ανακατατάξεις κερδίζοντας την πρωτοπόρο του αγώνα Audi.
Ο Catsburg πήρε την καρό σημαία με 16 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Christopher Haase με το No. 3 της Audi Sport Team Car Collection και την Audi R8 LMS GT3 Evo που οδήγησαν επίσης οι Mirko Bortolotti και Markus Winkelhock.
Κατά την διάρκεια των 7 ωρών της Κυριακής έπειτα από την κόκκινη σημαία και καθ’ όλη την διάρκεια της νύχτας, η ROWE με την BMW M6 GT3 άρπαξε την πρωτοπορία με λιγότερες από δύο ώρες να απομένουν όταν ο Catsburg άλλαξε τα ελαστικά του για βρεγμένη πίστα καθώς η βροχή είχε επιστρέψει στην πίστα του Nordschleife.
Ο Haase, όπου είχε 10 δευτερόλεπτα προβάδισμα από τον Catsburg προτού η βροχή χτυπήσει, έφερε το αυτοκίνητο της Car Collection Audi με 15 δευτερόλεπτα διαφορά από αυτό της ROWE, ενώ ο Γερμανός είχε μία μικρή στάση για τον τελευταίο ανεφοδιασμό ξοδεύοντας έναν επιπλέον γύρο με τα ελαστικά για στεγνή πίστα.
Αλλά ο Catsburg παρέμεινε μπροστά από τον Haase ο οποίος έβαλε ένα καινούργιο σετ ελαστικών κρατώντας το ανέπαφο μέχρι το τελευταίο τέταρτο της μίας ώρας εξασφαλίζοντας στην BMW την 20η νίκη της στον αγώνα 24 ωρών του Nürburgring.
Ακόμη μία BMW τερμάτισε 3η, με τον Augusto Farfus και το αυτοκίνητο της Team Schnitzer που μοιράζονται οι Sheldon van der Linde, Jens Klingmann και Martin Tomczyk οι οποίοι τερμάτισαν στο βάθρο.
Ο Marco Wittmann πέρασε την γραμμή του τερματισμού 4ος με το No. 98 της ROWE Racing με BMW, μπροστά από τον Dries Vanthoor με το No. 1 της Audi Sport Team Phoenix, παρότι ο Vanthoor βρισκόταν στο βάθρο με την Audi μέχρι που είχε ένα κλατάρισμα στο πίσω δεξιά ελαστικό.
Αυτό το περιστατικό “έριξε” τους νικητές του 2019 Nico Mueller, Frederic Vervisch και Frank Stippler από την 3η θέση και επέτρεψε τον Schnitzer να πάρει την τελευταία θέση του βάθρου.
Ο βροχερός καιρός επηρέασε την πορεία της 48ης έκδοσης του αγώνα 24 ωρών του Nürburgring, όπου σταμάτησε όλη την νύχτα για περίπου 9:30 ώρες, από τις 11:30μμ λόγο των δύσκολων συνθηκών.
Η Audi ήταν πρώτη πριν κυματίσει η κόκκινη σημαία αλλά η Mercedes-AMG προηγούταν για περισσότερο από τις πρώτες 7 ώρες.
Ο Raffaele Marciello έκανε ένα εξαιρετικό ξεκίνημα για την GetSpeed Performance και προηγούταν με το No. 9 και την Mercedes-AMG GT3 Evo μέχρι που ο Manuel Metzger πέρασε μπροστά με το αυτοκίνητο No. 4 της Haupt Racing team κατά την διάρκεια της εισόδου των ομάδων στα pit stops.
Ωστόσο, ο αγώνας της Mercedes-AMG κατέρρευσε σύντομα μετά από τα παρακάτω, καθώς ο Metzger τράκαρε δυνατά βγαίνοντας εκτός από την στροφή Karussell στην 5η ώρα προτού ο Marciello, ο οποίος ξαναπήρε το προβάδισμα, σπινιάρει και βγει εκτός με μεγάλη ζημιά από το αυτοκίνητο της GetSpeed κατά την διάρκεια της 7ης ώρας.
Αυτά τα περιστατικά έφεραν στα χέρια της Audi την πρωτοπορία, η οποία ανέβηκε στην 1η, 2η και 3η θέση με τρία εργοστασιακά αυτοκίνητα της Audi για τις ομάδες Phoenix, Land-Motorsport και Car Collection.
Ο Vanthoor προηγούταν με το πλήρωμα της Phoenix πριν την κόκκινη σημαία, ενώ καλούταν να υπερασπιστεί την νίκη του 2019, αλλά γρήγορα μετά την επανέναρξη του αγώνα στις 9:00πμ η Car Collection πέρασε μπροστά με τον Christopher Haase να μάχεται.
Ωστόσο, η παραμονή της Audi στην κορυφή ήρθε καθώς η αγωνιστική γραμμή ξεκίνησε να εμφανίζεται όταν η πίστα άρχισε στεγνώνει με 6 ώρες να απομένουν.
Τα πληρώματα της BMW ήταν πιο γρήγορα καθώς προσαρμόστηκαν στις διαφορετικές συνθήκες και αυτό βοήθησε να φέρουν τα αυτοκίνητα της Schnitzler και της Rowe σταθερά στις μπροστινές θέσεις.
Οι περισσότεροι από τις πρώτες θέσεις διάλεξαν στεγνά ελαστικά, ενώ η ROWE με το No. 99 και την BMW ήταν σε καλύτερη θέση καθώς επέστρεψε όταν η βροχή άρχισε να ξαναεμφανίζεται.
Η Porsche δεν απείλησε ποτέ για την νίκη αλλά ο υψηλότερος τερματισμός για το αυτοκίνητο της κατασκευάστριας εταιρίας, το No. 31 της Frikadelli Racing Team με την Porsche 911 GT3 R, τερμάτισε στην 6η θέση γενικής.
Το αυτοκίνητο τερμάτισε μία θέση μπροστά από την Audi Sport Team Land R8, το οποίο έχασε τις πιθανότητες που είχε για νίκη όταν ο Mies έβαλε στεγνά ελαστικά ενώ η πίστα ήταν βρεγμένη, προτού το αυτοκίνητο δεχθεί ποινή 32 δευτερολέπτων για μη τήρηση των κίτρινων σημαιών.
Στην 8η και 9η θέση παρέμειναν οι δύο HRT Mercedes-AMGs μετά το ατύχημα του Metzger.
Τα highlights του αγώνα 24 ωρών του Nürburgring
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!