Η Γαλλική ομάδα κάνει σκέψεις σχετικά με την ανάπτυξη ενός μονοθεσίου “κατατακτηρίων” για το 2020 σαν κομμάτι της προσπάθειάς της να ανελιχθεί στην κατάταξη της Formula 1.
Αν και έχει αντιμετωπίσει ένα σχετικά δύσκολο ξεκίνημα στη φετινή σεζόν, η Renault είναι πεπεισμένη πως η βάση του μονοθεσίου του 2019 είναι αρκετά καλή ώστε να μπορέσει να απομακρυνθεί από τον ανταγωνισμό των υπολοίπων ομάδων της μέσης του grid μέσα στους εναπομείναντες αγώνες για φέτος. Όμως καθώς οι ομάδες αρχίζουν πλέον να αξιολογούν ποιες αλλαγές μπορούν να κάνουν για του χρόνου, στη Renault σκέφτονται να μετατοπίσουν το ενδιαφέρον τους στο ρυθμό ενός γύρου από τον ρυθμό αγώνα.
Ο διαχειριστικός διευθυντής της Renault F1, Cyril Abiteboul, δήλωσε πως η ομάδα ζυγίζει ουσιαστικά το εάν επικεντρωθεί σε ένα μονοθέσιο που είναι καλό στις κατατακτήριες αλλά όχι τόσο καλό όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών αποτελεί μια καλή επιλογή.
“Νομίζω πως εξετάσουμε δύο, τρεις αλλαγές που είναι απόλυτα πιθανές να πραγματοποιηθούν σε αυτό το χρονικό σημείο και μπορούν να αλλάξουν ριζικά την απόδοση και τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του χρόνου”, σχολίασε ο Abiteboul. “Το πρώτο είναι η αεροδυναμική αποδοτικότητα και το δεύτερο είναι η ισορροπία μεταξύ κατατακτηρίων και αγώνα, καθώς στη σύγχρονη F1 οι κατατακτήριες είναι τα πάντα. Όλες οι πίστες πλέον είναι σαν το Μονακό και υπάρχει διαφορετικό μοτίβο στην ανάπτυξη του μονοθεσίου εάν θες να επικεντρωθείς στις κατατακτήριες από το να επικεντρωθείς στον αγώνα”.
“Είναι πράγματα όπως το πως μπορείς να ρυθμίσεις τον λόγο μεταξύ των γραναζιών του κιβωτίου ταχυτήτων. Εάν θες να θέσεις σε προτεραιότητα τις κατατακτήριες έναντι του αγώνα, θα πρέπει να αλλάξεις αυτό τον λόγο στα γρανάζια. Ο λόγος αυτός είναι προκαθορισμένος από τους κανονισμούς και δε μπορούμε να αλλάξουμε κάτι για φέτος, αλλά τα πράγματα είναι τελείως ανοιχτά για του χρόνου. Τέλος, είναι η γωνία που σχηματίζει με το έδαφος το μονοθέσιο. Υπάρχει ακόμα χρόνος. Δεν είναι πολύ αργά ώστε να αλλάξουμε κάποιες παραμέτρους του μονοθεσίου. Δεν έχουμε κακό μονοθέσιο, όμως υπάρχει περιθώριο να βελτιωθούν πολλά, έτσι ο επόμενος χρόνος είναι ένα βήμα μπροστά από τον φετινό χρόνο”, συμπλήρωσε ο Abiteboul.
Ενώ στη Renault έχουν φιλοδοξίες πως μπορούν να κλείσουν τη διαφορά με τις κορυφαίες ομάδες βραχυπρόθεσμα, ο Abiteboul ξεκαθάρισε πως η καλύτερη ευκαιρία της ομάδας για επιτυχίες εξακολουθεί να αποτελεί η αναθεώρηση των κανονισμών του 2021.
“Θα είναι ένα βήμα ώστε να παλεύουμε για βάθρα ή νίκες επί μονίμου βάσεως;”, σχολίασε σχετικά με πιθανές αλλαγές το 2020. “Όχι, επειδή γνωρίζουμε τη F1. Και ειλικρινά το καλύτερο στο οποίο μπορούμε να ποντάρουμε είναι το 2021. Γι’ αυτό το λόγο θα είναι μια ισορροπημένη προσπάθεια το τι θα κάνουμε για το 2020 γιατί θέλουμε να ξεκινήσουμε τώρα και θα ξεκινήσουμε τώρα την ανάπτυξη του μονοθεσίου για το 2021”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!