Ο επικεφαλής της ομάδας της Renault, Cyril Abiteboul, λέει ότι επίκεινται “ουσιαστικές αλλαγές”, καθώς ετοιμάζεται το μονοθέσιο της επόμενης σεζόν.
Η Renault συχνά ανταγωνίζεται για την θέση “του καλύτερου από τους υπόλοιπους”, αλλά η ομάδα είχε επίσης και άσχημα σαββατοκύριακα όπως στην Αυστρία, όπου ήταν εκτός ρυθμού.
Πειράματα με ρυθμίσεις στο Silverstone, όπου ο Daniel Ricciardo και ο Nico Hulkenberg πήραν διαφορετικές διαδρομές στις αρχές του Σαββατοκύριακου, βοήθησαν την ομάδα να διευκρινίσει ποιες περιοχές πρέπει να βελτιώσει με την RS19.
“Είναι πολύ σαφές πού είμαστε ανταγωνιστικοί, είναι ξεκάθαρο πού δεν είμαστε ανταγωνιστικοί”, δήλωσε ο Abiteboul στο Motorsport.com.
“Χρειαζόμαστε κάποιες πίστες όπου σε ισορροπία θα είναι εντάξει, όπως το Silverstone, το Montreal ή το Paul Ricard. Ορισμένες πίστες δεν θα είναι εντάξει.
“Γι ‘αυτό πρέπει να έρθουμε με διορθώσεις. Δεν είναι απλώς διορθώσεις, είναι μεγάλες αλλαγές στο μονοθέσιο. Καταλαβαίνουμε τα προβλήματα, τα προβλήματα είναι ορατά και ξεκάθαρα.
“Αλλά η επίλυση αυτών των προβλημάτων θα πάρει λίγο χρόνο. Αν θέλουμε πραγματικά να μετριάσουμε τα προβλήματά μας, πρέπει να κάνουμε ουσιαστικές αλλαγές.
“Προς το παρόν δυσκολευόμαστε σε στροφές με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Δυσκολευόμασταν στην Αυστρία, ήμασταν τελείως επιβάτες σε αυτή την κατάσταση”.
Ο Abiteboul λέει ότι το Βρετανικό GP βοήθησε να επιβεβαιώσει ότι το μονοθέσιο είναι ισχυρό στις περισσότερες περιοχές, εκτός από τις στροφές μεσαίας ταχύτητας.
“Πιστεύουμε ότι η κατάσταση είναι ξεκάθαρη: το μονοθέσιο μας μπορεί να είναι εξαιρετικά αξιοπρεπές σε αρκετές συνθήκες. Μπορεί να είναι πολύ αξιοπρεπές στις ευθείες και μπορεί να είναι πολύ ισχυρό σε στροφές χαμηλής ταχύτητας.
“Ήμασταν σχεδόν το πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο όλων στο πρώτο κομμάτι της πίστας στις κατατακτήριες και με ένα επαναλαμβανόμενο τρόπο, που λέει κάτι, σε μια πίστα όπως το Silverstone.
«Ήμασταν ΟΚ στον τρίτο τομέα και στην στροφή 16. Έτσι, οι ευθείες, οι στροφές χαμηλής ταχύτητας, οι στροφές υψηλών ταχυτήτων, όλα αυτά είναι αρκετά καλά. Είναι στην πραγματικότητα οι στροφές στις μεσαίες ταχύτητες, ειδικά όταν είναι μακρές και διαρκούν πολύ, όπου τα χαρακτηριστικά και η ισορροπία του μονοθέσιου μας πληγώνουν.
“Υπάρχουν καλά νέα και κακά νέα. Τα κακά νέα είναι ότι είναι μια σαφής αδυναμία που μπορεί να μας κοστίσει πολύ χρόνο σε συγκεκριμένες διαδρομές, όπως στην περίπτωση της Αυστρίας. Το καλό είναι ότι είναι ένα πρόβλημα καλά προσδιορισμένο, κατανοητό και μένει μόνο ο χρόνος που θα χρειαστεί να έρθει η λύση.
“Είναι ξεκάθαρο ότι στο εργοστάσιο στο Enstone και στην ομάδα της αεροδυναμικής έχει ανατεθεί να βρουν λύσεις, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, διότι δεν θα είναι δυνατόν να λυθούν όλα βραχυπρόθεσμα, ας είμαστε ειλικρινείς. Αλλά αυτό επίσης δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε βελτίωση στο άμεσο μέλλον.”
Ο Abiteboul παραδέχτηκε ότι είναι απίθανο να υπάρξει σημαντική βελτίωση μέχρι το καλοκαιρινό διάλειμμα και ότι το μεγαλύτερο μέρος της εστίασης για το υπόλοιπο της σεζόν θα είναι να διδαχθούν για το 2020.
“Αλλαγές έρχονται, αλλά όχι πολλές πριν από το διάλειμμα. Θα προτιμούσα να υπάρξουν κάποιες ουσιαστικές αλλαγές, όταν αυτό θα είναι εφικτό, αλλά και ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο, συμπεριλαμβανομένου του επόμενου έτους, αντί να προσπαθήσουμε να βιαστούμε για τον επόμενο αγώνα που δεν πρόκειται να κάνει τη διαφορά.
“Θα προτιμούσα να υπάρχει αρκετός χρόνος για να φέρουμε κάτι και να αναπτύξουμε κάτι για να κάνει τη διαφορά για όλους, συμπεριλαμβανομένων των οδηγών, οι οποίοι θα αισθανθούν τη διαφορά, αντί να διαφημίζουμε κάτι που δεν θα κάνει τη διαφορά.
“Νομίζω ότι θα είναι στήθος με στήθος με τη McLaren, οπότε θα είναι ενδιαφέρον”, κατέληξε ο Γάλλος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!