Ο Cyril Abiteboul, απέρριψε εκ νέου τις φήμες περί αποχώρησης της Renault από τη F1, δηλώνοντας πως η συμφωνία της περασμένης εβδομάδας βολεύει την ομάδα του Enstone.
Με τη Renault να βρίσκεται μπροστά σε περικοπές μεγέθους 2,2 δις $, δημοσιεύματα του γαλλικού τύπου έκαναν λόγω για πιθανή αποχώρηση του γαλλικού κατασκευαστή από τη F1, ως μέσο περικοπής κόστους.
Αυτό, όπως υπαινίχθηκε, ήταν και ο λόγος που οδήγησε τον Daniel Ricciardo στη McLaren.
Ο Abiteboul αρνήθηκε πως η Renault ούτε καν που σκέφτεται να αποχωρήσει από το άθλημα.
“Βρισκόμαστε στη Formula 1 από τα ’70s”, δήλωσε ο διαχειριστικός διευθυντής της στο Motorsport.com.
“Είμαστε πιστοί στη Formula 1 και ξεκάθαρα καθώς κοιτάμε στο μέλλον θεωρώ πως είναι σημαντικό να μείνουμε πιστοί στις ρίζες μας, την καταγωγή μας, την ιστορία μας. Και όχι απλά λόγω πιστότητας, αλλά επίσης επειδή σημαίνει κάτι στην όλη ιστορία που αφηγήσε ώστε να προσελκύσεις τους πελάτες του σήμερα και του αύριο”.
“Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός έχει μια μοναδική αξία και συνεισφορά σε αυτό το κομμάτι. Γι’ αυτό πιστεύουμε σε αυτόν, όπως ακριβώς πιστεύουμε και σε ορισμένες δραστηριότητες marketing, αυτός όμως είναι άθλημα βέβαια αλλά και ένας πυρήνας τεχνολογίας”.
“Αυτό είναι το αγωνίζεσθαι, αυτό το συναίσθημα επίσης, και Renault σημαίνει συναίσθημα. Έτσι, όλα αυτά σημαίνουν πολλά. Και γι’ αυτό βρισκόμαστε στο άθλημα για δεκαετίας και έχουμε σκοπό να το συνεχίσουμε για πολύ καιρό”.
“Θες να έχεις μια ξεκάθαρη αφήγηση σχετικά με το γιατί ο καταναλωτής να ενδιαφερθεί για τη φίρμα σου και το προϊόν σου, και όχι για άλλους. Και πιστεύω πως αυτό που έχεις στο DNA σου, την ιστορία σου και την κληρονομιά σου μετρά σε ένα σημείο περισσότερο από οτιδήποτε άλλο”.
Οι προοπτικές της παραμονής της Renault ως εργοστασιακή ομάδα μακροπρόθεσμα ενισχύθηκαν την περασμένη εβδομάδα με τα νέα περί συμφωνίας των ομάδων για τα budget.
Πλέον, το 2021 το πλαφόν πέφτει στα 145 εκατ. $, με περαιτέρω μειώσεις στα επόμενα δύο χρόνια.
Πάνω σε αυτό, συμφωνήθηκε επίσης και κλιμακωτή πρόσβαση σε πόρους Έρευνας και Ανάπτυξης, με στόχο να εξισορροπήσει τις ομάδες του grid. Αυτό θα γίνει με το να δίνεται λιγότερος χρόνος για R&D στις πρώτες ομάδες.
Ο Abiteboul επικρότησε το συγκεκριμένο σετ ενεργειών από τη Formula 1.
“Περνάμε μια μεγάλη κρίση, έτσι είναι δύσκολο να υποθέσουμε τώρα ποιο θα είναι στην πράξη το παγκόσμιο οικονομικό αποτέλεσμα”, πρόσθεσε.
“Αλλά γίνονται πολλά πράγματα: καλύτερη διανομή οικονομικού επάθλου στις ομάδες, μικρότερο budget… πολύ μικρότερο απ’ ότι ήταν και πιέζαμε πολλά χρόνια για τέτοια νούμερα, έτσι πραγματικά θα είναι κάτι καλό αυτό για εμάς. Πολύ κοντά στο επίπεδο στο οποίο λειτουργούμε”.
“Είναι ένα πολύ καλύτερο επιχειρηματικό μοντέλο κατά τη γνώμη μου. Εάν οι συνθήκες ήταν αρκετά καλές ώστε αρκετοί κατασκευαστές να έρχονταν στο άθλημα στο παρελθόν, θα είναι ακόμα καλύτερες στο μέλλον”.
“Μπορέσαμε να πιέσουμε ώστε να περιορίσουμε τον τρελό αγώνα εξέλιξης στον κινητήρα και είναι πραγματικά τρελά τα ποσά που ξοδεύουμε στον κινητήρα και εν τέλει αυτό πρόκειται να αλλάξει”.
“Η φωνή μας εν τέλει εισακούστηκε ίσως ως μια φωνή που αντιπροσωπεύει την κοινή λογική”.
“Όλα αυτά δείχνουν προς τη σωστή κατεύθυνση για όσους είναι ήδη εντός αθλήματος, πραγματικά το πιστεύω”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!