Η Renault ανακοίνωσε αρκετές αλλαγές στην ανώτερη δομή της όσον αφορά τους τομείς του κινητήρα και του σασί, γεγονός που περιλαμβάνει και την προσθήκη πρώην ειδικών στις Mercedes και Ferrari.
Ο Christophe Mary, ο οποίος έπαιζε πρωταρχικό ρόλο στην εξέλιξη του κινητήρα της ομάδας της Ferrari από το 1974 μέχρι και το 2007 και μετά πέρασε άλλα τέσσερα χρόνια σε αντίστοιχη θέση για τη Mercedes θα στελεχώσει το εργοστάσιο της Renault στο Viry από την 1η Αυγούστου.
Πιο πρόσφατα έχει εργαστεί ως μέλος της κοινοπραξίας PSA με ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη του πρωτοτύπου Peugeot 208 Hybrid FE πριν αναλάβει τον ρόλο του επικεφαλής μηχανικού για τα τα βασικά συστήματα και τη μονάδα ισχύος στο κομμάτι του μηχανοκίνητου αθλητισμού του κατασκευαστή.
Ο Mary θα οριστεί ως Διευθυντής Μηχανικής και θα αναφέρεται κατευθείαν στον επικεφαλή των κινητήρων της Renault Remy Taffin. Ο επί χρόνια εργαζόμενος στη Renault Stephane Rodriguez θα οριστεί επίσης σε νέο ρόλο και κατά πάσα πιθανότητα θα αναφέρεται μόνο στον Taffin στη νέα του θέση ως Διευθυντής Πρότζεκτ και Αγορών στο τεχνικό τμήμα στο Viry. Η γαλλική ομάδα ανακοίνωσε επίσης νέο ρόλο για τον πρώην μηχανικό της Mercedes Matthew Harman ο οποίος εντάχθηκε πέρυσι στο Enstone μετά από 17 χρόνια υπό τη σκέπη του Γερμανού κατασκευαστή.
Οι Mary,Rodriquez και Harman θα βρίσκονται όλοι στο διοικητικό συμβούλιο της Renault στη F1, η οποία ισχυρίζεται πως αυτό θα επιτρέψει στους Taffin και Chester να “εστιάσουν περισσότερο την προσοχή τους στο κομμάτι του σασί και του κινητήρα παράλληλα με την επίβλεψη ολόκληρου του τεχνικού προγράμματος με τους εσωτερικούς και εξωτερικού μετόχους”.
Η Renault παραδέχτηκε στις εναρκτήριες συνεντεύξεις για το GP της Ισπανίας πως είχε “ένα δύσκολο ξεκίνημα” στη φετινή σεζόν με προβλήματα αξιοπιστίας και ξαφνική απώλεια ρυθμού στον τελευταίο αγώνα στο Μπακού να την έχουν φέρει στην 7η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Εντωμεταξύ, η McLaren που είναι πελάτης της Renault χρησιμοποιώντας κινητήρες της έχει αποδώσει πολύ καλύτερα και προς το παρόν βρίσκεται στην πρώτη θέση των ομάδων της μέσης του grid, πίσω μόνο από τις Mercedes, Ferrari και Red Bull.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!