Η Renault χρειάστηκε να σταματήσει την ανάπτυξη για ένα βραχύ διάστημα αυτή τη σεζόν λόγω της κλίμακας των αλλαγών που απαιτούσε η αναβάθμιση του Silverstone.
Ένα πακέτο ενημέρωσης με ένα νέο πάτωμα εισήχθη στο μονοθέσιο του Nico Hulkenberg για το Grand Prix της Μ. Βρετανίας.
Έφερε μια άμεση ανοδική πορεία και σχεδόν έναν τερματισμό στην πρώτη πεντάδα μέσα στο 2017 πριν από ένα πρόβλημα στο ERS που ανάγκασε τον Hulkenberg να πέσει στην έκτη θέση.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ομάδας Cyril Abiteboul παραδέχτηκε ότι πριν από την αναβάθμιση του Silverstone, πριν από την ολοκλήρωση αυτού του βήματος, υπήρξε μια μικρή διαφορά ως προς τις εξελίξεις, καθώς δεν μπορούσαν να εισαχθούν κάποια άλλα στοιχεία.
“Ξέραμε τι θέλαμε να κάνουμε, αλλά γνωρίζαμε ότι ήταν μια πολύ δραστική αλλαγή στη φιλοσοφία του μονοθεσίου και ξέραμε ότι θα πάρει λίγο χρόνο”, δήλωσε ο Abiteboul.
“Έπρεπε, σε κάποιο βαθμό, σχεδόν να σταματήσουμε την ανάπτυξη επειδή χρειαζόμασταν αυτό το κομμάτι.”
“Άνοιξε ένα νέο πλαίσιο ανάπτυξης για το μπροστινό μέρος του μονοθεσίου, το μέσον του με τα bargeboards και το πίσω μέρος του.”
“Τώρα που γίνεται αυτό, θα φέρουμε πολλά ακόμα και αυτό θα συμβεί στο υπόλοιπο της σεζόν.”
Πριν από αυτή την ενημέρωση, ο Abiteboul είπε ότι η κύρια αλλαγή που είχε κάνει η Renault στο μονοθέσιο της για το 2017 ήταν να θυσιάσει κάποιον ρυθμό κατατακτήριων για να επιτελέσει καλύτερα σε απόσταση αγώνα.
Αν και ο μέσος όρος του Hulkenberg πήγε από όγδοος στους πρώτους τρεις αγώνες της σεζόν σε ενδέκατος κατά τους επόμενους πέντε, πήρε μια έκτη θέση στη Βαρκελώνη και ήταν πέμπτος πριν τρακάρει στο Μπακού.
“Ξεκινήσαμε με μια πολύ λογική πλατφόρμα όσον αφορά τις κατατακτήριες και δεν καταφέραμε να το μετατρέψουμε σε ρυθμό αγώνα”, πρόσθεσε ο Abiteboul.
“Έτσι, αυτό που κάναμε είναι μια τρομερή αλλαγή στο μονοθέσιο με την υπάρχουσα μορφή και τη μορφή του ως αφετηρία, για να ανταλλάξουμε μερικές επιδόσεις στις κατατακτήριες με απόδοση στους αγώνες, αεροδυναμική ισορροπία, μηχανική ισορροπία, αναρτήσεις και όλα αυτά να είναι λίγο πιο ανταγωνιστικά την Κυριακή.”
Η σεζόν του 2017 είναι το δεύτερο από τα ανανεωμένα προγράμματα της ομάδας της Renault που ξεκίνησε πέρυσι λόγω της καθυστερημένης ολοκλήρωσης της συμφωνίας για να επανακτήσουν την ομάδα της Lotus.
Ο Abiteboul δήλωσε ότι η επιτυχία της αναβάθμισης του Silverstone απέδειξε ότι η Renault κινείται πέρα από τη φάση των προβλημάτων οδοντοφυΐας και αρχίζει να κάνει απτά βήματα προς τα εμπρός.
“Ήταν μια μεγάλη ικανοποίηση το να δούμε μια βελτίωση στο Silverstone, αλλά και μια επιβεβαίωση για την ομάδα καθώς ότι προσπαθούμε να οικοδομήσουμε συγκεντρώνεται.”
“Προφανώς, υπήρξαν πολλές επενδύσεις, πολλές προσλήψεις και νέα ταλέντα, νέα ενέργεια, η οποία αρχίζει να δημιουργεί ένα καλό αποτέλεσμα.”
“Το μόνο πράγμα που μας έλειπε ήταν η επιβεβαίωση σε όλα τα πράγματα που κάναμε και ελπίζουμε ότι τελικά το Silverstone ήταν η πρώτη απόδειξη αυτού του γεγονότος.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!